Awards van de maand Januari

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik wil niet zeuren (beetje late reactie maarja), Edwin heeft het niet opgegeven vanwege het niet meer aankunnen, maar andere redenen. ;)
 

DeletedUser59657

Guest
Andere redenen klinkt dubieus :p:eek:
maar hoef ze niet te weten soms kunnen ze heel prive zijn:eek::mad:

maar dat veranderd niks aan mijn lijstje :rolleyes:
 

DeletedUser59855

Guest
Zal het goede voorbeeld maar weer even geven... TSSSS!!


Speler van de Maand - Wie heeft er in Januari het meeste van zichzelf laten zien?
1- Natuurlijk Atomic skull, want hij/zij blijft wel gewoon lekker gestaag doorgroeien
2- Noctis Lucis Caelum, gewoon omdat het een topspeler is..
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- ~FP~ Dat is niet omdat ik er zelf in zit, maar toch desondanks er even veel stoppende spelers waren (waaronder of course edwin), het toch nog redelijk overleefd hebben..
2- Modus met hun aanvallen natuurlijk
3- Fear! door zomaar even bio.hazzard bijna van de kaart te vegen

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks, geen verdere uitleg nodig
2- The Fool fighters
3- Verder geen belangrijke aanvallen geweest deze maand??

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Grumpy old noob, tuurlijk gewoon met die aanvallen
2- Atomic skull, toch altijd maar weer genoeg blijven farmen om zoveel clears te hebben is echt fantastisch!
3-

Leider van de maand - wie heeft zijn/haar stam deze maand het beste weten te leiden?
1- Tjah, ken er eigenlijk maar eentje, en die staat bij ons ook op 1, al zouden we er nog zoveel kennen, MISS.LOVELY. <3
2-
3-

Forumposter van de maand - Wie had deze maand de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Nee, geen antho :), maar Kevin Seeldrayers op 1 :), want desondanks hij best wat aardiger mag zijn :), onderbouwd hij meestal wel zijn posts goed...
2- Hier natuurlijk antho :)
3-

Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Bio.Hazzard
2- Subject
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Edwin die stopte
2- Fear die zomaar eventjes bio.hazzard weg vaagde
3-

Meest Veelbelovende Speler van Januari? - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Lancel22, dat blijf ik zeggen, want hij werd na 5 maanden ofzo opeens weggeedeld en staat nu toch weer in de top40! echt knap!
2- Atomic skull, want tenzij hij/zij er opeens genoeg van gaat krijgen bljift hij/zij nog rustig 150 miljoen gs per dag farmen en gewoon heel gestaag door groeien
3-

Meest Veelbelovende Stam van Januari - Met welke stam moeten we in de komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Fear!
2- [BP]
3-

Mooiste perry het vogelbekdier plaatje van Januari
1- Drunk Force!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59657

Guest
Zal het goede voorbeeld maar weer even geven... TSSSS!!


Speler van de Maand - Wie heeft er in Januari het meeste van zichzelf laten zien?
1- Natuurlijk Atomic skull, want hij/zij blijft wel gewoon lekker gestaag doorgroeien
2- Noctis Lucis Caelum, gewoon omdat het een topspeler is..
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- ~FP~ Dat is niet omdat ik er zelf in zit, maar toch desondanks er even veel stoppende spelers waren (waaronder of course edwin), het toch nog redelijk overleefd hebben..
2- Modus met hun aanvallen natuurlijk
3- Fear! door zomaar even bio.hazzard bijna van de kaart te vegen

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks, geen verdere uitleg nodig
2- The Fool fighters
3- Verder geen belangrijke aanvallen geweest deze maand??

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Grumpy old noob, tuurlijk gewoon met die aanvallen
2- Atomic skull, toch altijd maar weer genoeg blijven farmen om zoveel clears te hebben is echt fantastisch!
3-

Leider van de maand - wie heeft zijn/haar stam deze maand het beste weten te leiden?
1- Tjah, ken er eigenlijk maar eentje, en die staat bij ons ook op 1, al zouden we er nog zoveel kennen, MISS.LOVELY. <3
2-
3-

Forumposter van de maand - Wie had deze maand de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Nee, geen antho :), maar Kevin Seeldrayers op 1 :), want desondanks hij best wat aardiger mag zijn :), onderbouwd hij meestal wel zijn posts goed...
2- Hier natuurlijk antho :)
3-

Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Bio.Hazzard
2- Subject
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Edwin die stopte
2- Fear die zomaar eventjes bio.hazzard weg vaagde
3-

Meest Veelbelovende Speler van Januari? - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Lancel22, dat blijf ik zeggen, want hij werd na 5 maanden ofzo opeens weggeedeld en staat nu toch weer in de top40! echt knap!
2- Atomic skull, want tenzij hij/zij er opeens genoeg van gaat krijgen bljift hij/zij nog rustig 150 miljoen gs per dag farmen en gewoon heel gestaag door groeien
3-

Meest Veelbelovende Stam van Januari - Met welke stam moeten we in de komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Fear!
2- [BP]
3-
niet goed genoeg, sta er niet in :'(

Mooi en redelijk eerlijk alleen bewerk lievelingsposter op plaats 3 ik dan aub (voor mij);)
 

DeletedUser58239

Guest
Zal het goede voorbeeld maar weer even geven... TSSSS!!


Speler van de Maand - Wie heeft er in Januari het meeste van zichzelf laten zien?
1- Natuurlijk Atomic skull, want hij/zij blijft wel gewoon lekker gestaag doorgroeien
2- Noctis Lucis Caelum, gewoon omdat het een topspeler is..
3-

Stam van de maand - Welke stam heeft/had deze maand het meeste bereikt?
1- ~FP~ Dat is niet omdat ik er zelf in zit, maar toch desondanks er even veel stoppende spelers waren (waaronder of course edwin), het toch nog redelijk overleefd hebben..
2- Modus met hun aanvallen natuurlijk
3- Fear! door zomaar even bio.hazzard bijna van de kaart te vegen

Verdediger van de maand - Wie heeft deze maand het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks, geen verdere uitleg nodig
2- The Fool fighters
3- Verder geen belangrijke aanvallen geweest deze maand??

Aanvaller van de maand - Wie is deze maand het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Grumpy old noob, tuurlijk gewoon met die aanvallen
2- Atomic skull, toch altijd maar weer genoeg blijven farmen om zoveel clears te hebben is echt fantastisch!
3-

Leider van de maand - wie heeft zijn/haar stam deze maand het beste weten te leiden?
1- Tjah, ken er eigenlijk maar eentje, en die staat bij ons ook op 1, al zouden we er nog zoveel kennen, MISS.LOVELY. <3
2-
3-

Forumposter van de maand - Wie had deze maand de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Nee, geen antho :), maar Kevin Seeldrayers op 1 :), want desondanks hij best wat aardiger mag zijn :), onderbouwd hij meestal wel zijn posts goed...
2- Hier natuurlijk antho :)
3-

Stumper van de maand - Welke speler heeft het deze maand, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Bio.Hazzard
2- Subject
3-

Beste moment van de maand - Wat is je het meeste bijgebleven van deze maand?
1- Edwin die stopte
2- Fear die zomaar eventjes bio.hazzard weg vaagde
3-

Meest Veelbelovende Speler van Januari? - Met welke speler moeten in komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Lancel22, dat blijf ik zeggen, want hij werd na 5 maanden ofzo opeens weggeedeld en staat nu toch weer in de top40! echt knap!
2- Atomic skull, want tenzij hij/zij er opeens genoeg van gaat krijgen bljift hij/zij nog rustig 150 miljoen gs per dag farmen en gewoon heel gestaag door groeien
3-

Meest Veelbelovende Stam van Januari - Met welke stam moeten we in de komende maanden serieus rekening mee houden?
1- Fear!
2- [BP]
3-

en waar sta ik dan:-0
 

DeletedUser

Guest
Als jullie volgende maand minder spammen in dit topic blijft die open, als het weer zo'n ramp wordt als hier niet.

Kevin S:
Plantj was mijn lijstje vergeten :eek: (discriminatie)

check jikkie haar posttijd 6:37 dan sliep ik nog hoor, aan het snurken en dromen totdat die rot wekker afging

maar terug on-topic voor een ban tegen te gaan zo ben ik eenmaal :)

deze stellingen kunnen miss in het lijstje

-Welke speler heeft de beste cluster
en dan ook de slechtste

-en miss iets over een award vd dag bv wie was volgens jou de grooste/beste farmer en anderzijds slechtste

Hopelijk is dat on-topic genoeg voor plantj

Elian
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan