BALL, Hp en dat gedoe

DeletedUser

Guest
dat mag jij vinden :)

Hij staat 12 maarja..
Boeiend? je kunt best zonder te timen dorpen overnemen.
TW is zo simpel gemaakt dat elke noob met beetje tactiek eerste kan komen te staan. Maar we wachten rustig af totdat alles gaat vastlopen en hij zich moeten verdedigen. Ik verwacht niet dat hij dan lang leeft.

BTW hij heeft alleen off, mss hier en daar wat def, maar meeste off.
Ik zou als ik langs hem lag mss wat scouts op hem afsturen. Of 3 volle offs en 4 nobels erachter.
 

DeletedUser

Guest
WOO! ervaring is zeker alles! komplete noobs verneuken het meestal voor de rest
Ze spammen alles onder, snappen nergens niks van en je wilt ze het liefst kicken. Geef mij maar een stam vol ervaren spelers. Die kunnen meestal samenwerken, plannen, veel online zijn, timen, etc.
Door al dat 'je moet ervaren zijn' krijgen de newbies geen kans om te leren van ervaren spelers. Dan worden het soms n00bs, ja.
Ervaring is echt niet alles. Ook jij bent zonder begonnen.
Geef newbs ook eens de kans en het vertrouwen -_=

...Rawr...
 

DeletedUser

Guest
Nou ik kan je verzekeren dat een ervaren speler aanvallen met edels zonder te timen je niet gaat lukken tenzij je geluk hebt en hij/zij er niet is.
 

DeletedUser

Guest
Door al dat 'je moet ervaren zijn' krijgen de newbies geen kans om te leren van ervaren spelers. Dan worden het soms n00bs, ja.
Ervaring is echt niet alles. Ook jij bent zonder begonnen.
Geef newbs ook eens de kans en het vertrouwen -_=

...Rawr...


idd, moest je weten hoe ik op w3 (eerste wereld voor me) was, daar schaam ik me nu nog voor :)

met alles aanvallen dat ik had, niks timen enzovoort :)

En dankzij vershcillende leermeesters denk ik wel dat we ons nu al redelijk ervaren mogen noemen.

MAar zonder die leermeesters zou ik uiteindelijk ook wel ervaren geworden zijn, maar zou veel langer geduurd hebben.

Belangrijkste is te WILLEN leren over tw, en er tijd voor maken
 

DeletedUser

Guest
idd als je het spel een beetje snapt en je hebt veel tijd gaat het ook lekker want dan kan je een goede leermeester zoeken en dan kom je er vaak wel :D
 

DeletedUser

Guest
Boeiend? je kunt best zonder te timen dorpen overnemen.
TW is zo simpel gemaakt dat elke noob met beetje tactiek eerste kan komen te staan. Maar we wachten rustig af totdat alles gaat vastlopen en hij zich moeten verdedigen. Ik verwacht niet dat hij dan lang leeft.

BTW hij heeft alleen off, mss hier en daar wat def, maar meeste off.
Ik zou als ik langs hem lag mss wat scouts op hem afsturen. Of 3 volle offs en 4 nobels erachter.

Wat ben jij een eerste-klas arroganteling. Net of TW zo'n moeilijk spel is, laat me niet lachen. Timen? Woehoe... Dat is zo ontzettend moeilijk, he..

En tja, defense? Dat zal ik wel niet hebben nee, haha. Stakker.
 

DeletedUser

Guest
idd als je het spel een beetje snapt en je hebt veel tijd gaat het ook lekker want dan kan je een goede leermeester zoeken en dan kom je er vaak wel :D

Dan moet deze er zijn, maar we hebben het over BALL/HP enzo...
Even een opmerking over de naam, waar slaat deze op?
Dan vond ik BALL nog leuker en die was al slecht... :cool:

"Honour and Power", het eerste klopt al niet... :D
 

DeletedUser11336

Guest
idd, moest je weten hoe ik op w3 (eerste wereld voor me) was, daar schaam ik me nu nog voor :)

met alles aanvallen dat ik had, niks timen enzovoort :)

En dankzij vershcillende leermeesters denk ik wel dat we ons nu al redelijk ervaren mogen noemen.

MAar zonder die leermeesters zou ik uiteindelijk ook wel ervaren geworden zijn, maar zou veel langer geduurd hebben.

Belangrijkste is te WILLEN leren over tw, en er tijd voor maken

Hahaha:D

Zo had ik het ook hoor in mn eerste stam in W5! Ik wist gelukkig wel met welke legers ik moest aanvallen!:p

Ik zit nu al een erg lange tijd in (FFL) en daar leer ik erg veel! Zeer goed georganiseerd enz.!:) Daar ben ik ze dankbaar voor!;)

Maar we gaan off-topic!:p
 

DeletedUser

Guest
En ik wil ook in de club. Als je toch zo hard van hem houdt, vraag Jello dan ineens ten huwelijk he...
 
Bovenaan