Awards

DeletedUser

Guest
Speler van de Maand - Wie heeft er afgelopen maand het meeste van zichzelf laten zien?
1- Fichtme
2- Giacomo
3- Cabbie

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Mental
2- Story
3- Beun

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fichtme
2- Ethno
3- ?

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Cabbie
2- firmintjuh
3- ethno, niet vanwege de stats, maar vanwege het uithoudingsvermogen om de druk hoog te houden.


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Tasa
2- Treibalguppen
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van Maart - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Fichtme
2- I am the war
3- ethno

Welke speler heeft het beste cluster?
1- ik
2- ik
3- ik

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1-
2-
3-

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1-
2-
3-

Speler van de Maand - Wie heeft er afgelopen maand het meeste van zichzelf laten zien?
1- EThno
2- Firmintjuh
3- En hoe kut ik het ook vind, Rise against. Goede actie op blacky

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1-story op beun mental op legend. wel aardig gelijk
2-
3-

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
weinig echte massas geweest
1: Ik denk dat ondanks de verliezen blacky toch goed weerstand heeft geboden.
2: Alexander gaat goed in de tegenaanval op casi
3: op basis van de stats 9mil verdediger 0 verloren dorpen doet ethno het het beste in de stats.

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- SU
2- Ethno
3-riseagainst
4: giacomo goed op i am the war bezig geweest

Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Treibal, vooral de manier waarom die zn stam in de steek laat
2- blacky: dorpen verliezen aan danny :p
3-
Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Daniel die feed
2- carsten die feed
3- eigenlijk niet echt een moment ;)

Meest Veelbelovende Speler van april- Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- videx
2- firmintjuh
3- SU

Welke speler heeft het beste cluster?
1-casi
2-
3-

Thx voor de nominaties. Voor het deffwerk gaan alle credits naar korneel.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Stumper van de maand:
1. Triador
2. Triador
3. Triador

:D:cool:
 

DeletedUser

Guest

Vindt ik wel, alleen de waarheid is hard naar het blijkt dat je het irritant vindt.

In dit betreffende topic heb ik enkel gereageerd dit in tegenstelling tot underground die met een paar smylies reageert op een reactie van mij op iemand anders zijn mening.
 

DeletedUser68973

Guest
Voor alle duidelijkheid is dit nog voor maart he:Embarrassment:

Speler van de Maand - Wie heeft er afgelopen maand het meeste van zichzelf laten zien?
1- Fichtme, het langste onder vuur gelegen met bijna geen verliezen, mooi werk :)
2- Rise Against, al sinds februari alleen maar dorpen van story / story + overgenomen. Niet dat hij veel tegenstand had, maar toch:p
3- Martijn, altijd de eerste om vv te doen en accounts proberen te redden, chapeau man

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- Mental, lijkt me duidelijk. De winsten op Story en vooral legend zijn enorm
2- Story, voor die paar winsten op beun dan maar:p
3- Beun voor het defwerk (vooral fichtme dan :p)

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Fichtme, zoals hierboven al gezegd
2- / Denk dat er voor de rest niet echt accounts onder vuur hebben gelegen die het goed hebben gedaan.
3- / of mezelf misschien een beetje (a)

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Cabbie op tasa
2- Rise op lesley
3- Alexander op casi


Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Treibalguppen, weglopen bij de eerste inc's, rot ffe op
2- Tasaranian, Bart en Mark die stopten
3- /

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- / Niet echt een beste moment
2- /
3- /

Meest Veelbelovende Speler van maart - Met welke speler moeten we in de komende maanden serieus rekening mee houden?
1- TTV
2- SU
3- Triador

Welke speler heeft het beste cluster?
1- Fichtme
2- BMK
3- Vind mijn cluster ook wel leuk :x

Rover van de maand? Wie heeft er volgens jou extreem goed zijn best gedaan met Roven deze maand?
1- Cabbie waarschijnlijk :p
2- SU
3- Weet ik veel, videx ofzo :p

Plunderaar van de maand? Wie plunderde volgens jou de meeste dorpen of plunderde het best zijn dorpen?
1- Videx
2- Videx
3- Videx
:rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
En korrel, nu die van april okay? :)

Toch bedankt
 

DeletedUser62862

Guest
Zo zeg !
TTV komt ook eens voor in de lijstjes :D

Moet zeggen dat het aardig klopt allemaal
 
Bovenaan