Backtimen vs Snipen

DeletedUser

Guest
valt te zien hoe je het doet toch?:)
Als je zorgt dat je edel meteen na zijn edel komt dan noemt dat in mijn ogen ook gewoon een backtime:D

Heet nu backdraft, ook met het voor-edelen onderdeel erbij. Vroeger idd gewoon

terug-edelen... :p

Al gebruik ik nog steeds liever het ouderwetse, al die nieuwe woorden zijn onnodig en zorgen voor zinloze disucussies als deze :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En hoe noemt men het dan als men vanuit een ander dorp def propt tussen de edels? (dacht dat dat snipen was:eek: en troepen uit een eigen dorp tussen de edels proppen backtimen was.)
 

DeletedUser

Guest
En hoe noemt men het dan als men vanuit een ander dorp def propt tussen de edels? (dacht dat dat snipen was:eek: en troepen uit een eigen dorp tussen de edels proppen backtimen was.)

Snipen & snipen uit eigen dorp. Waarom zou je een andere term gaan gebruiken voor iets dat hetzelfde is met als enige verschil dat het uit het aangevallen dorp is :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
huh? ik bedoel hoe heet het volgende: def vanuit een ander dorp sturen je naar aangevallen dorp.. (tussen de edels in!)
 

DeletedUser

Guest
huh? ik bedoel hoe heet het volgende: def vanuit een ander dorp sturen je naar aangevallen dorp.. (tussen de edels in!)

Snipen.. maar anderen noemen het backtimen dacht ik.

Ik geef de voorkeur aan snipen :p
 
Reactiescore
38
De aanval dodgen, en dan ervoor zorgen dat jouw aanvalstroepen op dezelfde seconde van terugkomst ook in dat dorp aankomen, noem ik counteren.

Een clear dodgen en dan de edels opvangen met de troepen uit het dorp dat aangevallen word, noem ik backtimen.

En def tussen de edels en de clear timen met een ander dorp, noem ik snipen. :p

Backtimen is in mijn ogen dus een soort van snipen maar dan wel met de troepen van het dorp dat onder aanval ligt.
 

DeletedUser

Guest
Snipen & snipen uit eigen dorp. Waarom zou je een andere term gaan gebruiken voor iets dat hetzelfde is met als enige verschil dat het uit het aangevallen dorp is :rolleyes:

Jullie zouden dit echt eens moeten gaan lezen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
de aanval dodgen, en dan ervoor zorgen dat jouw aanvalstroepen op dezelfde seconde van terugkomst ook in dat dorp aankomen, noem ik counteren.

Een clear dodgen en dan de edels opvangen met de troepen uit het dorp dat aangevallen word, noem ik backtimen.

En def tussen de edels en de clear timen met een ander dorp, noem ik snipen. :p

backtimen is in mijn ogen dus een soort van snipen maar dan wel met de troepen van het dorp dat onder aanval ligt.

+1
 

DeletedUser

Guest
@ oortjes..

Backtimen = terug timen!.

dat van de looptijden, is ook backtimen, maar noem je eigenlijk gewoon looptijden berekenen... en niet backtimen..
probeer dat al maanden mensen bekend te maken.. maar lukt me maar niet :p



Backtimen = uitrekenen wanneer de aanvallende troepen weer terug zijn in zijn dorp en dan jou eigen clear erop los laten zodat hij niet meer kan dodgen.

Snipen = De clear ontwijken en je troepen tussen 2,3,4 of meer aanvallen terug laten komen wat meestal een edeltrein is. En dan maakt het helemaal niet uit of die troepen uit hetzelfde dorp komen uit een ander dorp. Of dat je de tijden aan een andere speler doorgeeft en die de troepen er precies tussen timed.

De aanval dodgen, en dan ervoor zorgen dat jouw aanvalstroepen op dezelfde seconde van terugkomst ook in dat dorp aankomen, noem ik counteren.

IK heb ook nog nooit van counteren gehoord. Dat is een zelfverzonnen term ofzo? Ik heb er weleens van gehoord in het voetbal wat een counter is.

De tegenstander valt aan. Je onderschept de bal en probeert hem zo snel mogelijk voordat de tegenstanders weer op hun posities staan aan de andere kant van het veld te krijgen waar hun verdediging dan uitermate zwak is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
IK heb ook nog nooit van counteren gehoord. Dat is een zelfverzonnen term ofzo? Ik heb er weleens van gehoord in het voetbal wat een counter is.

De tegenstander valt aan. Je onderschept de bal en probeert hem zo snel mogelijk voordat de tegenstanders weer op hun posities staan aan de andere kant van het veld te krijgen waar hun verdediging dan uitermate zwak is.

Kunde je hetzelfde bekijken op TW he;)

De vijand valt aan, jij draait de rollen om en valt net de vijand weer aan;)

Iets wat hij vaak niet verwacht
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51938

Guest
Als jij je hoofd even uit die donkere plek haalt waar het nu blijkbaar zit, dan zal je tot de conclusie komen dat er 2 termen voor dezelfde handeling door elkaar gebruikt worden.

Counteren = backtimen, of het je het er mee eens bent of niet is irrelevant. Dat je het op andere plekken alleen als backtimen tegenkomt ook.

Snipen is heel wat anders, maar ook dat is al ten treuren uitgelegd hier.
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk om het allemaal terug te lezen..een discussie die al sinds 2009 staat :D

En niet te vergeten dat met de komst van Oh Oh Cherso snipen een heel andere betekenis heeft :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55264

Guest
Wel leuk om het allemaal terug te lezen..een discussie die al sinds 2009 staat :D

En niet te vergeten dat met de komst van Oh Oh Cherso snipen een heel andere betekenis heeft :D

Echt dom dit, laat die topics gewoon met rust...:edelman:
 

DeletedUser62856

Guest
backtimen is gewoon dat als je een off aanval binnenkrijgt op een off dorp dat je gewoon jou troepen weg stuurt het optijd anulleert zodat jouw off direct na zijn aanval terug in je dorp komt en je aanval direct achter zijn aanval aanstuurt :p resultaat zijn off komt aan en jou aanval komt er nog geen seconde erna aan :p hij verliest al zijn off
 
Bovenaan