Appreciatie topic

Reactiescore
246
Hierbij kan je iets posten dat je echt apprecieert aan de wereld of aan andere spelers!

Ik zal nekeer beginnen!

Ik apprecieer eigenlijk hoe hard men team wel niet werkt en onddanks het feit dat we elkaar nog maar deze wereld hebben gevonden, het echt wel een match made in heaven is en we elkaar super goed aanvullen. Hopelijk kunnen we het dan ook op een fijne manier afsluiten. Als bonus apprecieer ik de instelling van de wereld ook ! NO PP WOOOO

PS: VFsnip top



groetekes
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
560
Ik apprecieer stamgenoten die de stam op de eerste plaats zetten, en niet met een verborgen agenda spelen.
 
Reactiescore
158
Ik apprecieer dat jullie dit spelleke nog niet dood hebben laten bloeien, ik apprecieer de onzinnige discussies op het AF, ik apprecieer de extravagante spotprenten en ik apprecieer vrouwen met dikke memmen.
 
Reactiescore
540
Ik apprecieer dat jullie dit spelleke nog niet dood hebben laten bloeien, ik apprecieer de onzinnige discussies op het AF, ik apprecieer de extravagante spotprenten en ik apprecieer vrouwen met dikke memmen.
Voor memmen moet je in het spotprenten zijn!
 
Reactiescore
1.590
Spam!
 
Reactiescore
1.590
Reactiescore
490
Wat een casual praktijken.
 
Reactiescore
5.701
All heil Willy, mijn trouwe compagnon.
 
Reactiescore
1.590
Zolang je maar kan internen, spelersfarms legt, defbunkers legt en moraalbrekers legt he Luc, elke wereld opnieuw

Een beetje hulp heeft ieder top 25 account wel, of ze het nu eerlijk zeggen of niet. Maar veel van de dingen die je benoemd zijn niet waar of incorrect.
 
Bovenaan