atck man1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal ook maar even mijn babbeltje neerzetten, en dit heeft niks te maken dat ik in Infect zit!
Ausein, ik probeer ook niemand zijn akties goed te praten ;)

Maar als jullie nou allemaal even teruglezen op de laatste 2 pakweg 3 pagina`s, zal je zien dat jullie met zijn allen de gehele tijd door 1 enkele speler zitten af te kraken.

Als Tiger die award wil, mag hij dat toch zelf weten...
Jaloezie zal ik niet zeggen, want ik weet dat dat vast niet de echte reden zal zijn waarom jullie zo reageren (de meeste dan)
Maar toch, kom op zeg.
In plaats van jullie helemaal druk te gaan zitten maken op dit forumonderdeel (zoals Tik em aan al een vliegertje leek te hebben) hadden jullie ook kunnen farmen voor de ROVER V/D DAG. (bijv.)

Tuurlijk mag hij het zelf weten als hij de award wil, maar als hij dan zo trots ermee komt pronken, tjaah, dan snap ik de commentaren zeker en vast. Waarom? Omdat de award helemaal niet op deze manier behaalt dient te worden, dat was niet waarvoor de award werd ingevoert. Daarnaast is het ook gewoon lachwekkend dat iemand zich daarmee bezig gaat houden. Imo althans.

En denk dat de meeste wel farmen voor de rover van de dag hoor, no worries ;)
 

DeletedUser33734

Guest
Zoals ik het bekijk.

Was het 24L (roze koek dan, ik ken hem als 24L) die begon over Tiger-m@te zonder dat hij nog maar iets gezegt had, laat staa was wezen opscheppen.
daarna shiba enz.

Dat Tiger meteen verontwaardigt reageerde kan ik mij wel voorstellen. (wat zou jij doen als je meteen wordt afgekraakt als je 1x niks te doen hebt en maar gaat farmen.)
Ik geef toe dat Tiger wel te lang bleef doorhangen op hetzelfde punt, dit betreft ook over "Jaloezie"
Maar iedereen heeft zijn eigen karakter, en hier kan je iemand niet op afrekenen
 

DeletedUser54346

Guest
Zoals ik het bekijk.

Was het 24L (roze koek dan, ik ken hem als 24L) die begon over Tiger-m@te zonder dat hij nog maar iets gezegt had, laat staa was wezen opscheppen.
daarna shiba enz.

Dat Tiger meteen verontwaardigt reageerde kan ik mij wel voorstellen. (wat zou jij doen als je meteen wordt afgekraakt als je 1x niks te doen hebt en maar gaat farmen.)
Ik geef toe dat Tiger wel te lang bleef doorhangen op hetzelfde punt, dit betreft ook over "Jaloezie"
Maar iedereen heeft zijn eigen karakter, en hier kan je iemand niet op afrekenen

1 keer? Die gast doet niks anders meer man...
En wat hij doet valt niet onder farmen.
 

DeletedUser

Guest
Deze kerel is ubernoob. Hij weet niet eens wat AF betekent, ik had hem op msn, maar die fout maak ik nooit meer. Damn wat een annoyin' spammert
 

DeletedUser33734

Guest
Toen de kritiek begon, Tik em aan en zonneschijn,
Was het voor Tiger de 1e keer dat hij voor de award ging.
 

DeletedUser

Guest
Deze kerel is ubernoob. Hij weet niet eens wat AF betekent, ik had hem op msn, maar die fout maak ik nooit meer. Damn wat een annoyin' spammert

Wat verwacht je van iemand die 60k+ dorpen op 1 dag verstuurd.
Die kan minstens 100.000 karakters op msn versturen per dag :p
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik het bekijk.

Was het 24L (roze koek dan, ik ken hem als 24L) die begon over Tiger-m@te zonder dat hij nog maar iets gezegt had, laat staa was wezen opscheppen.
daarna shiba enz.

Dat Tiger meteen verontwaardigt reageerde kan ik mij wel voorstellen. (wat zou jij doen als je meteen wordt afgekraakt als je 1x niks te doen hebt en maar gaat farmen.)
Ik geef toe dat Tiger wel te lang bleef doorhangen op hetzelfde punt, dit betreft ook over "Jaloezie"
Maar iedereen heeft zijn eigen karakter, en hier kan je iemand niet op afrekenen

Ja, ik begon hier over :)
maar... hij rooft geen ene niets...

ik wil hem gewoon duidelijk maken dat je niets bereikt met die award en dat hij hem ook met 4 of 5k dorpen al makkelijk heeft elke dag.
+ als je er mee loopt te pronken op je profiel :( tjah

het moge wel duidelijk zijn dat het voor niemand wat betekent, dus hoop dat hij er snel mee op houd
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor jouw roze koek heb ik hem dadelijk nog een x ;)

Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (21 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Niet, ik heb hem :p
 

DeletedUser60542

Guest
Speciaal voor jouw roze koek heb ik hem dadelijk nog een x ;)

ja je moet er maar trots zijn zijn toch

HAHA

Huidige awards

Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (97 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (107.710 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
trusten allemaal!

Huidige awards

Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (252 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (278.583 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser60533

Guest
Elke x dat ik een klacht krijg doe ik het gewoon nog een x :) Afgesproken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan