AM DEF Template?

Reactiescore
3
Ik heb voor het eerst account manager aangeschaft en vind het best wel ingewikkeld om een template te maken of de standaard templates aan te passen. Ik weet nu al dat ik op een punt de farm of warenhuis te klein ga hebben of dingen totaal uit verhouding ga uppen. Ik ben uberhaupt niet zo ervaren in TW dus zou ook niet weten wat een efficient upgrade schema is.

Zou iemand zo lief willen zijn om een goede Defensive build template met mij te delen :)?

Het is voor NL84. Ik speel dagelijks en ga 500/1k LC per dorp maken om te farmen (Er zijn barbs met 100k-/+ GS op 28 velden afstand), verwacht niet direct al aangevallen te worden omdat ik een kleine speler ben en omringd ben door reuzen van 1mil+ punten en ik zal ook afentoe GS sturen van mijn hoofddorp die 3k LC heef met WH balancer script.

Hartelijk dank in ieder geval :)

EDIT: Ik heb dit perongeluk in het verkeerde forum geplaatst. Het hoort denk ik onder vragen & tutorials, excuses.
 
Laatst bewerkt:
Solution
Heb zonet deze even van een andere wereld geplukt, ik zou zeggen probeer het eens en kijk of het goed werkt voor je of niet want kan me niet herinneren hoe dit draait bij een klein dorp :p...
Reactiescore
1.752
@my choppa eat even meedelen dat je best een beetje voorzichtig kan zijn met de informatie die je openbaar maakt omtrent je dorpen en troepen, weet nooit welke nare figuren de informatie gaan misbruiken :p

Handig om te weten voor de build is voor welke wereld het moet dienen?
Verder kan je werken met 'dynamische groepen', dan stel je enkele filters in en als een dorp daaraan voldoet (bijvoorbeeld: minder dan 300 vrije boerderij plaatsen) dan komt die in een groep die je hebt ingesteld (bij het voorbeeld zou dan een 'boer uppen' groep horen). Zo kan je heel veel gedaan krijgen dus zeker de moeite om eens wat in rond te neuzen!
 
Reactiescore
3
Ik heb voor welke wereld het is in mijn oorspronkelijke bericht gezet. De dynamische groep zal ik zeker naar kijken maar ik hoop dat het met een goede template wel te regelen valt toch? Of zal dat lastig zijn aangezien AM gebouwen geen rekening houd met troepen aantal?
 
Reactiescore
1.752
Ik heb voor welke wereld het is in mijn oorspronkelijke bericht gezet. De dynamische groep zal ik zeker naar kijken maar ik hoop dat het met een goede template wel te regelen valt toch? Of zal dat lastig zijn aangezien AM gebouwen geen rekening houd met troepen aantal?
Hey sorry voor het late antwoord, een goed uitgewerkte AM zou in principe kunnen dat je niet vaak je boerderij manueel moet uppen, maar dat is echt zoeken en finetuning in mijn ervaring ermee. Vandaar dat het aangevuld met enkele dynamische groepen wel goed werkt, dan kijk je af en toe eens of je manueel wat moet uppen en dan verder kan die blijven draaien :)

In AM sjablonen kan je ook beetje 'voorkeur' leggen in wat je snel beschikbaar wil hebben, troepen of GS. Speel zelf geen w84 dus kan je helaas niet verderhelpen, ik hoop dat iemand hier nog wat voor je post!
 
Reactiescore
1.752
Heb zonet deze even van een andere wereld geplukt, ik zou zeggen probeer het eens en kijk of het goed werkt voor je of niet want kan me niet herinneren hoe dit draait bij een klein dorp :p

Code:
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

Bovenstaande lap tekst even kopiëren en dan:
Account manager --> bouw --> sjablonen beheren --> sjabloon importeren --> tekst plakken en 'importeer' klikken :)
 
Solution
Reactiescore
1.148
Reactiescore
3
Heb zonet deze even van een andere wereld geplukt, ik zou zeggen probeer het eens en kijk of het goed werkt voor je of niet want kan me niet herinneren hoe dit draait bij een klein dorp :p
Thanks! Ziet er goed uit. Heb alleen even de muur wat eerder en uitgespreid in de volgorde gezet. Ik had zelf een poging gedaan om eentje te maken een daarbij lette ik eigenlijk alleen op HQ en GS. Na een dag gebruik liep het overal al vast ivm met farm haha.
Code:
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
Heb mijne snel vervangen met die van jou :)
 
Bovenaan