ALUI vs FIRM

DeletedUser13822

Guest
frezz is het biest ^^ veel van hem geleerd over hoe mensen het spel spelen, zelfs al wast ne klote vijand leer je van hem

softie ee de verkeerde uitgekozen om uit te dagen
 

DeletedUser8427

Guest
Nu is niet alleen scootblader overhoop alleen softie je had zo grote mond en ja je ging je op mij keihard uitbereiden omdat ik aan puin lag en jij niet.

voorlopig verlies ik niet egt dorpen aan je misschien een paar maar dat kan gebeuren ben niet altijd online maar ik raak niet in minder dan 1 week zoveel kwijt als jij :p
 

DeletedUser16881

Guest
Waar softie is? Dat weet niemand. Hij heeft zelfs een geel bolletje momenteel...
 

DeletedUser

Guest
Hij is gisteren toch online gekomen om wat te verdedigen tegen mij, alleen lukte dat niet zo goed :D

Dorpjes edelen FTW!
 

DeletedUser

Guest
die gozer heeft er idd een gigantische puinhoop van gemaakt..

maar goed, dat hebben jullie zelf ook wel in de gaten..:(

ik vindt het wel mooi,

eerst iedereen op t AF afzeiken, en wij binnen firm maar roepen, doe dat nou niet...

straks wordt er iemand boos....

en dan... tja , dan komt boontje om zn loontje...:mad:
en om dan vervolgens zonder een enkele mededeling gewoon weg te gaan, terwijl je net een nieuw account hebt.... dat is een beetje zielig.

niet dat ik hiermee de prestatie van alui wil afkraken, want, wat staat.... dat staat...


pff, het leek zo mooi....
 

DeletedUser13822

Guest
tja, hij speelde met de verkeerde mensen.....

maar het was niet alleen alui, dit was de hele alliantie die iets deed. softie verloor dorpen aan alui, cervix en *dtw* :D
 
Bovenaan