Awards 2012

DeletedUser3435

Guest
Kicken is logisch, maar of je daar nou trots op moet zijn is een tweede.
Trots zijn en met iemand de spot drijven is iets heel anders. :D Zombiedoder is in de late game al vrij noob, maar in de start was het verschrikkelijk. Alluwel dat Essential Values misschien nog wel erger was.
 

DeletedUser37978

Guest
Trots zijn en met iemand de spot drijven is iets heel anders. :D Zombiedoder is in de late game al vrij noob, maar in de start was het verschrikkelijk. Alluwel dat Essential Values misschien nog wel erger was.

Het geen wat jij nodig hebt is geen levende wezen. Je moet op zoek gaan naar een robot. Die doet precies zoals jij het wil. :rolleyes:

Ik krijg steeds meer het idee dat je een einzelganger bent. Want volgens mij wil je helemaal niemand op je account hebben. Want als je solo speelt, dan kun je alle eer naar jezelf toeschuiven. Al doe je dat met een Co erbij op ook nog :rolleyes: Dus echt veel verschil maakt het dan ook weer niet.

Maar zorg dat je een robot krijgt. Doet precies wat je wil ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch niets mis mee om solo te spelen, ik speel ook veel liever alleen dan met een co vraag maar aan Marnix :p
 

DeletedUser37978

Guest
Toch niets mis mee om solo te spelen, ik speel ook veel liever alleen dan met een co vraag maar aan Marnix :p

Ik speel ook het liefst solo, maar hij neemt er toch zelf een Co bij? En dan beweerd hij telkens dat ze niets doen of niet functioneren. Dus aan wie ligt het dan? Alleen maar aan de Co's?
 

DeletedUser3435

Guest
Het geen wat jij nodig hebt is geen levende wezen. Je moet op zoek gaan naar een robot. Die doet precies zoals jij het wil. :rolleyes:

Ik krijg steeds meer het idee dat je een einzelganger bent. Want volgens mij wil je helemaal niemand op je account hebben. Want als je solo speelt, dan kun je alle eer naar jezelf toeschuiven. Al doe je dat met een Co erbij op ook nog :rolleyes: Dus echt veel verschil maakt het dan ook weer niet.

Maar zorg dat je een robot krijgt. Doet precies wat je wil ;)
Oh jawel hoor, ik heb al goede CO's gehad ondertussen. Maar dat zijn geen spelers van jullie niveau in EQUI. Broken Time.(mod) hier op het AF is daar een mooi voorbeeld van, Leor 16, EazyasPie als die actief is, ... Niet bepaald spelers die je snel gaat vinden tegenwoordig om op je account te komen CO'en, zeker niet hier op W18 waar je tegen deffnoobjes ligt. Al het krediet van Kredict en La Comadreja valt dan ook aan mij toe te schrijven, dus daar heb je inderdaad een punt. :) Ik 'start' accountjes hé Michak, neem er geen doodleuk over.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel ook het liefst solo, maar hij neemt er toch zelf een Co bij? En dan beweerd hij telkens dat ze niets doen of niet functioneren. Dus aan wie ligt het dan? Alleen maar aan de Co's?

Als mensen ingaan op je aanvraag voor een co verwacht je dat die nieuwe co toch actief is toch. Jij kan toch niet bepalen op voorhand of die persoon al dan niet actief zal zijn. Zelfs al is hij je co kan je hem niet verplichten om actief te zijn. Hierin treft Kredict dus ook geen schuld ;)
 

DeletedUser37978

Guest
Oh jawel hoor, ik heb al goede CO's gehad ondertussen. Maar dat zijn geen spelers van jullie niveau in EQUI. Broken Time.(mod) hier op het AF is daar een mooi voorbeeld van, Leor 16, EazyasPie als die actief is, ... Niet bepaald spelers die je snel gaat vinden tegenwoordig om op je account te komen CO'en, zeker niet hier op W18 waar je tegen deffnoobjes ligt. Al het krediet van Kredict en La Comadreja valt dan ook aan mij toe te schrijven, dus daar heb je inderdaad een punt. :) Ik 'start' accountjes hé Michak, neem er geen doodleuk over.

Ik vind je laatste zin echt leuk. Wil je beweren dat ik mijn account geregen heb?
 

DeletedUser37978

Guest
Ja ja bent er heel lang niet geweest, zo beter? :D Het is niet dat jij iets hebt om trots op te zijn.

Wat noem je lang? Ik ben er zeggen schrijven 5 weken niet geweest. Whooo wat lang zeg :rolleyes:
Ik hoef niets om trots op te zijn. Dat jij me ziet als een van de grootste Noobs hier op tw.nl doet me alleen maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Wat noem je lang? Ik ben er zeggen schrijven 5 weken niet geweest. Whooo wat lang zeg :rolleyes:
Ik hoef niets om trots op te zijn. Dat jij me ziet als een van de grootste Noobs hier op tw.nl doet me alleen maar goed.

Welk account speel jij eigelijk ?
 

DeletedUser

Guest
Ja die pipo dat loopt te clusterfucken omdat ze anders niet veel kunnen doen -.-
 

DeletedUser37978

Guest
Wat is daar nu weer laf aan? Zal ik je even een paar voorbeelden geven van spelers van |P| die dat doen?

Praat even niet over laf. Want ik heb nu even te vaak van die clusterfucks van jullie gezien.
 

DeletedUser

Guest
Gezellig hmm niet echt. Hoeveel def staat er nu daadwerkelijk ingepropt je hele defvoorraad of wat?
10k scouts allemaal om zeep :( Laat zien hoe zwak equi is. Ze kunnen na zoveel weken nog niet doorbreken en dan gaan ze het zo oplossen.

Eerst cata'en we alles dan zal het gemakkelijk gaan geeft speler op etc (denken ze). En aangezien dat niet uitdoet gaan we wat gaan clusterfucken in de hoop dat daar wat mee bereiken. Hoe laag kan je nog vallen? Want de put is al heel diep.
 

DeletedUser

Guest
Dat jij een scout dorpje doodloopt betekent dat EQUI zwak is? Ik mis iets hier. En tja, als er 30 clears op een dorpje worden gegooid dan gaat dat dorp wel volzitten ja.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is het niet. Wel de reden waarom jullie die barbs gaan edelen die nog in war dogs cluster ligt dat is gwn zwak. Jullie cata'en half dat account plat en moeten dan nog clusterfucks gaan pakken omdat jullie voor de rest niet doorbreken op een normale manier.

Dat is zwak. Damn hier moet je straks je tekenkunsten laten zien om ervoor te zorgen dat jullie iets begrijpen -.-*
 
Bovenaan