~ave~ vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
~ave~ heeft vandaag reeds veel incomings vanuit verschillende stammen gehad.

Zouden deze stammen eventueel enige uitleg willen geven?
Zoiets als een oorlogsverklaring, een reden? zodat wij ook ff weten hoe het staat, of we in bepaalde stammen targets moeten zoeken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat jullie worden aangevallen door verscheidene stammen is beetje jullie fout

jullie hebben vele stammen aangevallen en jullie wouden geen of bijna geen naps of bondgenoodschappen

en het spel noemt nog steeds tribelwars en als er tribes zijn die bevriend zijn met elkaar kun je dat wel eens voor hebben

zover ik weet hebben jullie al veel spelers doen opnieuw beginnen mss daarom dat ze jullie nu eens willen laten voelen wat het is opnieuw te moeten beginnen

ik spreek in de naam van vele stammen
 

DeletedUser

Guest
hmm maakt dingen al veel duidelijker, hoewel wij niet de enige stam zijn met weinig allies of bondgenoten, en er ook andere stammen zijn die meer dorpen van jullie hebben overgenomen dan wij
 

DeletedUser

Guest
Gecoördineerd de aanval ingaan zonder een oorlogsverklaring is nogal oneervol, naar mijn mening.

Enfin, een mooi endeavour om deze dreiging genaamd ~ave~ te ondermijnen.
Het spreekt voor zich dat Opus achter ~ave~ staat, en ~ave~'s vijanden onze vijanden zijn.

Moge de beste winnen.
 

DeletedUser338

Guest
terecht vind ik drakalady.
Toen ik hier in het begin was heb ik contact opgenomen met NaMeless een speler naast me die bij ~ave~ zit en heb nooit een antwoord gekregen. Het enigste antwoord dat ik kreeg is een aanval...
Zo maak je niet beslist vriendjes in het spel he.
Hij is trouwens niet de enigste speler van ~ave~ die zo doet. en ik zeg ook niet dat jullie de enigste stam zijn die zo doet
 

DeletedUser

Guest
en het spel noemt nog steeds tribelwars en als er tribes zijn die bevriend zijn met elkaar kun je dat wel eens voor hebben

*gg* Het spel is maar een spel, waar het om oorlog gaat ;) Als jullie heelemaal alleen bonden hefft, zie ik er geen oorlog ^^
Dan zeg jullie leden kort, dat ze op dit moment beter alleen nog deff gaan bouwen. Het was beter voor jullie ;)

Hij is trouwens niet de enigste speler van ~ave~ die zo doet. en ik zeg ook niet dat jullie de enigste stam zijn die zo doet

LoL. Het is een oorlog-spel. Geen sim city. Als jullie oorlog niet willen, moeten jullie en andere spel spelen ;)

@Mandril: Ik heb geen verklaring nodig. Is wel ok zo ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53

Guest
~ave~ heeft vandaag reeds veel incomings vanuit verschillende stammen gehad.

Zouden deze stammen eventueel enige uitleg willen geven?
Zoiets als een oorlogsverklaring, een reden? zodat wij ook ff weten hoe het staat, of we in bepaalde stammen targets moeten zoeken..


He, zoals je zelf zegt, In de oude dagen ....

Welkom bij de nieuwe dagen.

Aanvallen gelijk zotten en doodgaan met eer.
Woooooot.
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: rellod
Dorp: rellods dorp (551|492) K45

Aantal: 200 100 100 50 0 0 10 10 0
Verliezen: 200 100 100 50 0 0 10 10 0

Aanvaller: pientje
Dorp: pientjes dorp (562|499) K45
Aantal: 1000 250 0 50 95 0 0 0 0
Verliezen: 1000 250 0 30 95 0 0 0 0

LooooooooooooL. met zoiets gaan ze onz aanvallen. En zo zallen we sterven? Ik denk van niet ;) Jullie moeten eerst het spel begrijpen, en dan aanvallen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hmm de de oude dagen?
welke nieuwe dagen?

die doodgaan met eer, bekijk ff mn profiel op TW
 

DeletedUser338

Guest
LoL. Het is een oorlog-spel. Geen sim city. Als jullie oorlog niet willen, moeten jullie en andere spel spelen ;)

het is idd een oorlogspel, maar als ik vraag (als beginneling enkele weken geleden) of hij een persoonlijk bondgenootschap wil met mij, dan had ik tevreden geweest met een simpele 'nee'.
Ik snap niet waarom daar die aanval bij moest.
Een teken van lak aan respect en vriendelijkheid?

Oorlogspel of sim city, vriendelijk zijn mag wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Met de aanvall heeft hij toch "nee" gezegt ;)

Maar nog iets grappig :D

Verdediger: rellod
Dorp: rellods dorp (551|492) K45

Aantal: 693 370 152 56 5 5 20 20 0
Verliezen: 693 370 152 56 5 5 20 20 0

Buit: 0/112940
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 12
 

DeletedUser53

Guest
:d

:D , mohahaha 2 or 10 attacks don't make a war ^.^

Whatever the end of the war is Deichbruch you will stay a loser in making jokes :D
 

DeletedUser

Guest
of hij kan testen of het de moeite waard is om een nap aan te gaan?
mr het had precies geen zin, aangezien jullie geen nap hebben
 

DeletedUser

Guest
Verdediger: rellod
Dorp: rellods dorp (551|492) K45

Aantal: 693 370 152 56 5 5 20 20 0
Verliezen: 693 370 152 56 5 5 20 20 0

Buit: 0/112940
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 12

hmm, volgensmij zijn speerwerpers en zwaardvechters voor verdediging bedoeld :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmm, een aanval op een stam is wel een oorlog volgens mij..
 

DeletedUser

Guest
Gecoördineerd de aanval ingaan zonder een oorlogsverklaring is nogal oneervol, naar mijn mening.

normaal volgt er eerst een oorlogsverklaring, en dan pas aanvallen, hier hebben we er zelf om moeten vragen :d
 

DeletedUser53

Guest
Gecoördineerd de aanval ingaan zonder een oorlogsverklaring is nogal oneervol, naar mijn mening.

Enfin, een mooi endeavour om deze dreiging genaamd ~ave~ te ondermijnen.
Het spreekt voor zich dat Opus achter ~ave~ staat, en ~ave~'s vijanden onze vijanden zijn.

Moge de beste winnen.


Alleh kijk na es naar Lillorigga hare post.
old ...
modern ...
Da zegt toch genoeg dat zij geen oorlogsverklaring willen, ni ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan