Astra* vs Mental

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat praat jij nou weer onzin dat hij onzin zou praten?;)

Serieus, THF heeft tot vervelens toe spies bij ons geprobeerd binnen te krijgen. Het bewijs is plenty
Ontken ik helemaal kom maar op met die bewijzen.

Dat jullie leden een PM naar mij sturen is normaal, als daarin info staat is het zelfs voor de eerlijkste speler moeilijk om die niet te lezen, ik heb dan ook telkens naar jouw en Corsleutel gekomen en gezegd wat ik weten ben gekomen zodat jullie dat kunnen aanpassen.

Als dat niet eerlijk van me is weet ik het ook nietmeer?:confused:
 

DeletedUser

Guest
dat heb ik ook niet gezegd dat die van mij altijd ergens op slaan, maar de post die hij doet is toch nog wel een niveautje lager als dat ik ze altijd post.
ja ik beweer het en jullie geloven het:D wat zijn jullie makkelijk gek te krijgen zeg:D
ik vind het gewoon grappig dat jullie alle mogelijke moeite doen om erachter te komen via pm wie het is, maar het jullie toch niet lukt aangezien ik het zelf namelijk ook niet weet:p

Ik word er helemaal niet gek van, ik heb zelfs op het forum gezegd dat ik jou niet vertrouw ;)
 

DeletedUser20783

Guest
Fout. In de tijd dat ik nu bij High 5 speel, heb ik nog nooit iemand gebruik zien maken van spionnen. Ik verwacht ook niet dat het überhaupt gaat gebeuren, aangezien van de mensen die ik goed ken, ik weet dat ze er tegen zijn en liever een moeilijke strijd winnen dan makkelijk maar oneerlijk winnen.

dan zie jij niet verder dan je neus lang is.
zelfs van toen ik nog spelde in o2 spelde vib3 al info door naar jullie van ons, en dat is bewezen via pms naar andere leden.
zal maar snel nieuwe vrinden zoeken als ik jou was.

:eek:
 

DeletedUser

Guest
dan zie jij niet verder dan je neus lang is.
zelfs van toen ik nog spelde in o2 spelde vib3 al info door naar jullie van ons.
en dat is bewezen via pms naar andere leden
:eek:

Dan weet jij meer dan ik, aangezien ik geen info heb gelezen ;)
 

DeletedUser20783

Guest
Lol, ik weet toch wel zeker dat ik zelf beter weet wat er gebeurt in High 5, dan een buitenstander zoals jij.

ik denk dat veel mensen nu ook wel weten waroom 1 speller van de andere kant van de wereld bij jullie in de stam zit.
ik heb zelf pm doorgekregen die van vib naar onze leden werd gestuurd dus ik weet de waarheid.
maar opnieuw er verder op in gaan is zinloos jullie ontkennen het toch.
:D
 

DeletedUser

Guest
Verdorie man laat me nou onrust stoken tussen die 2 haha
:(

Fijn dat dit duidelijk is.

Dan zal ik de kinders nu weer met modder laten gooien, dat is toch het enige wat hier gebeurd. Wat een aanfluiting qua spelersgedrag.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat veel mensen nu ook wel weten waroom 1 speller van de andere kant van de wereld bij jullie in de stam zit.
ik heb zelf pm doorgekregen die van vib naar onze leden werd gestuurd dus ik weet de waarheid.
maar opnieuw er verder op in gaan is zinloos jullie ontkennen het toch.
:D

Niet dus;

Cluster High 5:

nl16
 

DeletedUser20783

Guest
Hier verder over gaan praten is zinloos.
ik heb en leuke tijd op 16 gehad wens alle stamen de beste toe.


Veel geluk peapol :D
 

DeletedUser36258

Guest
Het is gebeurd, je kan het niet terug draaien... Wat een gezeik over wat wij gedaan hebben, waar ik niet trost ben. En ik weet zeker dat er vele mensen die op w16 spelen, die wel is met spionnen heeft gewerkt. Je kan me niet wijs maken dat TW altijd zo eerlijk gaat.
 

DeletedUser48277

Guest
Waarom is jouw account verwijdert en Mental 3,5 miljoen lichter?
Ik weet dat je aanbod ons te helpen, maar dit is heel rigoreus.

Zie het grote praattopic;)
En ach, ik ben een man van mijn woord. Hoe ongeloofwaardig dit ook moge klinken, ik kan me niet een woord herinneren dat ik ooit tegen een Nilva-speler heb gelogen.
 

DeletedUser

Guest
M4, het wás Quatannens' account niet meer. Bovendien moet je echt met wat beters komen om ons tegen elkaar uit te gaan proberen te spelen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan