ATR vs .Kiwi

DeletedUser25412

Guest
Voor de spelers van w5.

Hier hebben jullie ook deze discussie, omdat ATR niet bij HRS hoort, is hier ons eigen topic.
.Kiwi heeft op 22.08 ons de oorlog verklaard en wij aanvaarden deze verklaring met genoegen.
We wensen .Kiwi veel succes en laten we het een mooie oorlog worden zonder valsspel en fuile trucjes van beide kanten:)


Even om te laten zien wat er gebeurt:

ATR: +468
.Kiwi: -3 spelers


Leden ATR: 24
ATR:

Triplexxx
arik
martijnboom
crimereaper
Janoos
Brackies
dragonkarate
bacterie
ronlord
mickiedn
koukleum
fets1
SCFeyenoord
mtjs09
thomas B II
yentlstylez
King Bielly
heerser123
fcg123
redbull75
TheRealDamn
geer931
brabo33
dianto88

Leden .Kiwi: 40
.Kiwi:

smid
the oh
David B
triballeader
pedem
Confusion
fastgonerr
Saks
fremas
Gertone
dj dean
LeadingOperator
drDarts
Corky-BFG
Remco070
Lord Vossie
dorus5
BDND
Darkdemension.
xAnimaLx
92p92
the little man
VULCAN
Clintjuh
knight of the world
Nuker
Jsport
tribefool
sfx50
Wazda
being001
eriksuperboer (Dood)
al-fo
geriin.daa
the master of wubbling
chelke
ger-fran (Gekickt/Eruit gestapt door aanvallen.)
7th soldier
Aphea (Dood)
teddybeer


Punten beide stammen:
.Kiwi : 692.837.529 -> 696.270.974 -> 919.209.251
ATR : 350.691.519 -> 362.365.126 -> 414.888.358

Verslagen Tegenstanders ATR:
Aanvaller: 52,91 Mio. -> 76.23 Mio. -> 231,27 Mio. [16] -> [14] -> [10]
Verdediger: 59,81 Mio. -> 71.85 Mio. -> 116,52 Mio. [16] -> [15] -> [11]
Totaal: 112,73 Mio. -> 148.08 Mio. -> 347,79 Mio. [16] -> [11]

Verslagen Tegenstanders .Kiwi
Aanvaller: 2.328,57 Mio. -> 2.405,24 Mio. -> 2.774,70 Mio. [1]
Verdediger: 1.683,10 Mio. -> 1.696,33 Mio. -> 1.811,11 Mio. [2] -> .. -> [3]
Totaal: 4.011,68 Mio. -> 4.101,57 Mio -> 4.585,81 Mio. [1]
Geupdate op 13-09-2011
(16 is een geluksgetal(A))


Rang:
.Kiwi = 1
ATR = 3

En hopen dat hier geen spam en andere onzin in komt te staan die de forummods meer werk gaan opleveren:)
(Maar veel posts mogen wel, hebben die mods weer wat te controleren;P)


Updates van de tijden:
1. Eriksuperboer (Delete) (.Kiwi)
2. The brainwasher (+ .Kiwi)
3. kworf (+ .Kiwi)
4. zj roy (+ .Kiwi)
5. Aphea (Uit Stam(Door Aanvallen)) (.Kiwi)
6. ger-fran (Uit Stam(Door Aanvallen)) (.Kiwi)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tis gelijk stil.
Kom ik dan es op het AF, zeggen ze niets :(
 

DeletedUser25412

Guest
Ze zijn stil van deze stats en durven nu niets meer te zeggen:p
 

DeletedUser

Guest
Die stats zijn al van voor de oorlogsverklaring, maar ok :)
Sinds de oorlogsverklaring staat het 2-1 dus gaat hard :p
 

DeletedUser25412

Guest
Jullie durfden de verklaring niet eerder te sturen, omdat eriksuperboer werd geedeld door ons, maar helaas, wij tellen die gewoon mee:)
 

DeletedUser

Guest
Jullie durfden de verklaring niet eerder te sturen, omdat eriksuperboer werd geedeld door ons, maar helaas, wij tellen die gewoon mee:)

Had daar niks mee te maken, of erik nou wel of niet mee had geteld zal mij een worst zijn.
Wij hebben HRS verslagen en voor het deel dat zich dan afsplitst zijn wij zeker niet bang ;)
 

DeletedUser26035

Guest
Het is 1-0 voor .kiwi. En dat blijft zo totdat .kiwi zich overgeeft. Dan is het pas 1-1.
 

DeletedUser

Guest
Het is 1-0 voor .kiwi. En dat blijft zo totdat .kiwi zich overgeeft. Dan is het pas 1-1.

nieuwe stam, nieuwe oorlog
geen van beide partijen heeft iets gewonnen in de afgelopen tijd
de ene stam is gestopt vanwege inactiviteit en niet vanwege een zware tegenstander in een oorlog
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik toch vrij amusant :)

Sinds wnr heeft .Kiwi HRS verslagen? :p

Enigste wat er gebeurd is:
- 1 is ouder geworden en speelde een spel al 4-5 jaar, achter zo'n lange tijd het zelfde spel spelen, word je tw moe
- Ander kreeg een kind, wat kies je? Een leven met je kind, of een spelletje? Keuze snel gemaakt.
- 1 blijft over.

En je hoeft niet te beginne over aanvallen.
Astrid ging trg komen na de bevallling, maar zag dat HRS half er niet meer was. Dus dan is ze wel gestopt.
triplexxx lag niet eens onder aanval. Kan het ook niet aan gelegen hebben.
Dus zou niet weten wat .Kiwi en Koekje en MIB ofzo bij de val van HRS zouden te maken hebben. Toch grappig dat ze zichzelf wel zo zien :p
Eigen illusies ^^

Hoe komt dat HRS dan gevallen is?
Intern :)
Verkeerde mensen aan het hoofd gesteld, meer dan helft niet mee akkoord.
ATR is opgericht, als vernieuwde versie van het vroegere AT (All Together, opgericht door Jungleman).
Leden zijn dan naar ATR, DT en NUTS! gegaan.

Dus zou niet weten waar .Kiwi (en de andere vijanden mss) de gedachte halen dat ZIJ de oorzaak zijn van een val :p
Revoluties zijn door de eigen mensen :)
 

DeletedUser

Guest
Stel: .Kiwi had al maanden niet meer aangevallen, was HRS dan gestopt?
Nee, natuurlijk niet, want dan maakt het niet uit hoe de stam is want je bent aan de winnende hand.

Lil-John zei zelf dat .Kiwi dan niet de hoofdreden was volgens hem, maar wel een factor in het stoppen van HRS.
Dat HRS alleen maar gevallen is door interne problemen is gewoon onzin, maar als jullie bij die illusie willen blijven...

Daarbij heb ik al tegen mickie gezegd dat ik ATR nog steeds als HRS zie, gevlucht/afgescheiden weliswaar, maar niets in hun acties liet zien dat het iets anders is dan HRS, dus ik ga helemaal akkoord met switchhead ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens de statestieken voor de val was het HRS vs kiwi winnende hand maar HRS vs Koekje verliesend.
En dat is het zuiden, tegen kworf, killerloves, corax-s, tony, bassienw, mjp1 aan.
Geneen van de leiding.
Leiding van HRS lag tegen .Kiwi aan en 1 ervan tegen MIB.
En die is ook gestopt die tegen MIB lag. Dus aan een andere stam kan het niet gelegen hebben.
Gwn de verkeerde mensen aan het hoofd gesteld, interne problemen van het leidingsteam.
Er was dan 1tje die iets dierf en uit de stam stappen (yeey ,ikke :p).
En na eventjes begonnen de leden het zelfde in te zien van HRS en gingen ze 1 voor 1 naar andere stammen.
.Kiwi heeft daar nooit een rol gespeeld.

En ATR gevlucht? Voor wat?
1ste wat we deden is Eriksuperboer afmaken.
Thuggiegirl en Arthurwilley zijn nu ook al bb.
Dus voor wat zou ATR vluchten? Zoals ik al zei lieve smid, ik ben nog meer bang van die groene zure appels in mijn fruitschaal :)

Als jij blijft bij de illusie dat .Kiwi een rol speelde, tjah, jou probleem.
Maar ik weet is dat het merendeel van w5 weet dat .Kiwi geen rol speelde in de val van HRS, maar opzich de nieuwe leiding van HRS.
 

DeletedUser25412

Guest
@Switchhead, als je het helemaal goed wilt doen is het.

ATR: 238
.Kiwi: 2 (-1 speler)
Zullen we de dorpen van die speler erbij tellen?

Dan een schatting:

ATR: 1100
.Kiwi 2 (-1 speler)

Jij mag kiezen.
--------------------
@.LinKerMuiSKliK, niet helemaal waar.
ATR heeft al hun lid Eriksuperboer afgeslacht dus staat ATR wel degelijk voor.
--------------------
@frank1216, zonder jullie aanvallen was het ook zo gegaan ja, de leiding was gewoon niet goed gekozen en deed niet wat de leden wilden. (de nieuwe leiding)
En wat lil-john zegt maakt mij niet uit, hij is uit HRS gestapt, dus kan ook niet voor hun spreken, alleen voor zichzelf. Degene die tot het einde zijn gebleven en alles hebben meegemaakt mogen ervoor spreken en dat was hij dus duidelijk niet.

En ATR is afgescheiden, niet gevlucht.
--------------------
 

DeletedUser

Guest
HRS was 1 stam, daar zijn jullie uit opgestapt.
En misschien is het toevallig, maar eerst was iras de leider van HRS, die is gestopt na de aanvallen met .Kiwi en koekje. Dan acra zelfde.
De leiders van HRS zijn gewoon aangevallen door .Kiwi en die lagen inderdaad in het zuiden en daar was onze meeste focus op.
Dat kan niet 1 2 3 veranderd worden nu ATR (het noorden) weg is gegaan.
 

DeletedUser

Guest
HRS was 1 stam, daar zijn jullie uit opgestapt.
En misschien is het toevallig, maar eerst was iras de leider van HRS, die is gestopt na de aanvallen met .Kiwi en koekje. Dan acra zelfde.
De leiders van HRS zijn gewoon aangevallen door .Kiwi en die lagen inderdaad in het zuiden en daar was onze meeste focus op.
Dat kan niet 1 2 3 veranderd worden nu ATR (het noorden) weg is gegaan.

Dude... Lieve frank, denk liever eerst na :p
Astrid ging trg keren. Ze is terug gekeerd.
Ligt dat aan de aanvallen? Nee :p
Maar toen ze zag dat HRS viel is ze trg gestopt.

TPX lag aan MIB, en zeg eerlijk, wat doet MIB?
TPX is nooit aangevallen geweest

Dan blijft enkel TP over.
En TP heeft gezegd in tw weekblad en op het forum wrm hij gestopt is :)
En daar werd terug genoemd: leden die geen respect tonen voor de leiding en de leiding altijd afblaffen en verder.
Zitten .Kiwi spelers in HRS die dan tegen de leiding van HRS was? :p

en Iras, tjah, eerst 2 spelers, vertrekt de ene op reis, heeft de andere amper tijd over.

Dus stop gwn met smoesjes verzinnen.
Iedereen weet dat HRS gevallen is door interne zaken :)
Dus ahja, zeg wat jij wilt, maar maak jezelf niet verder belachelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen blijft me vertellen dat een oorlog tegen een andere topstam niet meespeelt. Dat is gewoon onzin!
Ik heb .Kiwi nu zelf tijden meegemaakt, van nicos1 naar andreass naar smid. Ik heb goede tijden meegemaakt en slechte tijden.
En de slechte tijden komen er vooral als je de oorlog aan het verliezen bent:
De sfeer verslechterd en je komt in een neerwaartse spiraal.
Ga me niet vertellen dat het niet zo is, ik heb het zelf meegemaakt en ben er op dat moment als leiding ingerold.
Triplexxx zeg ik ook niet over dat we die hebben aangevallen, hij lag veel te ver weg en voor zover ik weet is er nooit druk op hem geweest.

De interne zaken zijn zeker de beslissende klap voor HRS geweest, dat geef ik ook gewoon toe, maar interne problemen zijn er (bijna) niet als de oorlog goed verloopt.
Als jij mijn mening belachelijk vindt, het zij zo, maar ik weet hoe het gaat en heb het als speler en als leider meegemaakt.
 

DeletedUser29762

Guest
Had daar niks mee te maken, of erik nou wel of niet mee had geteld zal mij een worst zijn.
Wij hebben HRS verslagen en voor het deel dat zich dan afsplitst zijn wij zeker niet bang ;)

Vergeet wel niet dat het afgesplitste gedeelte nu net de actiefste gedeelte van HRS was ;)
 

DeletedUser

Guest
Vergeet wel niet dat het afgesplitste gedeelte nu net de actiefste gedeelte van HRS was ;)

Activiteit verandert ook, eerst was het HRS gedeelte dat in het zuiden tegen ons aanlag het actiefst, dat hebben we verslagen en nu zijn jullie nog 'over'.
Ik onderschat jullie niet, maar angst zal ik er ook niet van krijgen :p
 
Bovenaan