Auto-updatende kaartjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser35177

Guest
klopt uberhaupt niks van,

Stammenranglijst op het continent 22

Rang Stamnaam Punten Dorpen
1 S.A.S 4,84 Mil. 518
2 Lott. 3,56 Mil. 363
3 CoC 3,38 Mil. 388

lott staat eerste op kaartje,


ODA
Rang Stamnaam Verslagen
1 We have got Style! 339,45 Mil.
2 =The Last Fight= 304,05 Mil.
3 Phoenix 196,87 Mil.
4 Roem! 158,48 Mil.
5 ~Saints and Soldiers~ 124,49 Mil.

S.A.S is vannacht niet 6 rangen gestegen met ODA
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
6yF1B.png

6yF2x.png

Dominantie ligt aan het aantal dorpen en niet punten
dat kan een oorzaak zijn

en van die oda staat er ook allemaal uitgelegt ...
 

DeletedUser71679

Guest
2,8 mil jij :confused: wil wel eens zien of jij echt goed kan aanvallen :eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Groei wat ik heb voor het eerst in zoveel maand weer bb's dus ik ben me edels aant uitsmijten

En jah
stel dat ik nu niet goed kan aanvallen ...
dan kan ik eigenlijk niets :x

dan gaan we maar op bb zeker?
 

DeletedUser71679

Guest
ik zal wat voor je groeien ;) er stoppen een paar spelers bij mij in de buurt dus komt helemaal voor elkaar en ja dan heb je nensul nog blijf maar dorpjes van hem afsnoepen
 

DeletedUser

Guest
Je zal wat harder moeten groeien als je wilt dat tim je gaat aanvallen aangezien hij tijdelijk bij mij komt spelen :p
 

DeletedUser71679

Guest
2 spelers van 1.5 en 1.1 mil stoppen ik weet het zijn bb. dorpen en ik weet ze staan leeg maar moet iets doen om mee te doen aan de oorlog op deze wereld ;)
 

DeletedUser71679

Guest
zal me best doen alleen ook druk met school helaas....
 

DeletedUser

Guest
Bewaar die smoesjes maar voor wanneer ik je kan aanvallen :D ;)
 

DeletedUser68201

Guest
Drachonder en ik doen het goed op C75 ;) alhoewel is drachie wel erg goed in bb edelen haha:p ach kan ook niet anders als je 4,6 mil hebt met die verdomde % regel..

2 spelers van 1.5 en 1.1 mil stoppen ik weet het zijn bb. dorpen en ik weet ze staan leeg maar moet iets doen om mee te doen aan de oorlog op deze wereld ;)

Mazelaar hoor..

mja geld hetzelfde voor mij als in C75 Puti en Nensul ook even "ervandoorgaan" hoewel we nensul goed hebben weggepest en niet meer groeit:cool: gaat het zeker als een sneltrein.
 

DeletedUser71679

Guest
Oh, dus jij denkt dat je op 70+ uur dorpen van mij kunt edelen? :D

tuurlijk je zal te veel aanvallen vinnen krijgen en zoveel fakes dat je niet weet wat je moet doen zo ongeveer dan ;)

Drachonder en ik doen het goed op C75 ;) alhoewel is drachie wel erg goed in bb edelen haha:p ach kan ook niet anders als je 4,6 mil hebt met die verdomde % regel..



Mazelaar hoor..

mja geld hetzelfde voor mij als in C75 Puti en Nensul ook even "ervandoorgaan" hoewel we nensul goed hebben weggepest en niet meer groeit:cool: gaat het zeker als een sneltrein.

psssttt. 1 van die spelers ligt ook naast je ;) en nesul tsss. wat een speler best makkelijk. aan het begin heeft hij alles vol gestack met troepen en alle stam genoten hielpen mee toen een massa geplaatst op de stam en opeens vlogen zijn dorpen er af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan