awards 2011

DeletedUser

Guest
mooi lijstje, maar jou keuze voor jaapie en notabene orcfighter bij verdediger vind ik onbegrijpelijk.
 

DeletedUser59330

Guest
Orcfighter moet je eerlijk zeggen hij heeft het netjes volgehouden, t account is er nog steeds.
Het heeft veel verliezen geleden, maar het is er nog, en dat is al een prestatie opzich.

En Jaapie is meer dan verdiend!
 

DeletedUser

Guest
Orcfighter moet je eerlijk zeggen hij heeft het netjes volgehouden, t account is er nog steeds.
Het heeft veel verliezen geleden, maar het is er nog, en dat is al een prestatie opzich.

En Jaapie is meer dan verdiend!

Ben ik het niet helemaal mee eens. (Orcfighter)
Ja, het account is er nog steeds, maar hij is wel 30% van zijn punten / dorpen onderhand kwijtgeraakt en teruggezakt van een top5 positie naar buiten de top100...
En 'heeft het netjes volgehouden' , de grafiek hieronder laat niet echt zien dat hij het volhoud of wat dan ook :) de dalende lijn blijft erin zitten.

image.php


Andere mensen hebben daar dus meer recht op lijkt me ;P
 

DeletedUser

Guest
ligt gewoon aan de edelhoeveelheid van browny/calbero. elke edel bij hun is een dorp van orc, zo simpel is dat
 

DeletedUser

Guest
Voordat ik mijn lijstje presenteer, bedankt aan iedereen die mij erbij heeft gezet bij de awards. :)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Naamloos. Heeft zich absoluut bewezen. Groeit snel, en internt bar weinig. Kunnen mensen zeggen wat ze willen (komt door het farmen, heeft het makkelijk blabla), hij staat bovenop en daar zal hij nog lang blijven staan.
2- War-Dog. Die doen het uitstekend.
3- MousePad. Ik ken hem al jaren, van W15. Hij is een stamspeler, en kan zelf uitstekend spelen. Hij zou uitstekend aan elk front kunnen zitten.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- |P| is absoluut de onbetwiste winnaar van 2011. Staan feilloos bovenaan. Ik kijk met veel plezier uit naar de oorlog.
2- Eiland. Ondanks dat ik ze eigenlijk ook bij een van de slechtste stammen kan plaatsen, blijven ze ondanks alle tegenslagen doorvechten, ze houden veel leden van Eiland vast. Ik vind het toch wel een complimentje waard, dat ze zo lang doorgaan.
3- Break. Ik ga hier toch wel mijn eigen stammetje neerzetten. Het zijn een stel pubers, maar wel mijn pubers. <3 Man, wat een gezellig clubje met uitstekend stamgevoel. Ik heb nog niet veel stammen gezien zoals deze!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Legenden. Heeft uitstekend defwerk laten zien.
2- Tompeter. Heeft met zijn giga front tegen Eiland, uitstekend gedeft.
3- Gragimor moet hier toch ook wel.. Maar wel op de 3e plaats. Deft uitstekend, maar ben het totaal niet eens met de manier waarop hij z'n ODD krijgt.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- MousePad. TOP-AANVALLER!
2- MousePad. Serieus. S. is de bom. Hij verdient twee plaatsen wat mij betreft.
3- vincio121. Ook een zeer verdiende plaats hier.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Naamloos. Top leider.
2- Leiding |P|. Doen het uitstekend met zo'n stam te leiden!
3- /

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Aus. L. is mijn favoriete forumposter. Gooit bijna nooit onzin eruit, kan heel goed P&P voeren.
2- Howlin. Zelfde als Aus, op favoriete forumposter na.
3- Krepox. Zelfde als Aus, op favoriete forumposter na en alleen vaker onzin. :cool:

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- brigitte. Ik had hier toch wel echt véél meer van verwacht. Zo'n grote account met zoveel safezone, en het dan toch zo verpesten.
2- Hokuz. Ik weet zeker dat hij met een goeie stam achter zijn rug, dat hij hier nog gestaan had in de ranglijst.
3- swasi. Werd ontieglijk snel weggespeeld.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Iemand die mij zei dat Eiland volledig op delete ging.
2- M. van Stinky Panda die uiteindelijk uitkwam voor zijn verslaving voor pannenkoeken.
3- Opzegging NAP Break & |P|

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Stinky Panda.. Kijk uit mensen, deze stinky's maken jullie helemaal af!
2- Vitalise. J. is baas.
3- Ernaldaes. Als L. hier weer op terugkomt, gaat dat account weer helemaal beesten!

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- |P|.
2- Break.
3- Divine.
 

DeletedUser59330

Guest
Dat zal ik niet zeggen, waarom worden er dan complete treintjes geblokt?

Dan is neit elke edel van Browny/Calbero een dorp van Orc hoor :rolleyes:

Check je bronnen :eek:

Enne, think before you post
 

DeletedUser

Guest
Dat zal ik niet zeggen, waarom worden er dan complete treintjes geblokt?

Dan is neit elke edel van Browny/Calbero een dorp van Orc hoor :rolleyes:

Check je bronnen :eek:

Enne, think before you post

Je mag wel reageren op de post van -IceCold-.

Ben ik op zich nieuwsgierig naar wat je daarop te zeggen hebt, dan op de vrij sarcastische post van conquerking.
 
Reactiescore
255
Dat zal ik niet zeggen, waarom worden er dan complete treintjes geblokt?

Dan is neit elke edel van Browny/Calbero een dorp van Orc hoor :rolleyes:

Check je bronnen :eek:

Enne, think before you post

Zozo, je kan af en toe eens treintjes blokken, jij bent echt goed! Mag ook wel, na zo een daling te hebben gemaakt he.

Ik denk dat we dat eerder aan jou kunnen voorstellen, denken vooraleer je een post maakt. Want .Jimi is toch echt een veel betere AF-Poster dan jou hoor. :D
 

DeletedUser

Guest
Dat zal ik niet zeggen, waarom worden er dan complete treintjes geblokt?

Dan is neit elke edel van Browny/Calbero een dorp van Orc hoor :rolleyes:

Check je bronnen :eek:

Enne, think before you post

Complete treintjes nog wel:eek:

en als er 1dood gaat , wat vrij zeldzaam is,.dan komt ie de volgende dag er wel door;) denk je echt dat calbero en browny hun edeltjes niet kwijt kunnen? ga een eind fietsen ofzo
 

DeletedUser59330

Guest
Zozo, je kan af en toe eens treintjes blokken, jij bent echt goed! Mag ook wel, na zo een daling te hebben gemaakt he.

Ik denk dat we dat eerder aan jou kunnen voorstellen, denken vooraleer je een post maakt. Want .Jimi is toch echt een veel betere AF-Poster dan jou hoor. :D

Misschien wel, misschien niet.

Ligt aan het IQ van de lezer.

Maar ik hou me ook niet al te veel bezig met AF, maar waarom zou ik overal op moeten reageren?

Blokken is ook geen kunst, maar snipen is toch niet al te makkelijk als je 24/7 incommings hebt.

Maar hou jij je maar bezig met Deegees, want die kan niet eens snipen op een trein waar 5 sec tussen elke edel zit :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zozo, je kan af en toe eens treintjes blokken, jij bent echt goed! Mag ook wel, na zo een daling te hebben gemaakt he.

Ik denk dat we dat eerder aan jou kunnen voorstellen, denken vooraleer je een post maakt. Want .Jimi is toch echt een veel betere AF-Poster dan jou hoor. :D

Dankje voor het compliment. :)

Misschien wel, misschien niet.

Ligt aan het IQ van de lezer.

Maar ik hou me ook niet al te veel bezig met AF, maar waarom zou ik overal op moeten reageren?

Blokken is ook geen kunst, maar snipen is toch niet al te makkelijk als je 24/7 incommings hebt.

Maar hou jij je maar bezig met Deegees, want die kan niet eens snipen op een trein waar 5 sec tussen elke edel zit :rolleyes:

Oh boehoe. Hey, zoek je nog een baantje? Ik vind je wel iets voor de proffesionele deuren-intrappers want je laat het erg makkelijk uitzien!

Nou, je reageert alleen op de sarcastische en makkelijke posts, met wat comments waarbij ik eigenlijk twijfel of je nou zoekt naar een gelijkwaardig laag IQ om op te reageren, of gewoon niet moeilijk wilt doen door op slimme reacties te reageren?

En ja, ik ben ook bezig met open deuren intrappen. Hoef je niks van te zeggen hoor.

Maar ik wacht nog steeds op een antwoord van -IceCold-.
 

DeletedUser28445

Guest
Zozo, je kan af en toe eens treintjes blokken, jij bent echt goed! Mag ook wel, na zo een daling te hebben gemaakt he.

Ik denk dat we dat eerder aan jou kunnen voorstellen, denken vooraleer je een post maakt. Want .Jimi is toch echt een veel betere AF-Poster dan jou hoor. :D

Vooraleer je zoiets zegt eerst naar je eigen stam kijken. Die kunnen blijkbaar geen dorpjes redden namelijk. Dus in dat opzicht zeer goed van hem.
En omtrent het onderwerp Orcfighter, die heeft inderdaad een gigantische daling gekend. En toen M. daar zo aan het bashen was en door de stacks heen kwam zijn die spelers gewoon weggegaan. Skilloos, misschien. Ze hebben ons in ieder geval met de gebakken peren laten zitten en wij hebben er vervolgens alles aan moeten doen om dat zien tegen te gaan. En jammer genoeg weet zo'n incident nu nogmaals voor te laten komen bij Brigitte. Toch moet ik nagegeven dat wij, als stam er in ieder geval alles aan doen om accounts niet op te geven. De ''kick'-de-speler'' methode geldt niet binnen Eiland. Het is nu eenmaal een feit dat het noorden gewoon zware klappen ontvangt. Als je de situatie had gekeken, dan is er echt nog een hoop gered van wat er te redden viel.

Dan vind ik dat de mensen die al dat vv-werk nog doen, daar toch wel een compliment voor krijgen. Dat hij nu Orcfighter complimenteert doelde hij misschien wel op de vv-er daarvan.
 

DeletedUser

Guest
Misschien wel, misschien niet.

Ligt aan het IQ van de lezer.

Maar ik hou me ook niet al te veel bezig met AF, maar waarom zou ik overal op moeten reageren?

Blokken is ook geen kunst, maar snipen is toch niet al te makkelijk als je 24/7 incommings hebt.

Maar hou jij je maar bezig met Deegees, want die kan niet eens snipen op een trein waar 5 sec tussen elke edel zit :rolleyes:

die 5sec zegt dan ook genoeg over jullie niveau:cool:
 

DeletedUser

Guest
Vooraleer je zoiets zegt eerst naar je eigen stam kijken. Die kunnen blijkbaar geen dorpjes redden namelijk. Dus in dat opzicht zeer goed van hem.
En omtrent het onderwerp Orcfighter, die heeft inderdaad een gigantische daling gekend. En toen M. daar zo aan het bashen was en door de stacks heen kwam zijn die spelers gewoon weggegaan. Skilloos, misschien. Ze hebben ons in ieder geval met de gebakken peren laten zitten en wij hebben er vervolgens alles aan moeten doen om dat zien tegen te gaan. En jammer genoeg weet zo'n incident nu nogmaals voor te laten komen bij Brigitte. Toch moet ik nagegeven dat wij, als stam er in ieder geval alles aan doen om accounts niet op te geven. De ''kick'-de-speler'' methode geldt niet binnen Eiland. Het is nu eenmaal een feit dat het noorden gewoon zware klappen ontvangt. Als je de situatie had gekeken, dan is er echt nog een hoop gered van wat er te redden viel.

Dan vind ik dat de mensen die al dat vv-werk nog doen, daar toch wel een compliment voor krijgen. Dat hij nu Orcfighter complimenteert doelde hij misschien wel op de vv-er daarvan.

Dus het team van ieniemienie die nu op brigitte kwamen op de volgende wave tegen te houden, de wave waar wij dus nu mee bezig zijn.. Waren dat eigenlijk VV'ers?

Nu snap ik het ff niet meer. :D (Voor Leeuwarden, hier zit sarcasme erin).
 

DeletedUser59330

Guest
Ben ik het niet helemaal mee eens. (Orcfighter)
Ja, het account is er nog steeds, maar hij is wel 30% van zijn punten / dorpen onderhand kwijtgeraakt en teruggezakt van een top5 positie naar buiten de top100...
En 'heeft het netjes volgehouden' , de grafiek hieronder laat niet echt zien dat hij het volhoud of wat dan ook :) de dalende lijn blijft erin zitten.

image.php


Andere mensen hebben daar dus meer recht op lijkt me ;P

Het is dan misschien het geval dat Orc 30% van zijn dorpen punten/dorpen is verloren, maar die verliezen zijn niet zonder moeite voor Break geweest.

Orc heeft niet voor niets zoveel ODD erbij gekregen door de aanvallen van Break, we zullen zien waar het schip voor Orc gaat stranden.

En van top 5 naar rang 106 maakt niks uit als het account bemand word, en word gedeft zoals het hoort.

Mvg.
 
Reactiescore
255
Vooraleer je zoiets zegt eerst naar je eigen stam kijken. Die kunnen blijkbaar geen dorpjes redden namelijk. Dus in dat opzicht zeer goed van hem.
En omtrent het onderwerp Orcfighter, die heeft inderdaad een gigantische daling gekend. En toen M. daar zo aan het bashen was en door de stacks heen kwam zijn die spelers gewoon weggegaan. Skilloos, misschien. Ze hebben ons in ieder geval met de gebakken peren laten zitten en wij hebben er vervolgens alles aan moeten doen om dat zien tegen te gaan. En jammer genoeg weet zo'n incident nu nogmaals voor te laten komen bij Brigitte. Toch moet ik nagegeven dat wij, als stam er in ieder geval alles aan doen om accounts niet op te geven. De ''kick'-de-speler'' methode geldt niet binnen Eiland. Het is nu eenmaal een feit dat het noorden gewoon zware klappen ontvangt. Als je de situatie had gekeken, dan is er echt nog een hoop gered van wat er te redden viel.

Dan vind ik dat de mensen die al dat vv-werk nog doen, daar toch wel een compliment voor krijgen. Dat hij nu Orcfighter complimenteert doelde hij misschien wel op de vv-er daarvan.

Lol, dus we mogen jullie niet aanspreken op de verliezen van Orc en Brigitte omdat die spelers op het moment van incomings weg gingen? Dit is hetzelfde verhaal als bij Deegees en Oude Belgen en toch blijven jullie daar ook commentaar over hebben. Zie je zelf de hypocrisie?
 

DeletedUser28445

Guest
Dus het team van ieniemienie die nu op brigitte kwamen op de volgende wave tegen te houden, de wave waar wij dus nu mee bezig zijn.. Waren dat eigenlijk VV'ers?

Nu snap ik het ff niet meer. :D (Voor Leeuwarden, hier zit sarcasme erin).

Nee, ging over orcfighter nog. Brigitte staat inmiddels niet meer onder vv, maar de toestand is zoals de stats laten zien nog steeds dramatisch. Dus ze hebben nog een hoop werk voor de boeg.


Lol, dus we mogen jullie niet aanspreken op de verliezen van Orc en Brigitte omdat die spelers op het moment van incomings weg gingen? Dit is hetzelfde verhaal als bij Deegees en Oude Belgen en toch blijven jullie daar ook commentaar over hebben. Zie je zelf de hypocrisie?

Je maakt een sarcastische opmerking ''je kan treintjes blokken, echt goed'' terwijl Deegees gewoon overrompeld wordt waarvan sommige treinen niet eens getimed worden. Dan denk ik toch als je dan een sarcastische opmerking maakt zorg er dan in ieder geval voor dat je eigen stam het dan wel goed doet. Dan laat je zelf ook niet het goede voorbeeld zien namelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59330

Guest
Dus het team van ieniemienie die nu op brigitte kwamen op de volgende wave tegen te houden, de wave waar wij dus nu mee bezig zijn.. Waren dat eigenlijk VV'ers?

Nu snap ik het ff niet meer. :D (Voor Leeuwarden, hier zit sarcasme erin).

Oh hahaha, wat een humor, misschien beter lezen en het sarcasme buiten beeld laten :confused:
Misschien dat je het dan begrijpt.
 

DeletedUser

Guest
Het is dan misschien het geval dat Orc 30% van zijn dorpen punten/dorpen is verloren, maar die verliezen zijn niet zonder moeite voor Break geweest.

Orc heeft niet voor niets zoveel ODD erbij gekregen door de aanvallen van Break, we zullen zien waar het schip voor Orc gaat stranden.

En van top 5 naar rang 106 maakt niks uit als het account bemand word, en word gedeft zoals het hoort.

Mvg.

Het kan zijn dat ik iets mis..

Maar als je van top 5 naar rang 106 zakt, is dat deffen "zoals het hoort"?

Oh hahaha, wat een humor, misschien beter lezen en het sarcasme buiten beeld laten :confused:
Misschien dat je het dan begrijpt.

Ik begrijp het hoor. Die toevoeging is uiteraard niet voor mezelf.
 

DeletedUser59330

Guest
Lol, dus we mogen jullie niet aanspreken op de verliezen van Orc en Brigitte omdat die spelers op het moment van incomings weg gingen? Dit is hetzelfde verhaal als bij Deegees en Oude Belgen en toch blijven jullie daar ook commentaar over hebben. Zie je zelf de hypocrisie?

Deegees zonder speler?

Waarom ben ik dan meerdere malen aangesproken vanaf het account :rolleyes:
En dan zo blij zijn met je aanwinsten voor Divine, en dan als het wat zwaarder word denken de spelers Abandon Ship :rolleyes:
 
Bovenaan