Avatars!

DeletedUser55088

Guest
OMG

Kap met spammen kudt bieber

nu ik hier tog ben
ava8.gif

:eek:
 

DeletedUser55088

Guest
Beste designers en avatar zoekers,

Aangezien er een hoop designers zijn die nu ook avatars gaan maken voor mensen, besluit ik met wat tips een heel nieuw en overzichtelijk topic te openen waar anderen hun avatars vandaan kunnen halen.
Je kan zelf beslissen of je er PA voor vraagt of niet.
Wel zou ik graag willen dat dit topic spamvrij blijft.
Ook wil ik dat alle gemaakte avatars per PM naar mij gestuurd worden, zodat dit topic overzichtelijk blijft.
Elke designers die dus ook een PM naar me stuurt krijgt een apart vak met zijn/haar gemaakte creaties.
Ik wil ook even afspreken dat elke designer maximaal 15 avatars mag maken.
Je mag ze natuurlijk altijd eruithalen en verwissellen met een nieuwe als je de nieuwe mooier vind.
Want ik zet twee designers erin per post, en je mag maximaal 30 plaatjes in een post, dus 15 voor elk.

De mensen die een avatar zoeken mogen hier gewoon zeggen welke ze graag willen, en dan kunnen ze het hier ook bespreken in dit topic.
Het zou wel erg fijn zijn als je dan ook even een berichtje kan achterlaten met welke je neemt, zodat ik dit topic gewoon up to date kan houden.
Ohja, nog een regel voor de mensen die een avatar zoeken, hier post je geen aanvragen!
Je kijkt rond en zoekt naar een avatar die je bevalt, je gaat niet vragen of iemand dit of dat wilt maken.

Hopelijk houdt iedereen zich hier ook aan.

Groetjes, Clinda.
niet gratis :D
 

DeletedUser

Guest
denk je dat je wat bent ofzo, iedereen hier heeft het denk ik wel een keer gehad met die domme uitspraken van je, ga asjebliefd ergens anders mensen irriteren.

ik ga het wel ff aan clinda vragen op msn

en iedereen stop met hier te spammen, gebruik het voor zen doel retards of eig gewoon narekdumbsh*t
 
Bovenaan