BALL, Hp en dat gedoe

DeletedUser

Guest
Ik bedoel gewoon dat het gewoon enorm stil is rond HP.

En misschien is dat maar beter ook, zo kan alles weer een beetje bezinken en stuiten ze niet meer zo snel op bevooroordeelde spelers. Daarbij kunnen ze nu in alle rust hun zaakjes weer goed op de rails krijgen. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen de komende tijd :)
 

DeletedUser

Guest
En misschien is dat maar beter ook, zo kan alles weer een beetje bezinken en stuiten ze niet meer zo snel op bevooroordeelde spelers. Daarbij kunnen ze nu in alle rust hun zaakjes weer goed op de rails krijgen. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen de komende tijd :)

Misschien beter dat zij zich niet teveel mengen, maar je hoort ook de andere stammen HP niet meer vermelden, terwijl vroeger BALL in bijna elk post ergens vermeld stond.
 

DeletedUser

Guest
Misschien beter dat zij zich niet teveel mengen, maar je hoort ook de andere stammen HP niet meer vermelden, terwijl vroeger BALL in bijna elk post ergens vermeld stond.

Dat hoeft ix te betekenen. ;)
Ik denk dat HP niet veel in kracht heeft ingeboet. Het moet alleen nog blijken of ze bij elkaar blijven. :)
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt me ook makkelijk te verklaren, BALL was dé nummer 1. Met een ruime voorsprong zelfs (dit was voordat CORPS op de eerste plek stond natuurlijk). HP doet het in vergelijking minder dan BALL in zijn hoogtijddagen en sommige spelers ergeren zich vast nog aan dat hele incident rondom het ontstaan van HP. Daarom zijn ze minder in de media, ze zijn nu gewoon minder populair kunnen we denk ik wel stellen.
 
Bovenaan