Anti-Depressiva.

DeletedUser

Guest
Ja daar heb je gelijk in hespje sorry :$



Als je wat vaker speed misschien wel :p
Moet ik veel speeden om lief te zijn :O

Wow, jij zet jezelf in de bloemetjes^^?

Jij wordt zelf niet boos op mij. Zelf niet toen ik je liet zitten, toen we "co's" waren :(.
(Was een complimentje onder water^^.)

Misschien ben ik wel boos en doe ik nu vriendelijk tegen je om je te backstabben!

Nee hoor :p Ik ben niet zo'n agressief typetje :) En eigelijk begrijp ik ook wel waarom ik je ineens niet meer zag xD
 

DeletedUser30571

Guest
Achja, hoor hier wel wat complimentjes maar dan ook weer wat negatieve dingen. Over die negatieve dingen: Ik ben vaker genaaid dan dat ik heb genaaid, weet ik zeker. Ik ga hier niet mensen omhoog halen of neerhalen, voel ik me iets te goed voor, als ik positief zou moeten doen zou ik uren bezig zijn en, negatief, misschien nog wel langer.

Ik denk dat jullie me minder gaan zien op de speed wereld, ben weer te verslaafd geraakt en ben er eigenlijk een beetje klaar mee.

XxX

NovaCaine
 

DeletedUser

Guest
Achja, hoor hier wel wat complimentjes maar dan ook weer wat negatieve dingen. Over die negatieve dingen: Ik ben vaker genaaid dan dat ik heb genaaid, weet ik zeker. Ik ga hier niet mensen omhoog halen of neerhalen, voel ik me iets te goed voor, als ik positief zou moeten doen zou ik uren bezig zijn en, negatief, misschien nog wel langer.

Ik denk dat jullie me minder gaan zien op de speed wereld, ben weer te verslaafd geraakt en ben er eigenlijk een beetje klaar mee.

XxX

NovaCaine
Wie moet ik dan edelen :(? Nee zal eens aardig doen maar laten we eerlijk zijn afkraken voelt gewoon goed :p. Frank, Ruben, Sjaak zijn toch wel de toppers op dit moment.
 

DeletedUser30571

Guest
Wie moet ik dan edelen :(? Nee zal eens aardig doen maar laten we eerlijk zijn afkraken voelt gewoon goed :p. Frank, Ruben, Sjaak zijn toch wel de toppers op dit moment.

voor mij hoef je niet aardig te doen hoor
 

DeletedUser43294

Guest
voor mij hoef je niet aardig te doen hoor

Moet jij me niet becomplimenteren voor dubtrip :(



Btw , Hesp thx voor je post , dit is welgemeend graag gedaan ;)

Verder dank ik jou ook voor de chille speeds die we samen hebben gespeeld :D

en bedankt ik Soncky aKa. Michael die mij ( nuja eigenlijk mijn alter-ego Sara) heeft leren speeden voor mijn stop van ca. 6maanden.


Voor de rest bedankt ik Hééél de Tw Nls-Community Voor Het Vergeven Van Mijn Stomme Sara Imitatie (aa) , Nuja Toch Tenminste Degene Die Weten Dat Ik Sara Was xD

X , Tom ( Belg :$ )
 

DeletedUser

Guest
Een heel groot compliment aan Thijs. Hij is degene die mij wegwijs gemaakt heeft op de speed en ook op andere werelden mijn steunpilaar was. Ook met Rl-stuff kan ik altijd bij hem terecht. Bedankt daarvoor Thijs;)

Daarnaast moet ik ook Patrick bedanken aangezien hij mij (al is het lang geleden) veel hulp geboden heeft!

Als laatste wil ik ook een complimentje geven aan alle leden van Omnia. Misschien dat ze geen toppers zijn maar de samenwerking is zo groot dat we al twee keer konden winnen:) Ga zo door zou ik zeggen!

Groetjes,

Jonas.

:)

Frank: Echt iemand waar ik altijd 100% op kan rekenen, ik sta hem dan ook 99.99% van de tijd voor de volle 100% bij :) Hij heeft me nog nooit echt genaaid en zal dat ook nooit doen. Een echte topspeler die mij door mijn moeilijke tijden op speed heeft geholpen. Zonder hem bakte ik er nog steeds niet zo super veel van :p Ik kwam tijdens het eerste speed kampioenschap op speeds en frank liet me meteen toen in zijn "Groep" wat echt uitgelopen is op een top tijd. echt super frank :) Echt mijn skletje voor altijd <3 :$


Peter: Hij speelt nu minder maar vroeger toen hij nog veel speelde kon ik ook altijd op hem rekenen, hij heeft ook zoiezo bijna nooit gebackstabbed behalve toen stiekem mario xD :p



Muoto: Ook al heeft ie afgelopen speed mijn broer gepakt terwijl ik zei niet te doen is het echt een schat :$ , een super speeder en echt een toffe kerel. hij heeft zijn eigen regeltjes voor speeds waar hij nooit van zal afwijken bijvoorbeeld nooit backstabben ofzo :) vorige keer toen wij samen gingen remember jeroen? :D


Hesp: Mijn belgische lieveling :$ kan altijd bij hem terecht voor een leuk praatje, en je kan nooit lang op die kel boos zijn is ie veel te lekker voor, en ook al zegt ie slecht in speeden te zijn is ie best goed :p


Zenon: Zenacious. D? Moet er nog meer gezegd worden dan funky + lief ?



Sjaak007: besluit ie aan je kant te staan dan heb je ook altijd meteen flink wat aan hem. wordt je gepakt dan zal hij tot het uiterste gaan om wraak voor je te nemen :)


En zo kan ik nog wel uren doorgaan maar dit zijn zo wel even de belangrijkste nog even een shout out naar mijn andere liefies: Pim , Thijs, patrick ( manon :$ ) , mario, joey , johnny


Love you all (k)

Het word een beetje te klef allemaal:p
Maar toch bedankt Ruben.;)

Edit: als ik iedereen moest bedanken zou ik morgen nog bezig zijn. :p
 

DeletedUser28453

Guest
ik kom het juist helemaal niet vaak tegen dat iemand mij niet een complimentje geeft. Andersom valt die ook altijd te verwachten. Een goede backtime of aanval, is een goede backtime of aanval. Klaar.
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan Thijs die de afgelopen 2 speeds super heeft gepresteerd, een 3e plaats en een 1e plaats in zijn broekzak. En ook omdat hij zo'n super starter is.

Lowie en Donny, die me altijd kunnen vervangen als ik weg ben,
 

DeletedUser18987

Guest
complimenten aan iedereen die het speed-knopje wel eens gevonden heeft en boven de 200 punten is geweest :)
 

DeletedUser

Guest
complimenten aan iedereen die het speed-knopje wel eens gevonden heeft en boven de 200 punten is geweest :)

daar pas ik ook onder:) (lang leve de start niveau's)
Ik wil even een ''complimentje'' maken naar Denied- de een mooie backtime deed op mijn co:)
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan Thijs die de afgelopen 2 speeds super heeft gepresteerd, een 3e plaats en een 1e plaats in zijn broekzak. En ook omdat hij zo'n super starter is.

Lowie en Donny, die me altijd kunnen vervangen als ik weg ben,

Lolled :D Noem je net de 2 mensen die vorige speed bij mij invielen in de race om jou in te halen xd:p
 

DeletedUser

Guest
Ik geef een compliment aan Johnny omdat ie me men eerste leuke speed heeft gegeven :D
 

DeletedUser

Guest
Lolled :D Noem je net de 2 mensen die vorige speed bij mij invielen in de race om jou in te halen xd:p

maar dat is net niet gelukt he :D.

Maar het zijn wel goeie spelers dus :).
En..


Ik wil Pim ook complimenteren omdat hij ook een goeie speeder is en ik altijd wel een leuk gesprek met hem kan voeren :).
 

DeletedUser39861

Guest
Complimenten aan Thijs die de afgelopen 2 speeds super heeft gepresteerd, een 3e plaats en een 1e plaats in zijn broekzak. En ook omdat hij zo'n super starter is.

Lowie en Donny, die me altijd kunnen vervangen als ik weg ben,

Lolled :D Noem je net de 2 mensen die vorige speed bij mij invielen in de race om jou in te halen xd:p

Jij zocht co ik acc.
jij lag het beste voor de hand, invallen voor yorick is ook leuk <3

Voor de rest wil ik bram nog bedanken voor het vele invallen van mijn acc, hij was ook vaste co maar goed :p
en hetzelfde voor sven als ik eens buitenlandse speed had :D

Naja weet verder niemand :)

EDIT: Drokzie voor het nachten soms <3
 
Bovenaan