Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

sommige niet sommige wel
ik bedoel odt is niks waart in het echt
 

DeletedUser31579

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Volgen smij moet je het geheel bekijken, ligging, punten totaal, ligging sterkste spelers, puntengemiddeld, aantal leden, en natuurlijk wie zijn hun vijanden en BG's. Dan kan je pas gaan zeggen of het echt topstammen zijn, niet?
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Volgen smij moet je het geheel bekijken, ligging, punten totaal, ligging sterkste spelers, puntengemiddeld, aantal leden, en natuurlijk wie zijn hun vijanden en BG's. Dan kan je pas gaan zeggen of het echt topstammen zijn, niet?

misschien, maar een topstam of topspeler gaat dat je niet vertellen. ;)
 

DeletedUser31579

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Jammer genoeg niet nee, maar gelukkig bestaat een stam nooit uit volledig uit topspelers en zijn er altijd die eens een steekje laten vallen. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Jammer genoeg niet nee, maar gelukkig bestaat een stam nooit uit volledig uit topspelers en zijn er altijd die eens een steekje laten vallen. :D
Afhankelijk van de BG's en vijanden van een stam is het een topstam? :confused::rolleyes:
 

DeletedUser27527

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Afhankelijk van de BG's en vijanden van een stam is het een topstam? :confused::rolleyes:

Ze bedoelen dat een stam nog zo hoog kan staan qua stats, maar met elke grote stam rondom een Bg heeft en dus bijna geen edelruimte........ dan kun je gaan twijfelen aan de kwaliteiten van die stam ;)
 

DeletedUser22686

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ze bedoelen dat een stam nog zo hoog kan staan qua stats, maar met elke grote stam rondom een Bg heeft en dus bijna geen edelruimte........ dan kun je gaan twijfelen aan de kwaliteiten van die stam ;)

Klopt... Maar dat ligt ook erg aan de leiding. over dat ze een plan hebben om edelgebrek op te lossen o.i.d.
 

DeletedUser27527

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Klopt... Maar dat ligt ook erg aan de leiding. over dat ze een plan hebben om edelgebrek op te lossen o.i.d.

Precies, maar als er een plan is is er geen probleem ;) (mits het plan goed genoeg is)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ze bedoelen dat een stam nog zo hoog kan staan qua stats, maar met elke grote stam rondom een Bg heeft en dus bijna geen edelruimte........ dan kun je gaan twijfelen aan de kwaliteiten van die stam ;)
Edelruimte moet je maken. Een topstam hoeft geen gratis dorpen. Da's niet fun.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Edelruimte moet je maken. Een topstam hoeft geen gratis dorpen. Da's niet fun.

Als ik ze aangeboden krijg zeg ik geen nee, zolang ze goed voor me liggen:p

Niemand zegt daar nee tegen denk ik.

Maar een topstam/topspeler moet ook zelf aan zijn dorpen kunnen komen door middel van eigenhandig clearen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Duh :) ik bedoelde maar dat ik die opmerking van BG's en vijanden maar slapjes vind. Een echte topstam kan zonder BG's draaien... of mss 1, als dat een goeie is. :p
 

DeletedUser31579

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Afhankelijk van de BG's en vijanden van een stam is het een topstam? :confused::rolleyes:

Moet je wel even alles lezen, ik heb 2 responses geleden nog geschreven waar een topstam zoal vanaf kan hangen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Volgen smij moet je het geheel bekijken, ligging, punten totaal, ligging sterkste spelers, puntengemiddeld, aantal leden, en natuurlijk wie zijn hun vijanden en BG's. Dan kan je pas gaan zeggen of het echt topstammen zijn, niet?
Volgens mij schrijf je toch ook dat het daarvan afhangt? Maar maakt niet uit, t is onbelangrijk, hoor.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

belangrijkste is dat de kaartjes er terug zijn :D

Dankjewel jelle ;)
 

DeletedUser31579

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Is inderdaad leuk, maar aangezien ze nog niet als belangrijk staan gemarkeerd, moeten we zoveel mogelijk lullen om ze zo hoog mogelijk te laten staan he :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Is inderdaad leuk, maar aangezien ze nog niet als belangrijk staan gemarkeerd, moeten we zoveel mogelijk lullen om ze zo hoog mogelijk te laten staan he :p

dat is ook het enige waar TW-xs goed in is,lullen:D
 

DeletedUser2881

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

heb het topic voor jullie belangrijk gemaakt
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

top dat de kaartjes er weer zijn ^^
vond het erg jammer dat onze vorige provider ermee gestopt was (wel begrijpelijk gezien de hoeveelheid gezanik) maar ben erg blij dat er nu weer iemand het initiatief wil nemen ^^
prachtig om dit zo weer te kunnen volgen bedankt!:D
 
Bovenaan