ANS. vs Blubz

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
XD doet mn handtekening het? :$
Proficiat! Jij kan een handtekening instellen op het forum van een nietsbetekenend online spelletje! Pim heeft de koekjes
Nu nog wachten tot Jeroen zegt dat jullie je handtekening moeten instellen heel DI zal het doen. :)
nah zonder commentaar:( kun je daar ook wat op zeggen:$
Ja, post iets zinnigs of probeer de illusie te voltrekken dat je iets zinnigs (wilt) posten.
 

DeletedUser

Guest
Proficiat! Jij kan een handtekening instellen op het forum van een nietsbetekenend online spelletje! Pim heeft de koekjes
Nu nog wachten tot Jeroen zegt dat jullie je handtekening moeten instellen heel DI zal het doen. :)

Ja, post iets zinnigs of probeer de illusie te voltrekken dat je iets zinnigs (wilt) posten.

aah thx voor opmerking nah ik post zinnig, ik moest van hank123 jullie irriteren.... xD
 

DeletedUser47001

Guest
Proficiat! Jij kan een handtekening instellen op het forum van een nietsbetekenend online spelletje! Pim heeft de koekjes
Nu nog wachten tot Jeroen zegt dat jullie je handtekening moeten instellen heel DI zal het doen. :).

Ehm volgens mij was dat bedoeld als grapje van mij? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Proficiat! Jij kan een handtekening instellen op het forum van een nietsbetekenend online spelletje! Pim heeft de koekjes
Nu nog wachten tot Jeroen zegt dat jullie je handtekening moeten instellen heel DI zal het doen. :)

I LOL'ed (laughed out loud/hardop gelaggen).

en je spreekt jezelf tegen want nu zeg je weer dat heel DI naar mij luisterd dus dat ik het alpha mannetje ben.(eigenlijk luisteren aleen de noobs maar naar mij hoor)
 

DeletedUser54134

Guest
Proficiat! Jij kan een handtekening instellen op het forum van een nietsbetekenend online spelletje! Pim heeft de koekjes
Nu nog wachten tot Jeroen zegt dat jullie je handtekening moeten instellen heel DI zal het doen. :)

Ja, post iets zinnigs of probeer de illusie te voltrekken dat je iets zinnigs (wilt) posten.

Chazu wij vinden je nu niet meer aardig! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Wauw, nu pas. Ik heb het langer volgehouden dan verwacht.

+1
winrar-400-400.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan