~ave~ speelt niet vals

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Als je mij beschuldigt van photoshoppen moet je je diep schamen.
Denk je niet dat ik nog altijd de rapporten achter de hand heb?
Als een admin er om vraagt kan hij ze krijgen!
En het dorp is meerdere malen van eigenaar gewisseld in korte tijd, maar dat had je vast al nagezocht, toch?
Ik vind het trouwens ook niet correct dat een admin actief mee speelt.
Een scheidsrechter voetbalt toch ook niet mee tijdens de wedstrijd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil er wel aan toevoegen dat hafke ook moderator is, en mijn supporttickets van W1 ook beantwoordt, dus dat is net hetzelfde geval..

(maar natuurlijk, die zit in jullie stam, dus die telt niet mee)
 

DeletedUser

Guest
Dat Hafke dingen kan editen in het spel zie ik graag bevestigd door Flachi.
 
Reactiescore
2.490
1 woordje heb ik hierop, ... JA 1tje maar! en iedereen die dit topic leest kent dit woordje van me.

het is namelijk

CLICKY
 

DeletedUser

Guest
Hij is dus sinds de start van W2 geen moderator.
Bedankt!
Toen zat hij niet bij ons maar bij Opus.
 

DeletedUser

Guest
Hij is dus sinds de start van W2 geen moderator.
Bedankt!
Toen zat hij niet bij ons maar bij Opus.

En toch heb ik na de start van W2 nog een supportticket op W1 gehad dat beantwoordt werd door hafke.

bewijzen:
IRC-gesprek met Flachi op 25 februari

[12:37] <Lillorigga> dus hij heeft modpowers op W1?
[12:38] <Flachi|TW> ja heeft hij

Supportticket beantwoordt door hafke:

Willy Lammens (Hafke) 26.02.07 11:32
hallo

dank je voor de aangifte en het word zo snel mogelijk nagekeken

groetjes hafke van tribalwarsteam


En geen gezever over 'toen zat die nog niet in onze stam', hij zit er nu wel in.
En Jade heeft ook geen modpowers meer.
 
Reactiescore
2.490
wooh, je kan al begrijpend lezen. Maar dat is niet de kwestie ? je vroeg mij of hafke kon editten voila daar is je bewijs. Ik weet geeneens of flachi deze rechten wel heeft afgenomen aangezien hafke mooi supportaanvragen blijft beantwoorden van wereld1.

en hafke is al iets langer weg.
get your facts straight.

btw laten we nu maar wachten op een antwoord van flachi, aangezien ALLES wat er rond dit topic gezegt kan worden toch nooit gelooft wordt door jou.

Echt man groei eens op. Akkoor je foto's bewijzen iets, maar dat is niet meteen dat jade haar modrechten misbruikt.
Ik classificeer het nog steeds als een bug.

die zitten er in spellen als deze.

maargoed, jullie zoeken achter alles iets. Wat is het sewes ? nu dat opus niet meer 1ste gerangschikt staan gaan ze binnenkort disbanden ? of is het doordat flachi/jade/hafke ons niet meer helpen ?

nuja, veel plezier met complotten te zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Zojuist heeft er weer een dorp van haar op 12800 gestaan, en deze is nu weer 10000.?????!!!???
En in plaats van met tegen bewijzgen te komen proberen jullie mij zwart te maken, dus wie moet er opgroeien!
 

DeletedUser412

Guest
Wat een onzin hier, gewoon slotje laat Flachi het maar uitzoeken.

En over die 1e plaats:


1 FuS 2.379.268 2.534.308 50 50.686 312 8.123
2 Opus 2.297.279 2.297.279 29 79.217 276 8.323
 

DeletedUser

Guest
Als blijkt dat hafke rechten heeft misbruikt moet hij ook gestraft worden.
 
Reactiescore
2.490
maar jij luistert niet, we geven net aan in een post dat flachi de rechten heeft weggehaald van jade. Dus kan ze niet meer editten.
 

DeletedUser

Guest
hafke kan ALLEEN spelers bannen/unbannen, dat heeft hij mij persoonlijk verteld
of hij nu nog steeds op w1 deze mogelijkheid heeft, weet ik niet

dat 1 van jade's dorpen opeens zo is gezakt in punten is een simpele verklaring voor te vinden, naar wat ik heb vernomen wordt ze aangevallen door meerdere spelers

niet zo snel lopen klagen over dat er vals gespeeld wordt, als jullie niet kunnen accepteren dat sommigen beter spelen dan jullie kunnen wij ook niets aan doen, maar in plaats van klagen kun je ook eens daadwerkelijk in actie komen
 

DeletedUser

Guest
Als ik het zo hoor zijn er 2 oplossingen.
Flachi is als enigste admin/mod of geen ene admin/mod mag meer spelen.
OF jullie stoppen met zeuren en leggen jullie erbij neer dat niemand cheat.
 
Reactiescore
2.490
wel denk eens verder mikob, flachi en jade modereren dit spel nog steeds omdat ze het tof vinden ;) en het dus ook graag spelen.
aan alleen modereren en kindjesvragen beantwoorden heel de dag dat wordt je snel beu denk ik...
nu met deze beschuldigingen en dergelijke zal wss uit de bus komen dat jade niet vals heeft gespeelt, en dat admins het spel niet mogen meedoen. ( toch niet op de wereld die ze modereren )

wat er dus op neerkomt dat noch flachi noch jade mag spelen ;)


maargoed, met al deze beschuldigingen zelf ik ben het ondertussen beu aant geraken steeds dit heen en weer geroep van cheaters valsspelers als een persoon niet kan winnen.

denk je nu eens in in de plaats van flachi of jade. Ik zou het goed beu zijn en zelfs zover kunnen gedreven worden om hier gewoon geheel de mod positie op te geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hierna niet meer antwoorden en wacht op Flachi.

Maar ik heb nog steeds van niemand een verklaring hoe die troepen zo snel ontwikkeld zijn.

Tot na het antwoord van Flachi!!
 
Reactiescore
2.490
om ook maar een laatste antwoord te geven.
Ikzelf vind dit ook maar raar, dat geef ik je toe ;)
maar ik zeg niet dat jade cheat.

Ik gok eerder op een glitch in het spel. Die al dan niet misbruikt werd door jade.

nu wachten we op antwoord van flachi.
 

DeletedUser120

Guest
Is dit antwoord niet voldoende.


Flachi
Administrator




Geregistreerd op: Sep 2006 #14 Gisteren, 08:18 PM Naar Boven
Zo, nu zal ik proberen het één en ander uit te leggen.

Als eerste: als er op dit forum nog een thread over dit thema geopend wordt, zal ik het verwijderen en degene die gepostet heeft 3 weken uit het forum bannen. Dat wij ons nog niet geuit hebben over dit thema, ligt aan het feit dat wij beide nog op ons werk zijn en niet dat wij naar smoesjes zoeken.

Bugs zijn jammer genoeg een deel van het systeem en voor ons soms ook onverklaarbaar. Dat is nog geen reden om te zeggen dat er iemand cheatet.

Ik kan mij nog goed herinneren dat in het begin van wereld 1 een aatlal spelers zich blaren op hun vingers geschreven hebben met beschuldigingen tegenover mij. Ik zou cheaten, ik zou OPUS pushen enz. enz…. Daarom ben ik als speler gestopt. Het zou voor mij heel gemakkelijk zijn, mij met een andere naam aan te melden en met dat account te spelen. Dit doe ik niet omdat ik het niet nodig heb mij achter een vreemde naam te verstoppen.

Dat het admin/mod team uit ervaren spelers bestaat heeft er gewoon mee te maken dat wij andere spelers vragen moeten beantwoorden en tickets moeten beantwoorden die een nieuwe en onervaren speler niet kann weten. Dat een ervaren speler daarom ook een paar punten meer heeft als de gemiddelde speler is dan ook wel duidelijk.

Ik vraag mij af, waarom sommige spelers hun mond zo ver open doen. Ik zou het halve forum vol kunnen posten met spelers die op de één of andere manier cheaten of zich niet aan de regels houden. Ik weet zeker dat er ook spelers bij zijn die in deze kwestie een aantal postings geschreven hebben. Waarom hakken wij daar niet op in?

Ik zal dit weekend de zaak nagaan. Ik weet dat hier niet gecheatet , noch gepushed of op een andere manier vals gespeeld wordt.
Mocht het zo zijn, dat hier verdere postings over dit thema onstaan, zal ik een lijst maken van de spelers die hier aan deelnemen en hun illegale grondstofleveringen, ondersteuning en/of gecoordineerde aanvallen posten. Dan praat ik nog niet over de multi-accounts die hier nog bestaan.

Flachi
__________________
Vragen, problemen en/of aanmerkingen uitsluitend over het Supportsystem <<---
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan