Anonymous.; Profiel; 3 PA

DeletedUser

Guest
Écht wel, maar dudes. heb jullie zelf het topic al eens doorlezen ? Jullie gooien (naar mijn amateuristische mening) topplaatjes naar mijn hoofd. Enige idee hoe moeilijk dit is xD

*miep* ;)

Edit : Is inderdaad beetje kort en niet echt specifiek richting je pics.

bon, de 1ste, weet niet of je het weet maar hij heeft een tijd als favo gestaan ;)

De 2de vind ik minder :) te donker en beetje gebrek aan inhoud.
 

DeletedUser

Guest
2ai4s4x.png

Kanshebber op 1ste/2de plaats dus :O ?
 

DeletedUser

Guest
Ik kies nog één pic, en 3de speler van Anonymous. kiest ook nog één pic ;) het is een kanshebber, aangezien ik niet weet hoe mijn co reageerd (niet-Mark ;p)



Kleur :)

Ohja, bijna vergeten :

[koekje]Zolid[/koekje]




2drywqb.png


Zo beter



*Smak smak*
*lekker koekje*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor al die stock zeurkausen

Ano1.png


Ik hoop dat je van blauw houd..

Stock
NorthernLights.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ano.png


=). Ik vond het wel origineel om het puntje van de I van 'Pi' ook als punt gebruiken voor die achter je naam. ^^
 

DeletedUser

Guest
Ano.png


=). Ik vond het wel origineel om het puntje van de I van 'Pi' ook als punt gebruiken voor die achter je naam. ^^

Feit, da's echt wel zéér origineel. Goed gevonden.

Plaatje op zich vind ik ook mooi. Weer een mooi gebruik van groen, in combinatie met het rood wat het bos doet 'branden'. Zeker naar mijn smaak.

Ano2.png


Met scanlines =O

Vind ze mooier mét die scanline dingen :) ook weeral eens goed gevonden.

Wel, der zijn zeker meer dan genoeg plaatjes ingezonden. Ik zal morgen mijn laatste 2 keuzes bekend maken :)

Iedereen superhard bedankt voor de moeite die ze hierin hebben gestoken, en ik moet zeggen, jullie hebben talent. Aangezien er nog maar 2 zijn die ik eruit ga kiezen, en er nog tientallen mooie derussen zitten, zou ik jullie willen vragen om niet te zeuren over "zelfde stock gebruikt", want ik zou het een zonde vinden moesten de andere plaatjes gewoon niét gebruikt worden :)
 

DeletedUser

Guest
ach ja:D
ik heb men best gedaan en hoop op een plaatsje al ben ik er vast van overtuigt dat ik net buiten de prijzen zal vallen xD
 

DeletedUser

Guest
Rang 2 is gekozen :)

congratz Woodster, mooi net op tijd ingezonden :)

ach ja:D
ik heb men best gedaan en hoop op een plaatsje al ben ik er vast van overtuigt dat ik net buiten de prijzen zal vallen xD

Helaas Z :) de volgende pics maken kans op rang 1, en helaas is geen van deze van jou :

20aa25y.png


ih776q.png


Anonymous6.png


Aangezien wij écht niet konden kiezen, hebben we gebruik gemaakt van het nieuwe enquêtesysteem in het stammenforum om onze medeleden te laten kiezen (heb onder elke pic geschreven "---COPYRIGHT *DESIGNER*---", in size 12, onderlijnt en vetgedrukt :p).

Ff wachten tot er een aantal stemmen zijn, dan zal de laatste keuze bekendgemaakt worden :)
 
Bovenaan