atbc vs. /ff/

DeletedUser

Guest
ja dit is waar maar een ervaren speler haalt er zo de fakes uit en degene met nobels :rolleyes: zo heb ik eens op net 150 aanvallen binnen gekregen van 1 stam omdat ik een speler aanviel ik heb alle aanvallen afgeslagen btw meerendeels fake
:eek:

ja en dan... het is niet omdat jij zoveel fakes binnenkrijgt dat dit bij iedereen zo is he... als alle aanvallen echt waren had ik je het graag nog eens zien doen hoor ;)

en dan nog ik blijf bij mijn standpunt al deze mensen hadden ervaring en dan nog...als je het ni aankan kan je het ni aan punt ander lijn
 

DeletedUser

Guest
ja en dan... het is niet omdat jij zoveel fakes binnenkrijgt dat dit bij iedereen zo is he... als alle aanvallen echt waren had ik je het graag nog eens zien doen hoor ;)

en dan nog ik blijf bij mijn standpunt al deze mensen hadden ervaring en dan nog...als je het ni aankan kan je het ni aan punt ander lijn

ben jij ghoticgirl nu ook aan het verdedigen of zie ik dit nu verkeerd?
ik denk dat de feiten over ghoticgirl overtuigend genoeg zijn om nog moeite te gaan doen anderen te overtuigen;)
 

DeletedUser

Guest
ben jij ghoticgirl nu ook aan het verdedigen of zie ik dit nu verkeerd?
ik denk dat de feiten over ghoticgirl overtuigend genoeg zijn om nog moeite te gaan doen anderen te overtuigen;)

ik zeg waar het op staat kan me niet schelen in wiens voordeel dat is...
 

DeletedUser

Guest
Dames en heren, hooggeëerd publiek,

Ik begrijp dat de recente ontwikkelingen rond deze al dan niet capabele speelster ongelofelijk super duper mega cool zijn.
Het is niet meer dan logisch dat alle stoere tantes hiervoor bijeen komen om eens gezellig erover te kletsen en te roddelen.

Maarrrr, hierbij een vriendelijk verzoek om de berichten wel enigzins inhoudelijk te laten blijven.
Dit vanwege enkele klachten van andere forumgebruikers die mij ter ore zijn gekomen.

Dus, bezint alvoor u post.
Kijk uw post nog eens goed na voor u op de verzend knop drukt, neem nog een sipje van uw thee en plaats niet in het wilde weg uit een-zin of woord bestaande, nutteloze berichten.
Ook is het verstandig om leesbaar nederlands te typen, zodat uw mede forumgebruikers het ook nog begrijpen. Het gebruik van alineas doet vaak wonderen. Ook is het aan te raden om voldoende tijd te nemen om uw bericht na te kijken op spelfouten.

Dank u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook is het verstandig om leesbaar nederlands te typen, zodat uw mede forumgebruikers het ook nog begrijpen. Het gebruik van alineas doet vaak wonderen. Ook is het aan te raden om voldoende tijd te nemen om uw bericht na te kijken op spelfouten.



ik zal ghoticgirls mooie zinnen en prachtig taalgebruik missen:rolleyes:

ik snap gothicgirl echt niet. volgens mij kan ze best slimme dingen doen, maar ze doet voornamelijk dingen die nergens op slaan lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
ja en dan... het is niet omdat jij zoveel fakes binnenkrijgt dat dit bij iedereen zo is he... als alle aanvallen echt waren had ik je het graag nog eens zien doen hoor ;)

en dan nog ik blijf bij mijn standpunt al deze mensen hadden ervaring en dan nog...als je het ni aankan kan je het ni aan punt ander lijn
lol ook dit heb ik al meegemaakt :p 45 aanvallen door TW ( de stam op w1.net) ik heb weken aan een stuk men dorpen kunnen verdedigen door verdediging weg te sturen voor een aanval en op tyd terug te trekken voor de nobels toekwamen :rolleyes: ik had gelloof ik zo een nobel of 12 kunnen afmaken eer en elke keer opnieuw wist ik de fakes eruit te halen maar toen heb ik de stryd opgegeven en men dorpen op dat kontinent opgegeven zo hebben ze men dorpen kunnen nemen waarvoor 2 spelers boven de 200k nodig waren om myn 5 overblyvende dorpen te nobelen :eek:
 

DeletedUser

Guest
50000 troepen van hoogheidhugo?

mhhhh, ik werk hard met hem samen en ik weet ongeveer wat hij binnenkrijgt.

doe er 3 nullen af en je komt bijna aan het juiste getal ;)

De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

2.9%
Moraal: 100%


Nachtbonus voor de verdediger

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* NB (463|532) K54

Aantal: 0 0 3059 0 1677 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 3059 0 1677 0 0 0 0

_________________________________________

De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-20.8%

Moraal: 100%

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* ND (456|526) K54

Aantal: 0 0 3463 0 1897 0 270 50 0
Verliezen: 0 0 3463 0 1897 0 270 50 0

_________________________________________

De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

4.7%
Moraal: 100%

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* ZB (460|546) K54

Aantal: 0 0 3146 0 1724 0 250 0 0
Verliezen: 0 0 3146 0 1724 0 250 0 0
__________________________________
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-2.0%

Moraal: 100%

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* NC (462|532) K54

Aantal: 0 0 5393 0 2956 0 250 0 0
Verliezen: 0 0 5393 0 2956 0 250 0 0




dit is volgens mij wel al wat meer dan 5000 hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
ghoticgirl, drakalady gebruiken meedere accounts.
broers en zusters man ze beginnen weer zoals vroeger ze hebben ze niet:D
ik kan het weten zoals wizard, rare_aap, rookie.
wij hebben allen bij haar gezeten.
wij hadden allen al ervaring via de engels tw en kregen daarom functie's omdat ze er zelf niets van bakten, kosten:D
zij weten niks van verdedigende troepen en aanvalstroepen. :p
als ik 4bijlen op korte tijd sturen zouden ze nog denken dat het adels waren:D
wow zijn dat dan leiders die een stam goed moeten leiden dacht het niet.
en de personen die ik heb opgenoemd zijn eigenlijk blij dat ze eindelijk worden vermoord.
als ik mijn mening zei over ghoticske 5minuten later mededeling over dit en tgeen zo laag vallen ze:D
ze begonnen dan te dreigen met van alles en nog wat.
wat tegen mij moeilijk lukt dreigen want ik geef mij over of ik vecht tot het bittere eind en dat wisten ze en ze vielen nooit aan ik ken genoeg van tw om zelf in opus mijn mannetje te staan.(niet dat ik het wil)
maar opus is een goede stam;)
 

DeletedUser412

Guest
wat tegen mij moeilijk lukt dreigen want ik geef mij over of ik vecht tot het bittere eind en dat wisten ze en ze vielen nooit aan ik ken genoeg van tw om zelf in opus mijn mannetje te staan.(niet dat ik het wil)
maar opus is een goede stam;)

Nee, ik denk niet dat je je mannetje weet te staan in/tussen Opus(-leden):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
je zult nog verschieten wat ik kan:D ook al ben ik hier niet sterk;)
zoek mij op wereld2 op, op de engelse tribalwars. mijn naam is daar ook dragons.
dan zul je mij mischien wel gelijk geven dat ik het wel zou kunnen;)
van ghoticgirl en haar gevolg mag ik hier zelf niks over haar en hun stam zeggen.
je moet mijn berichten zien ze dreigen zelf al voor mij op net om mij daar te slopen.
daar hebben ze juist 1probleem ik heb veel punten en ik zit bij een goeie stam :D
ja ik lig weer een beetje plat van het lachen
 

DeletedUser338

Guest
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

2.9%
Moraal: 100%


Nachtbonus voor de verdediger

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* NB (463|532) K54

Aantal: 0 0 3059 0 1677 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 3059 0 1677 0 0 0 0

_________________________________________

De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-20.8%

Moraal: 100%

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* ND (456|526) K54

Aantal: 0 0 3463 0 1897 0 270 50 0
Verliezen: 0 0 3463 0 1897 0 270 50 0

_________________________________________

De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

4.7%
Moraal: 100%

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* ZB (460|546) K54

Aantal: 0 0 3146 0 1724 0 250 0 0
Verliezen: 0 0 3146 0 1724 0 250 0 0
__________________________________
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-2.0%

Moraal: 100%

Aanvaller: hoogheidhugo
Dorp: *caveofthewolf* NC (462|532) K54

Aantal: 0 0 5393 0 2956 0 250 0 0
Verliezen: 0 0 5393 0 2956 0 250 0 0




dit is volgens mij wel al wat meer dan 5000 hoor ;)

5000 of 50000 je moet zien wat je schrijft ;-)
 

DeletedUser338

Guest
je zult nog verschieten wat ik kan:D ook al ben ik hier niet sterk;)
zoek mij op wereld2 op, op de engelse tribalwars. mijn naam is daar ook dragons.
dan zul je mij mischien wel gelijk geven dat ik het wel zou kunnen;)
van ghoticgirl en haar gevolg mag ik hier zelf niks over haar en hun stam zeggen.
je moet mijn berichten zien ze dreigen zelf al voor mij op net om mij daar te slopen.
daar hebben ze juist 1probleem ik heb veel punten en ik zit bij een goeie stam :D
ja ik lig weer een beetje plat van het lachen

ghotic heeft zo een gelijkaardige dreiging naar mij gestuurd.
Ze ging elke rookie die in eender welke versie van TW (dus .net, .it, .de, ...) uitmoorden.
Probleem voor haar: ik speel enkel in .nl in W1.
Ze wil het maar niet geloven
 

DeletedUser

Guest
en ik steeds maar denken dat ze niet online kon zijn vawege haar gezondheid ofzo? of is dit weer een zielige grap
 

DeletedUser

Guest
ghotic heeft zo een gelijkaardige dreiging naar mij gestuurd.
Ze ging elke rookie die in eender welke versie van TW (dus .net, .it, .de, ...) uitmoorden.
Probleem voor haar: ik speel enkel in .nl in W1.
Ze wil het maar niet geloven
lol en my bedreigen ze niet op net :(
ik vind dat niet eerlyk ik wil ook dreigmails op net krygen :p spytig dat drakalady in w2 net in een allied stam zit anders was ek alang een bezoekje gaan brengen :D daar ligt die niet ver van my
 

DeletedUser

Guest
50000 troepen van hoogheidhugo?

mhhhh, ik werk hard met hem samen en ik weet ongeveer wat hij binnenkrijgt.

doe er 3 nullen af en je komt bijna aan het juiste getal ;)

Als LC voor 4 manschappen telt dan is het:

LC: 8254 * 4 = 33016
Bijl: 15061

15061 + 33016 = 48077

Overdrijven is ook een vak. Dat wat iemand zei over 50.000 troepen komt nog wel in de buurt, tenzij je enkel gaat kijken naar eenheden.

Toch wens ik Hugo veel succes met het uitroeien van dat ellendige ATBC, door de posts van ghoticgirl en de verhalen hier heb ik een slecht beeld van die stam. :D
 

DeletedUser659

Guest
ze is gewoon triest, atbc lede in men buurt, zal ik met men stam die gaan adele of niet:rolleyes: maar ik vind het echt triest van haar dat ze alle rookies op andere werelde gaat uitmoorde omdat ze hem hier niet aankan, dat vind ik echt de toppunt van triestheid:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
op elke wereld dat ze spelen zijn ze zwak:D
dus rookie's doe jullie best
als ze dat doen zie je hoe laag ze vallen;)
ik moet zelf mijn posts weghalen als ik het niet doe vagen ze iemand van in de stam dat ik zit weg.
wel spijtig want dreigementen lukken bij mij niet :D
ze zeggen zelf om mij te bannen hierom ze kennen een moderator.
gwn omdat ik mijn eigen mening zeg.
dus dit wel wel al wat zeggen
 

DeletedUser338

Guest
drakalady zei:
drakalady vandaag om 18:42 uur
ik ben een getrouwde vrouwen met kinderen ok

1 persoon =/= vrouwen

tenzij je meerdere accounts hebt natuurlijk
 

DeletedUser659

Guest
zielige kindere, volgens mij is t ook gewoon multie account ja:rolleyes:
 
Bovenaan