Baby Power

DeletedUser

Guest
1. De grootte:
profielplaatje
2. De speler/stamnaam die erop moet komen.
Baby Power
3. De kleuren die je graag wilt
Lekker vrolijk
4. Soort style plaatje:
van Baby Poof dat is een tekenfilmpoppetje
5. Render:
Baby Poof
6. Deadline:
W15 :D
7. Prijs/gift:
0 pa
8. Favoriet tot nu toe:
/

Hopelijk wil Little B, iCake, of Quintens een plaatje maken anderen mogen ook maar hun zijn wat mij betreft goede designers :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
106hg7c.jpg



alles aanpasbaar

Probeer niet zoveel text drops tedoen,
Probeer verschilde effecten
 

DeletedUser

Guest
En de stock is uitgerekt...
Probeer renders te vinden dan word het niet uitgerokken
 

DeletedUser

Guest
ik zou het ook niet gek vinden eerlijk gezegd, er zijn een paar standaard mensen op het forum die op ieder plaatje dat niet echt mooi is gaan zitten zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Zo leer je.
Ik denk dat wij allemaal noobs zijn geweest en dat wij allemaal zijn afgezeikt.
Niet hard genoeg ? Quit ...
 

DeletedUser17979

Guest
ik zou het ook niet gek vinden eerlijk gezegd, er zijn een paar standaard mensen op het forum die op ieder plaatje dat niet echt mooi is gaan zitten zeiken.

Ja, iedereen moet niet steeds zo negatief zijn... Als je tips geeft komen er echt wel nieuwe goede plaatjesmakers tevoorschijn. Door afkraken gaat gelijk iedereen die wat wil proberen weg
 

DeletedUser

Guest
inderdaad iemand die net begint is nou eenmaal minder, als je dan wordt afgezeken stop je al gauw terwijl je misschien wel erg goed geworden zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Zo leer je.
Ik denk dat wij allemaal noobs zijn geweest en dat wij allemaal zijn afgezeikt.
Niet hard genoeg ? Quit ...

+1 100% mee eens als hij een beetje een goed plaatje in elkaar wil zetten voor mij neem ik hem hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
hij is echt al veel verbeterd. deze was weer een mindere. maar hij kan het als hij wil xD
 

DeletedUser

Guest
hij is echt al veel verbeterd. deze was weer een mindere. maar hij kan het als hij wil xD

Geef toe, hij kan het niet, sorry dat ik het zo zeg.
Hij is idd op de goede weg, maar ze zijn gewoon té simpel en hij moet ze niet zo overladen met allemaal van die supernova's en lelijke effecten, als hij gewoon een goede tut volgt, en dat een beetje in elk van zijn plaatje toevoegd, zijn ze al stukken beter!
 

DeletedUser

Guest
Geef toe, hij kan het niet, sorry dat ik het zo zeg.
Hij is idd op de goede weg, maar ze zijn gewoon té simpel en hij moet ze niet zo overladen met allemaal van die supernova's en lelijke effecten, als hij gewoon een goede tut volgt, en dat een beetje in elk van zijn plaatje toevoegd, zijn ze al stukken beter!

Nouja iedereen moet oefenen.

Back on topic wie wil wat maken? :p
 
Bovenaan