Bandida (0-6 PA)

DeletedUser

Guest
De grootte:
Profielplaatje

De speler/stamnaam die erop moet komen.
Bandida

Soort style plaatje:
Het plaatje van Dollytommy vind ik mooi vooral de achtergrond dus wil graag zo'n achtergrond (is daar een benaming of effect voor zo'n background?)
hot-chick-wallpaper.jpg

En als render in plaats van dat meisje Penélope Cruz
of Salma Hayek met een cowboy hoed op (van de film Bandidas)

Deadline:
Voor W15

Prijs/gift:
0 tot 6 PA

Plaatjes tot nu toe:
nxl6ck.png
by iCake
bandida.png
by Zolid
20qdnux.png
by Big Bear
1252154667-830.png
by Rosti

Veel succes!

ps: QuitenS/Crawl. wil jij een poging doen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het plaatje zelf vind ik best mooi en is vast PA waard.
Maar ik wil graag tekst dat een beetje bollig is, en dat het links onder of rechts onder staat.

Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. :D


Daar was ie al:

bandidacopy.png


Dit een beter lettertype?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zou ik vanavond iets mogen maken ? :)

Ken die film :p, echt leuk ^^.


Edit : word morgen, had wedstrijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Velocity, nog steeds niet 'het' lettertype dat het bijna perfect maakt.
@ Blue Bear heel mooi plaatje, alleen ik zoek echt die achtergrond

Ik wacht voorlopig nog op plaatjes van andere en Velocity, als je nog wat lettertypjes vind op dafont waar ik uit kan kiezen graag maar dat is aan jou.

Miss. Price Down? (GTA FOND)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Velocity, nog steeds niet 'het' lettertype dat het bijna perfect maakt.
@ Blue Bear heel mooi plaatje, alleen ik zoek echt die achtergrond

Ik wacht voorlopig nog op plaatjes van andere en Velocity, als je nog wat lettertypjes vind op dafont waar ik uit kan kiezen graag maar dat is aan jou.

Miss. Price Down? (GTA FOND)?

Beter zoek jij even een font uit op dafont, maakt het voor mij gemakkelijker ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi iCake :)
(Heb je de achtergrond zelf gemaakt?? :p)

Heb het licht naar de andere kant gedaan ja, en wat verkleurt.

Verder was't een stock, geen render.

Heb em een beetje schilderij achtig gemaakt(het gezicht iig), vind ik :p.
 

DeletedUser

Guest
@Velocity: Ik weet zelf niks, miss. kan iemand anders een mooie lettertype posten anders koop ik jouw plaatje (zonder tekst). btw. Niet je copyright verplaatsen want nu kon ik bijv. dat 2 plaatje gwn rippen door de 1ste ermee samen voegen dus als je copy wil gebruiken wel goed gebruiken

@iCake: Zeer mooi, niet wat ik wilde maar tot nu toe de favoriet. (eindelijk een ander plaatje dan die met die pistool)

Nog iemand die iets mooi kan maken? En voor dat soort achtergrond als Beurre en Velocity is daar een speciaal effect/benaming voor?

Greetings,
Bandida
 

DeletedUser

Guest
@Velocity: Ik weet zelf niks, miss. kan iemand anders een mooie lettertype posten anders koop ik jouw plaatje (zonder tekst). btw. Niet je copyright verplaatsen want nu kon ik bijv. dat 2 plaatje gwn rippen door de 1ste ermee samen voegen dus als je copy wil gebruiken wel goed gebruiken

@iCake: Zeer mooi, niet wat ik wilde maar tot nu toe de favoriet. (eindelijk een ander plaatje dan die met die pistool)

Nog iemand die iets mooi kan maken? En voor dat soort achtergrond als Beurre en Velocity is daar een speciaal effect/benaming voor?

Greetings,
Bandida

Smudge background bedoel je.

Ik kan nog wel even voor je kijken. :)
 

DeletedUser

Guest
@Velocity: Ik weet zelf niks, miss. kan iemand anders een mooie lettertype posten anders koop ik jouw plaatje (zonder tekst). btw. Niet je copyright verplaatsen want nu kon ik bijv. dat 2 plaatje gwn rippen door de 1ste ermee samen voegen dus als je copy wil gebruiken wel goed gebruiken

@iCake: Zeer mooi, niet wat ik wilde maar tot nu toe de favoriet. (eindelijk een ander plaatje dan die met die pistool)

Nog iemand die iets mooi kan maken? En voor dat soort achtergrond als Beurre en Velocity is daar een speciaal effect/benaming voor?

Greetings,
Bandida


Je moet zelf weten of je wilt rippen ;)

Speciaal effect/benaming, ik zou het niet weten. Heb gewoon brush gebruikt voor de achtergrond en toen radialblur en daarna scanlines der licht overheen gedaan.

Maar zonder tekst wil ik hem wel aan je geven hoor. Je roept maar.
 
Bovenaan