Awards

DeletedUser

Guest
Ik heb geen dis respectvolle dingen gebruikt dus snap je hele post niet....
En lees plezier maak jij ook niet als je alles door elkaar zet dan kan ik geen discussie voeren. (Hoe kan je een discussie voeren als je geen citaten ziet waar het over gaat)

Over het eerste deel zijn dan de meningen verdeelt. En zoals ik eerder al aangaf, mijn fout van de tekstopbouw, kan gebeuren :')?.

Er is maar één situatie waar The rolling stones wat in deze discussie had gepost waarna Tove hem gelijk gaf of ten minste zei ''haha iemand die hier nog verstand heeft'' (o.i.d.). Daar haal ik persoonlijk dus uit dat hij het met de post van TRS eens is.

Ik zie daar de nood dus niet van in om te quoten, ik nam aan dat je je dat nog wel kon herinneren. Kijk al gaat het om een wat meer uitgebreide discussie zal ik de posts quoten om verwarring te voorkomen, maar ik denk dat dat hier niet nodig was.
 

DeletedUser

Guest
Als je het toch zo vriendelijk vraagt, doe maar een biertje...

21ez4h5.jpg
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik zeg niet dat hij niet mag oordelen... staat nergens LEZEN, ja misschien foute woord keuze (ik geef een fout toe^^) .
maar ik doel op zorg dat je eerst met het spel mee speelt voordat je dingen over andere roep, begin eerst bij jezelf.
Tove Styrke: (oke oke 70k speel je het spel echt!! )

Arrogantie straalt er vanaf gadver...

Ik speel TribalWars voor mijn plezier. Don't care waar ik sta.
Ik bemoei me er gwn mee.
 

DeletedUser54763

Guest
Huilie huilie?


Ik speel tw ook voor mijn plezier verdien er helaas niks aan xD
Ps: niet met andermans zaken bemoeien
 

DeletedUser54763

Guest
Ja iedereen snapt meteen wat voor plezier je hebt aan dat internen haha :p

Het is saaier dan mensen aanvallen klopt, maar als je moet kiezen tussen gratis dorpen of deze dorpen naar de vijand is de keuze hier snel gemaakt.

Grote vijanden hebben we tot nu toe ook niet in de buurt dus we moeten geduld hebben.
 

DeletedUser67158

Guest
Na uren bezig zijn geweest met een mooie planning een mooi resultaat behaald, voor de liefhebbers ;)


Onze favo mijlpaal behaald vanmorgen :D

-1-velden.png


In 1 sec 161k VT :eek:

-6-avdd.png


Jup, hun muren staan ook niet meer

-3-Muurbreker.png


En hun wraak was minder zoet :p

-4-Aderslachter.png


Heel veel vrienden gemaakt al haha.

-2-krijgsheer.png


Muwhahahaha

-7-slachtveld.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha goed bezig;)
 

DeletedUser48745

Guest
Huidige awards

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (62.360 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

:(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Van jullie word ik nou geil:p
 

DeletedUser

Guest
Omdat het gewoon pro is om te weten wie welke awards heeft . Aanvaller , verdediger , rover , grootmacht etccc ...
Bump ik dit topic even :D

Graag niet teveel spam er door heen & veel awards . Zo is iedereen op de hoogte wie/welke awards heeft
 

DeletedUser67007

Guest
Omdat het gewoon pro is om te weten wie welke awards heeft . Aanvaller , verdediger , rover , grootmacht etccc ...
Bump ik dit topic even :D

Graag niet teveel spam er door heen & veel awards . Zo is iedereen op de hoogte wie/welke awards heeft

Boeit mij werkelijk waar niks :eek:
 

DeletedUser

Guest
Omdat het gewoon pro is om te weten wie welke awards heeft . Aanvaller , verdediger , rover , grootmacht etccc ...
Bump ik dit topic even :D

Graag niet teveel spam er door heen & veel awards . Zo is iedereen op de hoogte wie/welke awards heeft

Als je dit gelezen hebt dan scroll je naar boven klik je op hall of fame en dan kan je het van elke wereld zien ;)

Veel plezier :D
 
Bovenaan