Backstabber Lijstje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hoe zo op eens ander af accountje

btw jij speelt vals mods doen niet mee
 

DeletedUser

Guest
Het werd hier bitsig toen half DRIVE reageerde op een directe, doch correcte post van me. Dat ik af en toe eens bitsig overkom naar DRIVE toe ligt (mijn inziens) niet aan mij dus. Het klopt als je stelt dat ik bitsig reageer op jullie af en toe, maar de oorsprong ligt niet (misschien voor een klein deel) bij mij. Tevens wil ik erop wijzen dat ik hier vnl. spreek als de speler Teveron, en dus niet als leider van [.R!.]. Zoals je weet (of toch hoort te weten) zijn Retro. en [.R!.] twee stammen die voortgevloeid zijn uit Usus., waarom dan stellen dat ik Retro. in probeer te palmen? Retro. en [.R!.] hoorden al samen voor de stammen er effectief kwamen, hoezo inpalmen...
Ik heb niets te maken met .Steven die DRIVE al dan niet vervoegt. Ik zou het wel opmerkelijk vinden, aangezien jullie hem gisteren nog vakkundig afgekraakt hebben. Ik heb niet besloten om geen standpunt over dat voorval in te nemen om op een goed blaadje te komen bij .Steven, maar omdat ik de situatie niet volledig ken. Indien ik die wens te kennen vraag ik ernaar bij W. of .Steven/UberOplala, ik ga me niet baseren op AF talk.
Het nagerecht vind ik trouwens nog het slechtste smaken van ze allemaal, ik poog jullie helemaal niet slecht af te schilderen. Ik heb wat gepost over Fear of Lightning?, dat ging over de speler en dus niet over DRIVE. Dat hij in jullie stam zit is een secundair feit in relatie tot mijn post destijds. Ik hou het voor iedereen zo gezellig mogelijk, vraag het gerust maar na aan m'n stamgenoten/mensen die me pm'en. Ik neem zelfs de moeite om elke 26 punten speler te beantwoorden, hoe uitgebreid hun mededelingen ook zijn. Ik draai soms zelfs een vv van een kleine speler indien die iemand nodig heeft om eender welke reden. Ik vind het in ieder geval niet correct om me "af te schilderen" als een hater.

dat doe ook niet iedereen
altijd weer goed te horen dat spelers die een beetje kunnen spelen andere weer helpen. zo zijn er toch nog goede mensen hier :)
 

DeletedUser

Guest
Het is duidelijk dat Steven en Uber goed contact met elkaar hebben; ze fuseren en hebben samen fancy geleid. Dat jij dan dit zomaar wegwuift om een beetje met ze te lollen en op ze in te praten vind ik een laffe manier om iemand in te palmen. Dit is namelijk een typisch schending van het vertrouwen van iemand die je zijn VV geeft, welke omstandigheden dit dan ook zal betreffen.

Nu vind ik hun motivatie redelijk. Een speler die weinig betekende en veel gekost heeft overnemen vind ik meer dan logisch. Echter vind ik wel dat dit ook in overleg met die speler gebeurd had gemoeten, of ten minste dat de VV gecanceled had moeten worden. Feit is ook dat Uber veel meer dorpen had kunnen nemen van Knaller (teveel aan edelmannen door fusie) waardoor ze daar dus een grotere actie hadden kunnen neerzetten als ze echt een VVstab gedaan hadden. Ik heb dus enigszins wel geloof in hetgeen dat gebeurd is maar dan is dit wel een ernstige miscommunicatie geweest. Either/or is het niet goed wat er gebeurd is, dat kun je niet zomaar wegwuiven, om Steven dan direct als backstabber te bestempelen vind ik ook weer overdreven.


Ik zou toch even willen verduidelijken dat ik geen flauw idee had dat de vv van Knaller bij .Steven zat, hij meld mij niet constant welke vv's hij zoal krijgt. Het is waar dat ik met hem goed en veel contact heb maar ik heb nu behoorlijk wat troepjes nog om leuke dingen uit te steken en ik heb die avond gewoon besloten (door de motivatie) om knaller te pakken. Dat hij de vv had heb ik hier mogen vernemen op het forum :p En dan uiteindelijk ook de dag erna op facebook, hij was er niet super tevreden over eerlijk gezegd :p
Maar het is dan wel lief dat hij mij verdedigd op het AF <3
 

DeletedUser17072

Guest
Zet kill3rfrog hier ook maar bij.:rolleyes:

k1ll3rfrog zei:
Beste leden van DR,

Ik zal vanmiddag de overstap maken naar Retro. Dit zal natuurlijk geen van jullie bevallen. Nu wil ik jullie niet helemaal in de vergetenheid laten, want we hebben een goede tijd gehad. Daarom wil ik aan iedereen het voorstel doen een NAP te houden. Zolang jullie mij niet aanvallen, zal ik geen van jullie aanvallen.

Daarnaast zal ik ook niet naar beneden edelen, maar naar boven, zodat ik niet in jullie cluster terecht kom.

Ik wens jullie nog veel succes en voorspoed in W33!

Met vriendelijke groet,

[player]K1ll3rfrog[/player]

---
Bijl (491|584) k1ll3rfrog F30 Chief keef aka sosa (461|580) C54 006 | Fort Trinity (491|584) C54 k1ll3rfrog morgen om 08:18:10:119 uur

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb niet alles doorgelezen, maar de laatste paar pagina`s is dit meer stam propaganda dan een lijstje van mensen die echte backstabbers zijn.

Mochten jullie het topic weer open willen ontvang ik wel een PM :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan