Automatisch Kaart Overzicht

DeletedUser

Guest
Bah alle plaatjes op heel het TW Forum doen het weer eens niet
Ben ik de enige?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
7 interns. zonder had ik 22 dorpen gehad. ik had evenveel edels gehad dus evenveel dorpen.
aleen meer verliezen. dus hogere ODA maar wat heb je liever. minder verliezen betere groei of hogere oda veel verliezen. :rolleyes:

Maar toch zijn de leden niet zo hoog in W20 :p.

ODA, die verlies kan je makkelijk inhalen later.
 

DeletedUser

Guest
Ja. Klopt ben nu momenteel actief in C41. Daar staat momenteel Tijnpij12 (met 350 punten) al 3 dagen achter elkaar eerste (momenteel ingehaald door Young Jeezy.) Terwij wortel2 wordt aangewezen als hoogste: met 173 punten.

In plaats van de hoogste rang te nemen heb ik het idee dat ze:

óf de nieuwste mensen nemen:
óf de snelst gegroeide mensen nemen:

Bij stammen is het wel in orde!
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom wie de meeste DORPEN heeft.
Niet wie de meeste punten heeft!
En als meerdere hetzelfde aantal dorpen heeft dan woord er uit die groep random iemand gekozen!
 

DeletedUser

Guest
Op W17 had ik tot 300K heel weinig ODA omdat er mensen waren die echt soms geen troops hadden of omdat ik het slim speelde met tacktiek :)

Maar erna kwam de ODA echt vanzelf, een ODA score op het begin van een wereld is alleen maar nadeel :)
 

DeletedUser48651

Guest
Op W17 had ik tot 300K heel weinig ODA omdat er mensen waren die echt soms geen troops hadden of omdat ik het slim speelde met tacktiek :)

Maar erna kwam de ODA echt vanzelf, een ODA score op het begin van een wereld is alleen maar nadeel :)

Idd. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat mensen met een hoog ODA het niet handig aanpakken.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap die meeste overname kaart niet.
Zal wel n00b zijn, is voor het eerst dat ik ook het algemene forum een blik waardig gun :p.
Hoe kan het dat ik daar in sta terwijl er echt meer dan 15 spelers zijn die meer dorpen hebben dan ik?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik snap die meeste overname kaart niet.
Zal wel n00b zijn, is voor het eerst dat ik ook het algemene forum een blik waardig gun :p.
Hoe kan het dat ik daar in sta terwijl er echt meer dan 15 spelers zijn die meer dorpen hebben dan ik?

Is in 1 maand ;)
 

DeletedUser

Guest
Dankje :p

Dat was het :p

*Laatste wereld waar ik serieus speelde was w11, heel, heel lang geleden (':
 

DeletedUser53049

Guest
Super mooi plaatje :)

Net W11 (A).

Wordt tijd dat ik mezelf ook eens op de kaart zet ^^
 
Bovenaan