Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser25172

Guest
Hierbij de kaartjes.

Bedankt, Hezhi, W3 en W11:p

Top 15 spelers!
topplayers.gif


Top 15 stammen!
toptribes.gif


Meeste overnames (speler)
fastnoblers.gif


Meeste overnames (stam)
topnoblers.gif


Hoogste puntengemiddelde
topavgtribes.gif


Top 15 ODA (speler)
topkaplayers.gif



Dominantie: Speler
topkplayers.gif


Dominantie: Stam
topktribes.gif


top 10 stammen (Hezhi)
stammen.png

top 10 oda stammen (hezhi)
odastammen.png

top 10 odd stammen (hezhi)
oddstammen.png

groei top 10 stammen (hezhi)
groeistammen.png

dominantie stammen(Hezhi)
dominantiestammen.png

gemiddelde spelergrote stammen (map.k-io.com)
topavgtribes.gif

top 15 spelers (hezhi)
spelers.png

top 15 oda spelers (Hezhi)
odaspelers.png

top 15 odd spelers (Hezhi)
oddspelers.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi topic, zat eigenlijk al te wachten tot het ook hier kwam :)

Die ODA-speler map brengt [TWR] wel goed op de kaart :D
 

DeletedUser

Guest
Hoe moeten die Hezhi-kaartjes geïnterpreteerd worden? Welke formules worden bijvoorbeeld gehanteerd om de ODA en ODD-waarden te wijzigen??? Erg onleesbaar zonder te weten wat, waarom en hoe? Vooral die hoe is problematisch...

Kan je dat niet aan die post toevoegen? Anders blijft het gewoon een stel kaartjes die enkel op esthetiek kunnen beoordeeld worden.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Hoe moeten die Hezhi-kaartjes geïnterpreteerd worden? Welke formules worden bijvoorbeeld gehanteerd om de ODA en ODD-waarden te wijzigen??? Erg onleesbaar zonder te weten wat, waarom en hoe? Vooral die hoe is problematisch...

Kan je dat niet aan die post toevoegen? Anders blijft het gewoon een stel kaartjes die enkel op esthetiek kunnen beoordeeld worden.

Alvast bedankt.

Typisch, er moet daar toch iets inzitten?

Mooi gedaan hoor Oxi!
Het kan niet beter..
 

DeletedUser25273

Guest
Het valt me sowieso op dat alle spelers met hoge ODA in het oosten liggen.. En vooral zuid-oost idd.

Het valt me ook op dat bijna alle spelers met hoog ODA een baggercluster of tig clusters hebben. Verklaart ook deels hoog ODA, omdat het veel minder efficiënt aanvallen is vanuit tig clusters, kost wat meer moeite.
 

DeletedUser

Guest
Het valt me ook op dat bijna alle spelers met hoog ODA een baggercluster of tig clusters hebben. Verklaart ook deels hoog ODA, omdat het veel minder efficiënt aanvallen is vanuit tig clusters, kost wat meer moeite.

*hoest*, ja, jij bent pro met zowel ODA en je cluster, hieperdepiep hoera & je winst niks..digital no-lifer fame!


Btw @ Topic :

Nice topic, me likey! ;)
 

DeletedUser25172

Guest
Ahw lief!

En dan zegt men dat nederland asocialer wordt!
 

DeletedUser

Guest
Het valt me ook op dat bijna alle spelers met hoog ODA een baggercluster of tig clusters hebben. Verklaart ook deels hoog ODA, omdat het veel minder efficiënt aanvallen is vanuit tig clusters, kost wat meer moeite.

Tja, jij hebt nooit je route hoeven aanpassn omdat je ingesloten zat door je stam:rolleyes:
 

DeletedUser26940

Guest
mooi kaartje oxi

kan ik af en toe nog eens meekijken hier
 

DeletedUser

Guest
Ligt het aan mij of werken er een aantal kaartjes niet, geen van de bovenste en deze van de onderste niet:

gemiddelde spelergrote stammen (map.k-io.com)
 
Bovenaan