DeletedUser
Guest
hoe zie je het verschil dan tussen barbarendorpen die meegroeien zonder troepen en de barbarendorpen van spelers die hun straf accepteren ?
zien er naar mijn weten hetzelfde uit![]()
In de een zitten troepen de andere niet
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
hoe zie je het verschil dan tussen barbarendorpen die meegroeien zonder troepen en de barbarendorpen van spelers die hun straf accepteren ?
zien er naar mijn weten hetzelfde uit![]()
In de een zitten troepen de andere niet![]()
Jup..mijn spelling zuigt.Jij beweert![]()
Ofwel is het in een ander topic maar hier heeft hij toch nergens gezegd dat je geen 20 speervechters kan hebben.
Jup..mijn spelling zuigt.
Dit was een aanname in een benodigde hoeveelheid def om 7 speertjes te killen zonder troepensterkte van het gevecht in het raport te leveren.
Dat kan met veel minder al zie ik net in de simulator![]()
Buit: 12 12 13 37/350
Net leeg gerooft denk ik![]()
ik heb het ook al gehad met een bonusdorp
ik vermoed dat er hier en daar een paar lastige mannekens zijn die troepen in die dorpen zetten om dan de spelers ie dat dorp farmen te kloten
als je er ondersteuning in zet kan je zelf ook niet meer farmen hoor
Hmmm mij ook gebeurd, dat idd me ridder en enkele speren op een bonusdorp kapot liep, maar een paar uur later ga ik gewoon als een echte ezel weer er op af. je moet je nooit af laten schrikken natuurlijk.
En ik denk dat die ander ook schade opgelopen heeft.
En als ik weet wie het was huur ik een paar russische programeurs in die een bommenwerper voor me ontwikkelen, en sloop ik de dader helemaal![]()
Volgens mij sloopt hij jouw eerder![]()