Awards

DeletedUser

Guest
Vanavond hopelijk nog 10k award, zit op 8k nu.. (6 bb in geloofradius, 20+ spelers ftl..) 32 X geplunderd..
 

DeletedUser47551

Guest
Vanavond hopelijk nog 10k award, zit op 8k nu.. (6 bb in geloofradius, 20+ spelers ftl..) 32 X geplunderd..

hier 6k ( 3BB in radius, spelers hebben er nix mee te maken want niet veel spikers/meefarmers) 16x
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen als er nog maar 98 spelers op de wereld zijn ? Dan kan niemand Trouwe Vriend Level 4 hebben :p
 

DeletedUser48278

Guest
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen als er nog maar 98 spelers op de wereld zijn ? Dan kan niemand Trouwe Vriend Level 4 hebben :p

Met 100 ook niet :D.
Maar dat duurt nog wel eventjes :p.
 

DeletedUser4520

Guest
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen als er nog maar 98 spelers op de wereld zijn ? Dan kan niemand Trouwe Vriend Level 4 hebben :p

Achja jammer dat ze niet blijven staan bij die award als je ze weer verwijderd heb ik de top 100 uitgenodigd maar heeft geen zin :p
 

DeletedUser

Guest
heb de afgelpen 24 uur minder opgehaald dan de vorige.. .

klotezooi :p die 1.000.000 gs award duurt dus nog even.. .
 

DeletedUser

Guest
heb de afgelpen 24 uur minder opgehaald dan de vorige.. .

klotezooi :p die 1.000.000 gs award duurt dus nog even.. .

Binnen 2 dagen heb ik hem :p


Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 9 seconden.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, is net zo iets als je "Plunderaar v/d dag hebt"
En niet "Rover v/d dag"
Dan ben je gewoon award geil.... xD
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben geen RL vrienden dus zoeken ze hier

Ook een mogelijkheid ;D
Maar je gaat me niet vertellen dat je iedereen een pm stuurt daar over?:p
Maar ik vind alleen de ''dagelijkse awards'' wat zeggen over iemand, aan die anderen heb je niet heel veel, alleen om te zien wie er in de beginfase farmen door naar ''rover'' te kijken....
 

DeletedUser52360

Guest
Ik vind dat award gedoe wat overroepen.. En op den duur schiet het spel z'n doel voorbij. Die awards zijn allemaal leuk en aardig, maar als je vriendschapsverzoeken krijgt van volstrekt vreemdelingen omdat ze de award willen, als vrienden je vragen of je ze wil aanvallen, opdat ze een award zouden krijgen, .. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat award gedoe wat overroepen.. En op den duur schiet het spel z'n doel voorbij. Die awards zijn allemaal leuk en aardig, maar als je vriendschapsverzoeken krijgt van volstrekt vreemdelingen omdat ze de award willen, als vrienden je vragen of je ze wil aanvallen, opdat ze een award zouden krijgen, .. :confused:

Ben ik het mee eens, sommigen zijn compleet nutteloos............
 

DeletedUser51771

Guest
uNoob. eerste met 10x gehandeld op marktplaats, best vette award :)
 
Bovenaan