Automatisch geupdate kaartjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser28972

Guest
Waag het niet om met mijn buurman te spotten!!!

Michiell is gewoon een beetje jaloers :p
 

DeletedUser

Guest
Waag het niet om met mijn buurman te spotten!!!

Michiell is gewoon een beetje jaloers :p

Idd ben echt wel jaloers, wil ook eens op het kaartje komen :p

Ik spot btw helemaal niet met milan, ik zeg gewoon dat ik persoonlijk vind dat het kaartje niet echt klopt omdat hij toch geen TOP ODA speler is ..:)
 

DeletedUser14331

Guest
Beste w9-spelers en forumgangers,

Ik ben vandaag bezig geweest om op de werelden waar ik mod topics aan te maken met allerhande kaartjes (voorbeeld). Mijn vraag aan jullie is, of jullie dit hier ook willen, of dat jullie tevreden zijn met dit topic.

m.v.g.
Freek (dj freak)
 

DeletedUser28972

Guest
Beste w9-spelers en forumgangers,

Ik ben vandaag bezig geweest om op de werelden waar ik mod topics aan te maken met allerhande kaartjes (voorbeeld). Mijn vraag aan jullie is, of jullie dit hier ook willen, of dat jullie tevreden zijn met dit topic.

m.v.g.
Freek (dj freak)

Dit forum werkt op zich wel, ben aan de andere kant wel heel geïnteresseerd in die extra kaartjes die niet aanwezig zijn op wereld 9 ;)
 

DeletedUser14331

Guest
Ik vind deze wel best eigenlijk. Lekker beetje aanMODderen.
Daarom dat ik het ook expliciet vraag. Op de andere werelden werkten de links niet meer, en was het topic zelf ook een chaos (wat hier in principe ook het geval is).
 

DeletedUser

Guest
Van mij hoef je sowieso niet zo streng te modden hoor :D. Zolang ze maar niet schelden en het niet totaal dumbo is vind ik het altijd wel iets toevoegen. Maar ik weet niet wat de TW policy is daarin.
 

DeletedUser14331

Guest
Van mij hoef je sowieso niet zo streng te modden hoor :D. Zolang ze maar niet schelden en het niet totaal dumbo is vind ik het altijd wel iets toevoegen. Maar ik weet niet wat de TW policy is daarin.
Wat heeft dit te maken met het al dan niet plaatsen van de extra kaartjes. Als je eventuele suggesties hebt, of je nood hebt aan een goede babbel, kan je mij altijd PM'en. Voor de rest is dit offtopic;).
 

DeletedUser43327

Guest
Beste w9-spelers en forumgangers,

Ik ben vandaag bezig geweest om op de werelden waar ik mod topics aan te maken met allerhande kaartjes (voorbeeld). Mijn vraag aan jullie is, of jullie dit hier ook willen, of dat jullie tevreden zijn met dit topic.

m.v.g.
Freek (dj freak)

Zulke kaartjes zou ik wel willen :p
 

DeletedUser

Guest
Beste w9-spelers en forumgangers,

Ik ben vandaag bezig geweest om op de werelden waar ik mod topics aan te maken met allerhande kaartjes (voorbeeld). Mijn vraag aan jullie is, of jullie dit hier ook willen, of dat jullie tevreden zijn met dit topic.

m.v.g.
Freek (dj freak)

Van mij mag je :).
 

DeletedUser

Guest
Beste w9-spelers en forumgangers,

Ik ben vandaag bezig geweest om op de werelden waar ik mod topics aan te maken met allerhande kaartjes (voorbeeld). Mijn vraag aan jullie is, of jullie dit hier ook willen, of dat jullie tevreden zijn met dit topic.

m.v.g.
Freek (dj freak)

Leuk als het er als extraatje bijkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan