Amokro zijn In Game Naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja ik ben ook zoooo bang dat ik zal failen :D

Dat ben je inderdaad..
Je bent gewoon bang dat je het niet kan waarmaken hier en daarom geef je je naam niet. Maarja ondertussen kraak je iedereen wel af..

Beetje laf vindt je niet?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik speel undercover, start anderhalve week later, maar ik zal jou stamgenoten een PM sturen met hoe laat ik ben begonnen?:rolleyes:

Neem aan dat jij maar een co bent, en niet hoefde te solliciteren, anders heb ik zo mijn twijfels bij de sollicitatie procedure van Modus.
Jij hebt ook co's en niet alles moet via een PM. Het kan eerst via MSN en dan via een PM. Waarom start je eigenlijk undercover ? Waarom niet zo als Senne en nevyn destijds gewoon met hun echte naam.

Waar houdt jij jezelf mee bezig? :D

Soms verveel ik me en ik doe het alleen bij VV's van wie het mag.
 

DeletedUser3435

Guest
Inderdaad Sebastian .. :) de meeste van zijn namen worden niet vrijgegeven buiten zijn w1 naam waar hij het goed gedaan heeft.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad Sebastian .. :) de meeste van zijn namen worden niet vrijgegeven buiten zijn w1 naam waar hij het goed gedaan heeft.

Lol, Stiekem is hij op iedere wereld gestart en enkel op W1 enig succes geboekt! ;)

Over 2 maand wordt hij hier overgenomen maar zegt hij na 6 maand dat hij nog steeds anoniem speelt!

Heb weer teveel "Fantasie" zeker? :(
 

DeletedUser

Guest
Dat ben je inderdaad..
Je bent gewoon bang dat je het niet kan waarmaken hier en daarom geef je je naam niet. Maarja ondertussen kraak je iedereen wel af..

Beetje laf vindt je niet?:eek:

Haha, ik wist dat deze reacties zouden komen.
Ik wil gewoon geen na of voor delen halen uit de bekendheid van mijn naam, en daarbij ook niet dat gezever van dat je mensen niet zou kunnen aanvallen omdat je ze kent van een andere wereld.

Dat ik het volgens jullie doe omdat ik bang ben dat ik het niet zal waarmaken, is best lachwekkend, want wie mij een beetje kent weet dat ik de lat zelf zo hoog mogelijk leg, en dus niet vies ben van een beetje tegenstand.

En och, ik kan ook een forum acci bij mijn account maken, en dan kritiek geven, maar dan is het lang zo leuk niet om jullie zo op de kast te zien zitten.

Ow en Alk o holic, ik heet geen Senne, en ook geen Nevyn, dus waarom ik dan wel net als hun moet doen is me een raadsel.
Zeker aangezien jij zelf op w1 ook niet zegt op welk gekregen account je aanromelt.

Besides, heb je uberhaupt wel zelf ooit eens een account gestart, want ook op w16 heb je anderen laten starten, en hobbel je nu als co weer binnen, en uiteraard trek je gelijk je muil open.:eek:


Inderdaad Sebastian .. :) de meeste van zijn namen worden niet vrijgegeven buiten zijn w1 naam waar hij het goed gedaan heeft.

Mijn w1.net naam is bekend, mijn w5.de naam is bekend, mijn w1/w10/w11.nl zijn bekend.

En van al deze werelden was mjn start op w1.nl het slechtst, dus zo jammer dat je vlieger niet opgaat.
 

DeletedUser

Guest
Lol, Stiekem is hij op iedere wereld gestart en enkel op W1 enig succes geboekt! ;)

Over 2 maand wordt hij hier overgenomen maar zegt hij na 6 maand dat hij nog steeds anoniem speelt!

Heb weer teveel "Fantasie" zeker? :(

Haha jij hebt idd wel heel veel Fantasie:p
 

DeletedUser

Guest
Dat ben je inderdaad..
Je bent gewoon bang dat je het niet kan waarmaken hier en daarom geef je je naam niet. Maarja ondertussen kraak je iedereen wel af..

Beetje laf vindt je niet?:eek:

Laf ??

Het zou dom zijn als hij zomaar zen IG name prijsgeeft.
Als je ziet hoe gek mensen zijn om achter de IG name van amokro te komen, hoe erg zou het dan niet zijn als jullie zen IG name name wisten ?

Dan heeft die man waarschijnlijk geen tijd meer om normaal te TW'en.
 

DeletedUser

Guest
Laf ??

Het zou dom zijn als hij zomaar zen IG name prijsgeeft.
Als je ziet hoe gek mensen zijn om achter de IG name van amokro te komen, hoe erg zou het dan niet zijn als jullie zen IG name name wisten ?

Dan heeft die man waarschijnlijk geen tijd meer om normaal te TW'en.

:D

Tjah, fanboys eh, prijs van de roem denk ik dan maar.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik wist dat deze reacties zouden komen.
Ik wil gewoon geen na of voor delen halen uit de bekendheid van mijn naam, en daarbij ook niet dat gezever van dat je mensen niet zou kunnen aanvallen omdat je ze kent van een andere wereld.

Dat ik het volgens jullie doe omdat ik bang ben dat ik het niet zal waarmaken, is best lachwekkend, want wie mij een beetje kent weet dat ik de lat zelf zo hoog mogelijk leg, en dus niet vies ben van een beetje tegenstand.

En och, ik kan ook een forum acci bij mijn account maken, en dan kritiek geven, maar dan is het lang zo leuk niet om jullie zo op de kast te zien zitten.

Ow en Alk o holic, ik heet geen Senne, en ook geen Nevyn, dus waarom ik dan wel net als hun moet doen is me een raadsel.
Zeker aangezien jij zelf op w1 ook niet zegt op welk gekregen account je aanromelt.

Besides, heb je uberhaupt wel zelf ooit eens een account gestart, want ook op w16 heb je anderen laten starten, en hobbel je nu als co weer binnen, en uiteraard trek je gelijk je muil open.:eek:

Ik loop niet iedereen af te kraken.. En daarbij ik was vrij snel op W16 gekomen hoor na een paar dagen al dus daar moet jij niks over zeggen. En ja op W6 heb ik een acc gestart die ik top 30 heb gebracht dus niets zeggen als je niks weet van me.

En ik blijf erbij dat je gewoon laf bent om niet te zeggen wie je IG bent. Zoals al k holic al zei andere spelers zijn toch ook niet bang om zich bekend te maken..
 

DeletedUser

Guest
Ik loop niet iedereen af te kraken.. En daarbij ik was vrij snel op W16 gekomen hoor na een paar dagen al dus daar moet jij niks over zeggen. En ja op W6 heb ik een acc gestart die ik top 30 heb gebracht dus niets zeggen als je niks weet van me.

En ik blijf erbij dat je gewoon laf bent om niet te zeggen wie je IG bent. Zoals al k holic al zei andere spelers zijn toch ook niet bang om zich bekend te maken..

Ik ben toch die andere spelers niet?
Lemmings.
 

DeletedUser

Guest
Amokro vind het gewoon leuk om af te zeiken :D
Maar hij is stiekem wel aardig(heel stiekem dan)
Hij is ook zeker een goede speler en heeft heel veel ervaring maarja. Dat jullie hem niet geloven moeten jullie weten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ow en Alk o holic, ik heet geen Senne, en ook geen Nevyn, dus waarom ik dan wel net als hun moet doen is me een raadsel.
Zeker aangezien jij zelf op w1 ook niet zegt op welk gekregen account je aanromelt.
Gaat het bij jou zo van, als iemand wat over mij zegt moet ik direct iets terug zeggen ookal weet ik niet of het klopt ?
W1 was mijn eerste wereld de ookal snapte ik er toen niet veel van ik ben dat acc. gewoon gestart en niet iemand anders. Het zou wel raar zijn als iemand die een account krijgt gewoon in de leider van BRon komt he ? wrs zal je hierop antwoorden dat BRon toch noob is in jou ogen. Je zou onder je eigen naam kunnen starten als een soort van eergevoel of temniste op eht AF posten wie je bent dan kan je IG "redelijk" ongestoort nog te werk gaan. Naja ik ken jou W10 verhaal wel en daar ging het precies hetzelfde.
Besides, heb je uberhaupt wel zelf ooit eens een account gestart, want ook op w16 heb je anderen laten starten, en hobbel je nu als co weer binnen, en uiteraard trek je gelijk je muil open.:eek:
Jammer dat je zo standvast weer aankomt met je onzin. Ik ben degene die het "team" voor W16 bij elkaar gebracht heeft voor mijn account, Ik ben degene die gestart is. Ik kom niet iedere wereld als co aan.
 

DeletedUser8159

Guest
Wat een saai topic is dit.. *gaap*

/In before the lock?!
 

DeletedUser

Guest
Amokro vind het gewoon leuk om af te zeiken :D
Maar hij is stiekem wel aardig(heel stiekem dan)
Hij is ook zeker een goede speler en heeft heel veel ervaring maarja. Dat jullie hem niet geloven moeten jullie weten ;)

Ik heb niet gezegd dat hij slecht is of niet aardig, maar ik vind het gewoon laf om je naam geheim te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb niet gezecht dat ie slecht is of niet aardig maar ik vindt het gewoon laf om je naam geheim te houden.

Niks tegen Thales maar die heeft dat toch ook gedaan en daar speel je mee.
Dus eigenlijk vind je Thales laf?
Sorry kon he tniet laten het was een intikkertje.
Niks tegen jou want jij bent ook een goede speler ;)
Sorry Thales je bent wel lief :$
 

DeletedUser

Guest
Niks tegen Thales maar die heeft dat toch ook gedaan en daar speel je mee.
Dus eigenlijk vind je Thales laf?
Sorry kon he tniet laten het was een intikkertje.
Niks tegen jou want jij bent ook een goede speler ;)
Sorry Thales je bent wel lief :$

Ja hij heeft dat ook gedaan maar hij kraakt niet iedereen af, en dat is het hem juist:eek:
En thales is gewoon lief dus dan mag het :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja hij heeft dat ook gedaan maar hij kraakt niet iedereen af, en dat is het hem juist:eek:

Amokro kraakt ook niet iedereen af, hij legt gewoon keiharde feiten op tafel, als je daar niet mee kan leven kan je het Forum beter niet lezen, of gewoon niet zo zielig doen, bovendien heeft Amokro het recht dat te doen, hij is beter dan de meeste spelers hier, en ben jij maar een standaardspelertje die het met gekregen acci's moet doen, dusja..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan