Awards uitzetten

DeletedUser

Guest
Beste mensen

In mijn profiel staat de optie awards niet aangevinkt
desondanks worden ze toch weer gegeven,hoe zet ik die onzin uit!!??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34690

Guest
Als je het hokje 'mijn awards tonen' niet aangevinkt hebt, horen ze niet te zien zijn.
Wel zie je ze zelf nog;)
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn hoogstwaarschijnlijk ook niet tezien, niet voor anderen tenminste. Het beste is om het even an een vriend of stamgenoot te vragen. Of je logt uit en gaat naar de gastingang en kijkt daar.

Edit: Ik heb even voor je gekeken en ze zijn niet zichtbaar ;)
 

DeletedUser59624

Guest
nah. hier loop ik ook tegen aan. Het probleem is dat niemand ze kan zien alleen jijzelf. Ik vond het vooral lelijk staan die awards maar ik blijf ze dus zien. Niks aan te doen. Maar weet wel dat als iemand anders op jou profiel kijkt hij niet die awards kan zien.
 

DeletedUser59624

Guest
Kan je volgens mij checken door naar ranglijst -> Awards te gaan.

maar het blijft wel een beetje raar. Ik vind het eigenlijk niet zo mooi op je profiel staan. Netjes de dorpen en tekst en dan vind ik het prima. Maarja het is meer voor mezelf dat ik die award niet wil zien. Voor anderen boeit het me niet zo maar je kunt het niet voor jezelf ook uitschakelen.(alleen andersom) beetje vreemd. maargoed wat doe je er tegen he? ach zo erg is het ook niet. :(


dragon slasher zei:
Klopt, en als er dan bij jezelf 'verborgen door speler' staat dan zijn ze verborgen. (Voor het geval iemand het nog niet snapt )


Ik denk in ieder geval dat hij zijn vraag nu wel beantwoord heeft gekregen. :)
 

DeletedUser

Guest
Het is dat iemand het er over had dat hij aan mijn awards kon zien dat ik...........
Maar die staan niet aangevinkt vandaar!
En de aanduiding die zegt dat ze niet te zien zijn is grijs dus niet actief ,RARA dan????
Het zegt iets over je, en dat is niet altijd in je voordeel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is dat iemand het er over had dat hij aan mijn awards kon zien dat ik...........
Maar die staan niet aangevinkt vandaar!
En de aanduiding die zegt dat ze niet te zien zijn is grijs dus niet actief ,RARA dan????

kijk in de awards ranglijst en of je naam zichtbaar is.
Zo niet kan niemand ze zien behalve jezelf.

Trouwens, Caps en overmatig gebruik van leestekens is nergens voor nodig.
 
Bovenaan