Automatisch geupdate kaartjes #2.

DeletedUser

Guest
Op elke wereld zijn ze niet te missen, maar hier vind ik ze niet terug. De kaartjes worden dagelijks geupdate om en rond 21.00.


Top 15 spelers!
topplayers.png


Top 15 stammen!
toptribes.png


Meeste overnames (speler)
fastnoblers.png


Meeste overnames (stam)
topnoblers.png


Hoogste puntengemiddelde
topavgtribes.png


Top 15 ODA (speler)
topkaplayers.png



Dominantie: Speler
topkplayers.png


Dominantie: Stam
topktribes.png



Veel plezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Mooie kaart, duidelijke details...


Galadriel schaam je...
 

DeletedUser

Guest
wij hebben de henzi mappen toch?
enkel zijn ze niet meer op het forum te vinden, wel kan je op henzi zen site de kaartjes bekijken.
Toch vind ik jou kaartjes ook wel wat hebben xD
 

DeletedUser

Guest
wij hebben de henzi mappen toch?
enkel zijn ze niet meer op het forum te vinden, wel kan je op henzi zen site de kaartjes bekijken.
Toch vind ik jou kaartjes ook wel wat hebben xD

Zijn mijn kaartjes niet, maar ik vind het persoonlijk makkelijk om ze mooi op het Forum te hebben, misschien ligt dat anders voor jou.. :p
 

DeletedUser

Guest
Mooie kaart, duidelijke details...


Anygivensunday schaam je...
 

DeletedUser

Guest
OMG begin je ook al tegen mij?

btw, mijn clustler is niet ontstaan door interning.
dat cluster in k32 was ik begonnen om goofy1 van 2 kanten te pakken. hij kwam later echter bij ons.
evenzo startte ik het cluster in k42 om COA aan te pakken.
het was dus niet omdat daar toevallig gratis dorpjes lagen ofzo. in tegenstelling tot anderen...

maar hoe dan ook, ik heb geen zin om ook onder de modder te geraken van jullie...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nja veel slechter kon het bijna niet.
maar goed, laat hij er nog ff van genieten:eek:
 

DeletedUser

Guest
OMG begin je ook al tegen mij?

btw, mijn clustler is niet ontstaan door interning.
dat cluster in k32 was ik begonnen om goofy1 van 2 kanten te pakken. hij kwam later echter bij ons.
evenzo startte ik het cluster in k42 om COA aan te pakken.
het was dus niet omdat daar toevallig gratis dorpjes lagen ofzo. in tegenstelling tot anderen...

maar hoe dan ook, ik heb geen zin om ook onder de modder te geraken van jullie...:rolleyes:

any heeft zich telkens op geofferd voor de stam en haar groeirichting,
het acc hindert niemand en groeit razendsnel zonder problemen.
Een slecht cluster veroorzaakt vaak problemen, hier niet.
 

DeletedUser

Guest
dat bedoel ik maar:p
Lekker traag ben jij!:cool:
Mag ik er aub ff goed heen edelen? en ik heb aan de andere kant ook een cluster waar ik aan het edelen ben. das et handige aan 2 clusters. eerst aan de ene kant al je clears en edels gebruiken. dan aan de andere kant, en ondertussen de ene kant weer opbouwen.

resultaat: constant edelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bij meeste veroveringen veranderd niks. dat is gewoon meteen overgenomen van TWStats. Ik had meer op zoiets gehoopt.
overnamespelers.png

Voor de rest hou ik niet van dat soort kaartjes. Ik hou het liever bij de hezhi.
 

DeletedUser

Guest
dat bedoel ik maar:p

Mag ik er aub ff goed heen edelen? en ik heb aan de andere kant ook een cluster waar ik aan het edelen ben. das et handige aan 2 clusters. eerst aan de ene kant al je clears en edels gebruiken. dan aan de andere kant, en ondertussen de ene kant weer opbouwen.

resultaat: constant edelen...

Nee dat mag niet!
 

DeletedUser

Guest
De 2 grootste stammen hebben ook het mooiste cluster ;)

Dat komt omdat tussen TAoW de leden van U.L.O zitten en dat zijn onze moraalbrekers. TAoW + U.L.O geeft dus een beter beeld van ons cluster.
Inderdaad zijn Lux en ViB wel mooie clusters.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de stammen rechtsonder bij het kaartje top 15 ook een mooi cluster hebben. Weliswaar klein, maar wel strak.
 
Bovenaan