Als ik moderator was zou ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
- Mohniels1 bannen :) . Alsook Ejo en 2pro4speed.

Welke heldhaftige toeren zouden jullie uithalen? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mohniels unbannen, 2pro4speed dubbelbannen en genieten van de posts :D
 

DeletedUser

Guest
Spel moderator of forum?

Als ik spel was zou ik elke dag 1 random speler al zn dorpjes op barbaar zetten en dan bij de support zeggen: oeps foutje.
 

DeletedUser

Guest
- Me inlikken bij Duckje zodat 'k Hightower naar voor kan schuiven als community vertegenwoordiger
 

DeletedUser

Guest

In real life, TribalWars is more filled with corruption than a striptease bar is of romanian politicians

Klopt natuurlijk over de volledige lijn. Er was een tijd dat ik dat hier ook nog 'aanvocht', wat natuurlijk zinloos was.

Maar nu heb ik eerder iets van: /care, doei flopperts van het tw-team. Ga niet meer moeite doen voor een spelletje. Hopelijk zijn er voor de spelers anderen die wél nog hun tijd willen verkwisten om op te komen voor de belangen van de pabetalers :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Spel moderator of forum?

Als ik spel was zou ik elke dag 1 random speler al zn dorpjes op barbaar zetten en dan bij de support zeggen: oeps foutje.

Al het ingame moderator is zou ik eerst eens beginnen met beloofde dingen ook toe te passen -> EDELHALVERING ???
 

DeletedUser

Guest
Warre, die bevoegdheden hebben zij niet.
Duckje moet mailen naar Development team dacht ik die heel TW internationaal doen.
In me supportje zei die ook al voor de inno is gemaild en wacht op antwoord voor die Enquête.
 

Deleted User - 24028

Guest
Okeey dat wist ik niet ^^

Niet moeilijk dat het dan zo lang duurt..
Het gaat toch maar om wat getalletjes :p
 

DeletedUser

Guest
Zo geniaal zijn ze nog niet, liever dat ze meer ideeën verzinnen voor meer geld.
 

DeletedUser58227

Guest
Als ik mod was zou ik fatsoenlijke werelden maken. En na wens van de community.
 

DeletedUser

Guest
Als forummoderator zeker wat spelertjes bannen.
Als ingame wat trollen met de spelers.
Als CM eens een deftige spelwereld in elkaar steken.
 

DeletedUser58227

Guest
Ohjah, IG & Af zou ik er ook nog een paar bannen, moet sommige nog terugpakken. Stabbers! :mad::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan