Automatisch Kaart Overzicht

DeletedUser

Guest
Ja klopt, en dat wist de gene die me bedankte toch ook?
Staat er namelijk gewoon achter, als je geen zinnige toevoeging heb aan het topic zeg dan maar niks.
 

DeletedUser

Guest
Mafiya hun cluster vind ik echt mooi ^^ Weet niet of hij tactisch ook goed is, maarjah..:)
 

DeletedUser

Guest
Mafiya hun cluster vind ik echt mooi ^^ Weet niet of hij tactisch ook goed is, maarjah..:)

Klopt, ze hebben recent 2 nieuwe speleres ge-recruit die mooi in hun cluster passen, waardoor het gat rechtsonder in de hoek van K33 gedicht is.
Team Incompetent
nanake
 

DeletedUser

Guest
Mafiya hun cluster vind ik echt mooi ^^ Weet niet of hij tactisch ook goed is, maarjah..:)

Halve maan cluster is meestal een goed cluster, al gaat het er niet helemaal om hoe de dorpjes liggen, maar dat je er optimaal gebruik van maakt :D
 

DeletedUser

Guest
nice!

lekker gedaan hoor.
ook chill dat citeren op forums!:D;D
 

DeletedUser

Guest
Juist wel. Maar dat wilde ik niet posten. Wat ik wilde posten was:

Mind. staat op de kaart. Top 15 ODA stammen. Ons harde werk word beloond. :)
Met :bijl: en :licht: gaan wij door!
 

DeletedUser40589

Guest
De stam waar ik in zit staat ook al een paar dagen in de top 10 van ODA stammen, maar eigenlijk klopt dit toch niet?
Als ik bij TW zelf kijk:
28 Ronin 1,04 Mio.

Daar staat we dus op de 28e plaats (Dus niet in de top 10)

Beetje raar.
 

DeletedUser

Guest
De stam waar ik in zit staat ook al een paar dagen in de top 10 van ODA stammen, maar eigenlijk klopt dit toch niet?
Als ik bij TW zelf kijk:
28 Ronin 1,04 Mio.

Daar staat we dus op de 28e plaats (Dus niet in de top 10)

Beetje raar.

Denk dat het ODA kaartje is opgemaakt aan de ODA van elke speler individueel opgeteld bij elkaar.

Dus niet de ODA die jullie hebben vanaf -R- is opgericht maar van elke speler vanaf het begin van de wereld.
 

DeletedUser11952

Guest
Juist wel. Maar dat wilde ik niet posten. Wat ik wilde posten was:

Mind. staat op de kaart. Top 15 ODA stammen. Ons harde werk word beloond. :)
Met :bijl: en :licht: gaan wij door!

Zou je ook niet eens :bboog::catapult::ram: gebruiken in je 'Gaan wij door' :rolleyes:
 

DeletedUser40589

Guest
Denk dat het ODA kaartje is opgemaakt aan de ODA van elke speler individueel opgeteld bij elkaar.

Dus niet de ODA die jullie hebben vanaf -R- is opgericht maar van elke speler vanaf het begin van de wereld.

Oja, dat zal het wel zijn. Domme fout van mij ^^
 

DeletedUser

Guest
Hezhi zei een keer dat ODA berekent werd aan de hand van echte ODA in het spel en punten worden ook meegerekent. Want hij vind dat ODA in het spel geen juist weergave is.
 

DeletedUser5456

Guest
Hezhi zei een keer dat ODA berekent werd aan de hand van echte ODA in het spel en punten worden ook meegerekent. Want hij vind dat ODA in het spel geen juist weergave is.


De rangschikking is oda/punten^0.90, om een eerlijkere rangschikking te geven dan de rangschikking in de game zelf.

ODA is hierin het totaal oda van alle spelers in een stam bij elkaar opgeteld. Simpelweg omdat ik geen oda cijfers van stammen tot mijn beschikking heb.
 
Bovenaan