Aziëtopic

DeletedUser

Guest
Ik had wat interessante artikeltjes die ik wilde delen maar het schort nogal aan wat topics hier, onder meer een topic over Azië. Er is nu enkel iets voor het Midden-Oosten en Rusland in zekere zin. Het uitgangspunt lijkt me dat dit topic de rest bestrijkt, met nadruk op China, India en overige Oost-Azië omdat dat een momenteel roerig gebied is waar grote geopolitieke partijen tegenover elkaar staan.

Voer voor discussie:

http://www.economist.com/news/asia/...uild-new-world-order-starting-asia-pax-sinica
 

DeletedUser

Guest
china is vol met van die mensen met van die ogen die net spleetjes lijken toch?
 

DeletedUser

Guest
Wat zou de Chinese variant van The Economist nou zijn? Dat blaadje zorgt hier voor een nieuw topic schijnbaar!
 

DeletedUser

Guest
waarom komen er allemaal topics over werelddelen? Daar kan je toch niet over discussiëren? Ik vind dit een beetje spammerig
 

DeletedUser

Guest
waarom komen er allemaal topics over werelddelen? Daar kan je toch niet over discussiëren? Ik vind dit een beetje spammerig

Nouja, Azië is momenteel een erg dynamisch en interessant continent als je de ontwikkelingen in de wereldpolitiek een beetje volgt. Ik heb nog niet de tijd en zin gevonden om mijn zegje te doen, maar dat zal één dezer dagen wel komen. Hetzelfde geldt overigens voor Zuid-Amerika, alhoewel daar de kaarten al redelijk zijn geschud en de uitkomst het komende decennium en het daaropvolgende decennium duidelijk wordt (mits de huidige trend zich voortzet). Enige politieke kennis van dit continent en de geschiedenis is echter wel vereist. Als je interessante onderwerpen hebt, start vooral een discussie waar jij in geïnteresseerd bent.

Flos wilt gewoon tonen dat hij The Economist leest om wederom zijn superioriteit op dit forum aan te tonen.

The Economist prima blaadje, maar komt niet in de buurt van The Nation, maar daar komt Floris nog wel achter. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waarom komen er allemaal topics over werelddelen? Daar kan je toch niet over discussiëren? Ik vind dit een beetje spammerig
Omdat het niet handig is om over elk land wat toevallig op een moment interessant is een topic te hebben. Iets als Azië is breed genoeg om veel af te dekken en smal genoeg om samenhangend te zijn. Vandaar.
Flos wilt gewoon tonen dat hij The Economist leest om wederom zijn superioriteit op dit forum aan te tonen.

Inderdaad, een signaal, zou je kunnen zeggen. Belangrijk.
The Economist prima blaadje, maar komt niet in de buurt van The Nation, maar daar komt Floris nog wel achter. ;)
The Nation, ach, mensenrechtenfundamentalisten. Zelfhatende geitenwollensokkenkneuzen. Beetje geneuzel in de marge. Economist is leidend onder intellectuelen van sociaal-liberale signatuur, een leidraad voor bestuurders en ideologen in de hele wereld.
;)
 

DeletedUser26555

Guest
Dit is erg off topic maar kan iemand het woord geitenwollensokkenkneuzen uitleggen ik zie het meer en meer maar ik snap er geen snars van
 

DeletedUser1435

Guest
het is leuk om belangrijk te zijn, maar belangrijker om leuk te zijn!
 
Bovenaan