Axis vs 0vd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dag Tribal-Warriors !


Het is zo dat sinds enige tijd , Axis hun pijlen op 0vd gericht heeft.
Axis valt 0vd reeds sinds geruime tijd aan en hebben al meerdere dorpen van 0vd overgenomen. Sommigen gemakkelijk en duidelijk , anderen moeilijk en nipt.

Nu is het zo dat wij het bij 0vd meer dan beu zijn uiteraard :)

En blijkbaar zijn wij niet alleen.
Om deze redenen zullen wij binnenkort ook "acties" plegen om Axis neer te halen of op zijn minst te verzwakken.
Gezien hun sterke spelerstop en rang zal iedere oppervlakkige TW'r op Axis gokken neem ik aan.
Maar aangezien wij en onze BND's sterk vertegenwoordigd zijn in K45 en rondom Axis zal dit volgens mij nog een leuke strijd worden.

In ieder geval zal de overwinnaar stevig verzwakt zijn en is dit in mijn ogen geen goede zaak , noch voor Axis , noch voor 0vd.
Helaas is de stamleiding van Axis het hier niet mee eens en blijven zij 0vd leden aanvallen.

Benieuwd wat hier van komen zal.

Ik dank iig al de BND's die ons hierin onvoorwaardelijk steunen en ik zou zeggen :

Axis : Come Get Some ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja idd.
Axis blijft goed gaan.

Als je axis neer wil krijgen heb je Chaos hun hulp ook nodig maar durven ze dit...
Sdm en cb zullen niet helpen snap niet waarom want als axis iedereen dood is zijn zij de volgende maarja.

Ovd Succes
Axis ook Succes (Het zal niet zo makkelijk gaan denk ik)
 

DeletedUser

Guest
Tja, rood is rood.
Of het een 0vd dorp of niet maakt ons in dat geval niet zo heel veel uit.

De meeste van ons zullen gewoon verder gaan met waar ze gebleven waren.
Andere zullen nu wat meer naar 0vd kijken.

Veel succes in ieder geval.
Gelukkig hebben wij ook een paar bonden die ons graag willen helpen.

Have fun :)
 

DeletedUser

Guest
wrm ben ik ook met deze wereld gestopt :(
mr veel geluk vr beide stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Solidje hou je opmerkingen aub voor jezelf!


waarom moeten oorlogen toch steeds op dit forum verkondigt worden :s
en Gillio, wat wil je ook dat Axis 0vd spelers nobeld als jij ieder K45-speler een invite stuurd! de axis aanvallen naar 0vd zijn/waren gewoon uit pure uitbreidingsNOODZAAK, denk toch eens 2x na voor je domme aankondigingen op het algemeen forum publiceerd!
 

DeletedUser

Guest
Oei.
Axis heeft de oorlog niet verklaar.
Dan heb ik het verkeerd begrepen dacht dat er al oorlog was:p

Sry vareke mijn fout:)
 

DeletedUser

Guest
Mja idd we moeten ergens naartoe uitbreiden :p

En ja jullie liggen nu eenmaal in de weg dus moeten we proberen :)
Ik zeg wel proberen ;)
 

DeletedUser1674

Guest
Solidje hou je opmerkingen aub voor jezelf!


waarom moeten oorlogen toch steeds op dit forum verkondigt worden :s
en Gillio, wat wil je ook dat Axis 0vd spelers nobeld als jij ieder K45-speler een invite stuurd! de axis aanvallen naar 0vd zijn/waren gewoon uit pure uitbreidingsNOODZAAK, denk toch eens 2x na voor je domme aankondigingen op het algemeen forum publiceerd!

Ik denk dat vooral jij domme opmerkingen maakt:

Oorlogsverklaringen op het forum: Dan komt er tenminste iets intressants op.
En waarom zou dat een domme aankondiging zijn, wat de aanleiding ook is.

Misschien vind jij de aanleiding voor de oorlog niet goed, maar dat is dan jouw mening en moet je dan ook zo zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Solidje hou je opmerkingen aub voor jezelf!


waarom moeten oorlogen toch steeds op dit forum verkondigt worden :s
en Gillio, wat wil je ook dat Axis 0vd spelers nobeld als jij ieder K45-speler een invite stuurd! de axis aanvallen naar 0vd zijn/waren gewoon uit pure uitbreidingsNOODZAAK, denk toch eens 2x na voor je domme aankondigingen op het algemeen forum publiceerd!


Eerst en vooral zeg ik niet dat ik "oorlog" verklaar , ik zeg gewoon dat we vergeldingsactie's gaan plegen. Een volledig 100 % georganiseerd oorlog zal het niet worden. Enkel terugnemen wat van ons was en onze BND's zullen ons hierbij helpen.

Ik vind het ook nogal ongepast dat jij de stamleider van de tegenpartij beledigt.




Tja, rood is rood.
Of het een 0vd dorp of niet maakt ons in dat geval niet zo heel veel uit.

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gillio zei:
Ik vind het ook nogal ongepast dat jij de stamleider van de tegenpartij beledigt.
nou 't is maar hoe je het opvat, maar je hebt wel gelijk! wat je tot hiertoe al bereikt hebt als leider is zeker niet slecht :)

ikzelf hou mij voortaan wat op afstand met reacties :p


daarentegen wens ik 0vd evenveel succes als axis! moge de beste deze 'vergeldingsactie' winnen!
 

DeletedUser

Guest
Solidje of Chaos dat wil? :p
ik vind het iig geen slimme actie van Gillio ...
Jullie waren toch zo goed in verdedigen? waarom verlies je dan meerdere dorpen? :rolleyes:
achja zal wel weer aan mij liggen ...
 

DeletedUser

Guest
Solidje of Chaos dat wil? :p
ik vind het iig geen slimme actie van Gillio ...
Jullie waren toch zo goed in verdedigen? waarom verlies je dan meerdere dorpen? :rolleyes:
achja zal wel weer aan mij liggen ...



Wij zijn ook goed in verdedigen. Ik denk , in alle eerlijkheid dat zelfs de Axis leiding of hun leden dit zullen beamen. Ik denk dat zij ook respect hebben voor onze verdediging maar wederzijds hebben wij ook respect voor hun aanval.
Net als wij bij de beste verdedigende stammen horen , hoort Axis bij de beste aanvallende stammen. Dit verklaart wellicht ook het verlies van sommige dorpen en ik denk dat Syrniachick zelf dit wederzijds respect ook zal uiten als zij dit leest.
Net daarom wordt dit ook leuk!

Daarbuiten zijn er ook heel wat dorpjes van stoppende spelers overgenomen en vandaag bvb dorpjes van 'n speler die wat verder gelegen is door z'n Axis buurman wat het verdedigen natuurlijk 'n pak moeilijker maakt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
succes aan ovd , ze zijn de zwakkere stam maar volgens mij kan het met hun bondgenoten nog een leuke strijd worden, zoals gillio zei :D

ik denk dat de uitslag nipt zal zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Je weet nooit dat Ovd... iets laat zien?:rolleyes:

Maar iig succes Ovd.
(nee Axis jullie niet. ;) jullie hebben dat niet nodig.)
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat vast weer zon onintressante loopgraven oorlog worden, zoals dat altijd zo is op tw :S Maar veel geluk toegewenst naar beide partijen.
 

DeletedUser

Guest
Je weet nooit dat Ovd... iets laat zien?:rolleyes:

Maar iig succes Ovd.
(nee Axis jullie niet. ;) jullie hebben dat niet nodig.)

axis heeft het idd ni nodig, maar je weet nooit :rolleyes:

je mag nooit je tegenstander onderschatten...(kijk naar chaos en solidje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan