Aorta* v.s WaZaa.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat duid dus aan hoeveel Flock niet op zijn omgeving let, emperor of the game heeft namelijk redelijk wat serieuze targets weggespeeld. denk aan purple haze ofzo die stond toch 2de toen hij werd weggespeeld?
Purple is zelf gestopt.

Jij bent uit ons gebied weggespeeld, verder serieusere targets als jou:

Spelers als gehacktbal ( TPI, vito ) Die 2 apen die boven mij lagen, allemaal serieusere targets dan jij bent flock... Jij kan niet eens snipen.

Ik kan wel snipen.
Natuurlijk is een inactief account niet serieus.. :) maar daar ben jij nog steeds hardgeloofs in :D
 

DeletedUser50576

Guest
Purple is zelf gestopt.



Ik kan wel snipen.
Natuurlijk is een inactief account niet serieus.. :) maar daar ben jij nog steeds hardgeloofs in :D

purple stotpe pas toen ik al mijn clears op hem liep lopen. En vlademir op het punt stond ze te sturen.

Die 2 andere waren niet inactief.. Ze deden igg beter hun best als jij, maar jij kon niet deffen dus dat was een eitje karwijtje!
 

DeletedUser52591

Guest
purple stotpe pas toen ik al mijn clears op hem liep lopen. En vlademir op het punt stond ze te sturen.

Die 2 andere waren niet inactief.. Ze deden igg beter hun best als jij, maar jij kon niet deffen dus dat was een eitje karwijtje!

En dat was veel GS verspilling met nut :D
 

DeletedUser

Guest
Lees in het begin de hoogmoed van aorta, en nu bestaan ze al niet meer ^^
 

DeletedUser

Guest
WaZaa een dipje? Lol Waar haal je het? Kom dan toch met 1 deftig argument ;)

.VlademirLenin Verlaten 25th April 2011 - 11:13 3,546,632
Mr. Gecko Verlaten 18th April 2011 - 21:14 1,961,737

in 7 dagen toch 2 spelers :D
 

DeletedUser

Guest
verbaast me niets als je v.v. aanneemt van andere stammen en zo :rolleyes: toch jumbo ;) maar ja sommige stammen hebben geen geheimen, maar ja als je zo moet winnen is ook zielig
 

DeletedUser

Guest
1. Gecko
2. 3x falen op brookie, waaronder jou edelclears (50 edels)
3. Gehackte accounts xD

Falen op brookie? Lol. Heb naar mijn wete 4 dorpjes genomen daar, door gewoon blind 100 edelvegen te sturen ;). En we zullen maar zwijgen over alle verliezen die brookie heeft opgelopen door met 1 def dorpje te verdedigen. Dus over falen zal jij echter moeten zwijgen.

Want wie faalt er hier: Ik ga jouw treintje snipe zij je mij. 2 min later had ik zonder problemen dat dorpje. Dus Faler, mss kan je beter zwijgen?

Gehackte accounts kunnen wij echter niets aan doen. Maar dat zal je niet snappen.

Gecko, was gewoon niet wazaa waardig. Geloof mij ;) WaZaa draait super ;)
 

DeletedUser

Guest
Falen op brookie? Lol. Heb naar mijn wete 4 dorpjes genomen daar, door gewoon blind 100 edelvegen te sturen ;). En we zullen maar zwijgen over alle verliezen die brookie heeft opgelopen door met 1 def dorpje te verdedigen. Dus over falen zal jij echter moeten zwijgen.

Want wie faalt er hier: Ik ga jouw treintje snipe zij je mij. 2 min later had ik zonder problemen dat dorpje. Dus Faler, mss kan je beter zwijgen?

Gehackte accounts kunnen wij echter niets aan doen. Maar dat zal je niet snappen.

Gecko, was gewoon niet wazaa waardig. Geloof mij ;) WaZaa draait super ;)

hahah Daar heb je het weer:p
 

DeletedUser54346

Guest
Als hij werkelijk niet '' WaZaa waardig '' is wat doet hij dan in WaZaa!?!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan