atbc vs. /ff/

DeletedUser

Guest
en kijk eens wat ik nu weer gevonden heb:

ghoticgirl zei:
ghoticgirl op 05.05. om 17:30 uur
booner wie uit ATBC zou deze kunnen van de kaart vegen hij valt mijn dorp draka4 (562|587) K55 en renc blijft mijn eerste dorp aanvallen waar al mijn troepen zittenuit alle dorpen

even ter verduidelijking, dat dorp waar GHOTICGIRL het over heeft is een van DRAKALADY haar dorpen, een duidelijk geval van multi-account (ja, ik maak hier ook een ticket over)
 

DeletedUser

Guest
voordat ik het vergeet, hier weer een overduidelijk voorbeeld van hun dictatuur:

wil niets meer niets meer van titels
Pagina: >1<

drakalady vandaag om 17:01 uur Citeren bedankt ghotic

ik wil niets meer van titels en als ik een dorp verlies zal de stam bloeden

groeten drakalady
ghoticgirl vandaag om 17:08 uur Citeren ik weet wel tanteke da je nie veel support krijgt uit de stam ik ben ook me eisen eens aan het stellen ze weten wel wat ze moeten doen en dat we dorpen verliezen lieg gewoon aan de mensen die geen bal doen hier de mensen die support sturen aan draka hebben ze gezien dat het geen lachertje is iedereen vanaf nu SAMENWERKEN...
doglord 007 vandaag om 17:09 uur Citeren ikke doe wat ikke ook gestuurt, het is maar wel 1k speer alleen het duurt heel lang, ze komen pas over 10 uur aan die ik gisteren heb gestuurt
hellshound vandaag om 17:15 uur Citeren ik heb ook gestuurde is mss nie veel en duurt mss 55 uur maar ze kommen toch ;)

vrijwel iedereen die op dit forum zit heeft inmiddels wel in de gaten onder welk hoedje deze dictators spelen, maar zolang hun nog steeds een stam leiden, zal ik alles in het werk stellen hun ten onder te brengen
 

DeletedUser

Guest
Niet voor het een of ander, maffe maki, maar jij zit als ik mij niet vergis in Novus en niet in /FF/. Misschien moet je je eens bezig houden met zaken die er voor jou toe doen?
Het is maar een tip.
 

DeletedUser

Guest
en kijk eens wat ik nu weer gevonden heb:



even ter verduidelijking, dat dorp waar GHOTICGIRL het over heeft is een van DRAKALADY haar dorpen, een duidelijk geval van multi-account (ja, ik maak hier ook een ticket over)

niet echt...
misschien heb je deze ook gevonden, (die bestaat niet meer maar ik probeer ongeveer zoiets in die aard te zeggen)((forum is gekuist)

ghoticgirl: ik krijg het aan mijn tikker pffft zoveel aanvallen in 2 dagen. ik ga mijn tante draka mijn account laten sitten...(en nog wat)

ghoticgirl:Het gaat niet zo goed met jullie leidster, veel te veel stress, ik ga nu haar account sitten en er het beste van maken

grtz drakalady



dus volgens mij is ghot en drak niet het zelfde persoon
mijn mening natuurlijk
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij wel :p ,, laat de supportadmins kijken naar het IP-adres,, want ik denk niet dat ze bij haar tante woont.
 

DeletedUser

Guest
nee dat denk ik ook niet lol. maar dat zegt ze ook niet he...

ik doorzocht mijn mededelingen
kijk wat ik nog vond:


ghoticgirl op 30.04. om 13:17 uurik stuur ze al terug vanwaar de dorpen niet meer te reden zijn

groeten drakalady


ghoticgirl op 30.04. om 13:23 uurtrek iedereen zijn troepen terug waar ghotic is over genomen direct aub
(zo praat je niet over jezelf he)
 

DeletedUser

Guest
nee dat denk ik ook niet lol. maar dat zegt ze ook niet he...

ik doorzocht mijn mededelingen
kijk wat ik nog vond:


ghoticgirl op 30.04. om 13:17 uurik stuur ze al terug vanwaar de dorpen niet meer te reden zijn

groeten drakalady


ghoticgirl op 30.04. om 13:23 uurtrek iedereen zijn troepen terug waar ghotic is over genomen direct aub
(zo praat je niet over jezelf he)

Dat kan toch met opset zijn? Even iets verder kijken dan je neus kort is.
 

DeletedUser

Guest
rare_aap vandaag om 15:54 uurwhahahaha laat me raden, je denkt dat je alweer me spion hebt gekickt? droom lekker verder

mijn spion krijg je niet, die zit daar veel te goed verstopt;)




aap ik zou vragen met te stoppen met het kind uit te hangen of moet ik ghotic thears zeggen tegen jou
 

DeletedUser

Guest
rare_aap vandaag om 15:54 uurwhahahaha laat me raden, je denkt dat je alweer me spion hebt gekickt? droom lekker verder

mijn spion krijg je niet, die zit daar veel te goed verstopt;)




aap ik zou vragen met te stoppen met het kind uit te hangen of moet ik ghotic thears zeggen tegen jou
emo.jpg
 

DeletedUser

Guest
rare_aap vandaag om 15:54 uurwhahahaha laat me raden, je denkt dat je alweer me spion hebt gekickt? droom lekker verder

mijn spion krijg je niet, die zit daar veel te goed verstopt;)




aap ik zou vragen met te stoppen met het kind uit te hangen of moet ik ghotic thears zeggen tegen jou

jij bent goed van vertrouwen niet? vertrouw me dan nu ook als ik zeg dat me spion nog veilig en droog in je stam zit, zo kan het ook niet tegenvallen als er straks ALWEER informatie weglekt uit jou stam;)
 

DeletedUser710

Guest
Maareh, mag ik ff iets mededelen... Ghoticgirl heeft ATBC veranderd in M.C.A
MELICIA of zoiets...
 

DeletedUser

Guest
lol spionnen zijn best geinig. plaats eens het gesprek welcome back sloompie ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat ghoticgirl gewoon de stam opheft dan is de spy er zeker mee uit. :D
100 % kans op succes zelf. ;)
 

DeletedUser

Guest
ja en 100% kans dat velen niet meer terugkomen, dan zou ik ook ergens anders zoeken
 
Bovenaan