Automatisch Kaart Overzicht

DeletedUser

Guest
Owke leuk , iemand wat dorpen over want heb er tekort om me zelf op de kaart te zien :D
 

DeletedUser17303

Guest
Heb 20 clears klaar staan voor te dumpen, dus niet voor lang meer :p

Toch gefeliciteerd !
 

DeletedUser38027

Guest
Eindelijk sta ik op dat dominantie kaartje, niet leuk als je in 2 continenten ligt :(
 

DeletedUser

Guest
Ik snap nog steeds dat systeem niet. Ik moest +40 dorpen hebben en die heb ik nu en ik sta nu al + 1 week in de top 3 ODA en op dat kaartje ben ik nog steeds niet te zien
 

DeletedUser

Guest
Ik snap nog steeds dat systeem niet. Ik moest +40 dorpen hebben en die heb ik nu en ik sta nu al + 1 week in de top 3 ODA en op dat kaartje ben ik nog steeds niet te zien

Hierin staan ook twee voorwaarden opgenomen. Het aantal dorpen moet groter zijn dan de wortel van de speler met het meest aantal dorpen vermenigvuldigt met 5. Dit om een bepaalde grootte af te dwingen. Het klopt dan ook inderdaad dat de spelers in mijn eerste post niet op het kaartje voorkomen.

Destijds was 40 dorpen genoeg, maar het is een dynamisch systeem. Nu moet je dus meer dorpen hebben om erop te komen.

Uitgaan van ~100 dorpen op de #1 positie moet je nu dus 50 dorpen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer updaten de kaartjes nog eens? Normaal was dat toch bijna elke dag?

Grtz
Potje Koeken
 

DeletedUser

Guest
wanneer updaten deze kaartjes aangezien LD toch echt tweede staat in continent 75 :mad: en in continent 76 staan we eerste :cool:

edit: ik zie nu dat het al eerder is gevraagd negeer dit maar :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan