Automatisch geupdate kaartjes 2

DeletedUser

Guest
Als je 40clears kan doodlopen van me door er OS tussen te timen moet ik niet anders dan toegeven dat die lol kan timen... En idd, alleen maar def... Zoveel def hebben en nog niet ownen... Dat komt neer op geen skill hebben dacht ik...

eerlijk gezegt wou ik niet eens OS er tussen timen maar aangezien ik met 20 aanvallen ging slapen en weer wakker was met 20 erbij ofzo vond ik het toch een beetje uit de hand lopen en daar bij dat er al een hoop instond maja ik moet ook mijn skill's laten zien:p:)
 

DeletedUser

Guest
hele mooie kaartjes, mag wel op Belangrijk hoor !
.. en eindelijk sta ik er ook nog eens tussen :p
 

DeletedUser5148

Guest
eerlijk gezegt wou ik niet eens OS er tussen timen maar aangezien ik met 20 aanvallen ging slapen en weer wakker was met 20 erbij ofzo vond ik het toch een beetje uit de hand lopen en daar bij dat er al een hoop instond maja ik moet ook mijn skill's laten zien:p:)

Die actie was zo verneukt als het maar kon... :D
 
Reactiescore
1.733
nutteoos :p

rekenen doen we op school wel :).


maar ben blij dat we nog naar deze kaarjtes kunnen kijken nu tw stats naar de kut is :s,
 

DeletedUser

Guest
hey embax.

zouden de kaarten in spoilers kunnen? dan hoef je alleen degene die je wilt zien aanklikken ipv naar onderen te scrollen..
 

DeletedUser

Guest
om de hoeveel minuten/uren/dagen worden deze kaarten vernieuwd?
 

DeletedUser35498

Guest
Hoeveel punten/dorpen/percent van het continent moet je hebben om op de "player dominace map" te staan?

Ik sta namelijk eerste op C91, maar ksta wel niet op die map... :(
 

DeletedUser5148

Guest
Hoeveel punten/dorpen/percent van het continent moet je hebben om op de "player dominace map" te staan?

Ik sta namelijk eerste op C91, maar ksta wel niet op die map... :(

Je hebt aandacht nodig dus...
 

DeletedUser

Guest
Je hebt aandacht nodig dus...

Wat heeft dat met aandacht te maken? Jij hebt eerder aandacht nodig, door zo'n reactie te posten.


Ik zou ook wel eens willen weten hoe het zit..
Maar ik denk dat het gewoon % is en dan de 15 hoogste worden gemarkeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan