Automatisch geupdate kaartjes

Reactiescore
981
Hier zijn een aantal prachtige clusters ;)
dominantiespelers.png
 

DeletedUser36068

Guest
Haha, toch wel mooi om te zien, dat noobs van in het begin van w2, waarmee ik in de stam zat, eigenlijk niets konden, en nu al zowat top10 staan!:D:p
 

DeletedUser

Guest
Haha, toch wel mooi om te zien, dat noobs van in het begin van w2, waarmee ik in de stam zat, eigenlijk niets konden, en nu al zowat top10 staan!:D:p

I know, je ziet daar volgens mij hoofdzakelijk interners en saaie spelers of acc's die overgenomen zijn. Ik herken ook bijna niemand meer van mijn tijd op w2 (die wel al een hele tijd achter me ligt (domme ban :s op 4.8M) )
 

DeletedUser36068

Guest
I know, je ziet daar volgens mij hoofdzakelijk interners en saaie spelers of acc's die overgenomen zijn. Ik herken ook bijna niemand meer van mijn tijd op w2 (die wel al een hele tijd achter me ligt (domme ban :s op 4.8M) )

Indeed, supermattias, watcher, some1, Thibor, waren allemaal stamgenootjes van me en zie ze nu staan:D

Enkel Thibor is dit nooit geweest, maar was een van me beste maatjes, enkel heb ik nog niet zo lang geleden dat de echte al tijdje gestopt is.
 

DeletedUser14549

Guest
Dominantie spelers:
dominantiespelers.png


Hoe komt het dat bij dit kaartje het cluster van de grootste speler per continent de ene keer wel en de andere keer niet wordt weergegeven?
 

DeletedUser23586

Guest
boven een x aantal procenten moet je zitten (of de nr 1 en 2 samen boven een x aantal)
 

DeletedUser14549

Guest
Zeg dan niks. De 15 spelers met het hoogste percentage worden weergegeven.

kan toch niet?
er is in C28 een speler met 6 % die wordt aangegeven op de kaart terwijl er spelers zijn met +10 % die niet worden weergegeven?
 

DeletedUser

Guest
kan toch niet?
er is in C28 een speler met 6 % die wordt aangegeven op de kaart terwijl er spelers zijn met +10 % die niet worden weergegeven?

Stef, ik heb +20% en ik wordt niet weergegeven omdat Manson meer dorpjes in C37 heeft dan ik ;)

Zo'n kaartjes zijn maar zeer oppervlakkig.

ps. en de aangegeven speler is Wobkovitz die 33% van C29 in handen heeft btw ^^
 
Bovenaan