Alle Grooten oorlogen

DeletedUser20535

Guest
Even weer on topic ?

TFC vs. -G13- , Vosxxl , S.A.M , T.B , V.O.C -N en nog een paar

-G13- is niet meer ?
S.A.M is niet meer ?
T.B is niet meer ? (mischien onder een bijna zelfde naam) [T.B]
V.O.C -N ook niet meer gevonden ?
 

DeletedUser

Guest
Even weer on topic ?

TFC vs. -G13- , Vosxxl , S.A.M , T.B , V.O.C -N en nog een paar

-G13- is niet meer ?
S.A.M is niet meer ?
T.B is niet meer ? (mischien onder een bijna zelfde naam) [T.B]
V.O.C -N ook niet meer gevonden ?

S.A.M = door TFC gerecruit
T.B bestaat nog wel degelijk
VOC = opgesplitst
 

DeletedUser19467

Guest
Next, k67oad, UW en OCMW tegen E. (volgens mij^.^, Het is niet zeker he!)
 

DeletedUser19467

Guest
Ja hehe, maar dan moet je er FFC ook weer bij plakken, en als die weer tegen een stam vechten die er ook weer bij plakken^^ Ben je lang bezig.
 

DeletedUser

Guest
haha ja zo is het idd. ffc en ocmw vechten nu ook tesamen tegen ons. echte loopgravenstrijd zonder winnaar in k66, en ziet er niet naar uit dat er meteen 1 zijde gaat winnen :)
 

DeletedUser

Guest
Loopgraven oorlog zegt genoeg. Meestal zijn het dan twee goede partijen die strijden.

Verder zijn oorlogen binnen de top 30 meestal wel langdurend. Er word meestal meer ge-edeld dan verloren.
 

DeletedUser19851

Guest
Loopgraven oorlog zegt genoeg. Meestal zijn het dan twee goede partijen die strijden.

Verder zijn oorlogen binnen de top 30 meestal wel langdurend. Er word meestal meer ge-edeld dan verloren.

je kan ook een "one time allinace" hebben en dan is z'n stam gelijk weg, maar z'n "one time alliance" is niet altijd effectief je moet dan ook een echte grote stam hebben, en dan ook een goed aanvals plan hebben. maar daar steken dus de spionnen een stokje voor, maar ik heb het gevoel dat spionnen degelijk hun werk wel doen!
 

DeletedUser20535

Guest
aan mattietaz

Zou het mischien handig / leuk zijn om data bij de oorlogen te schrijven.

En er een geschiedenis lijst van w7 te maken van alle grote oorlogen?
 

DeletedUser20829

Guest
Even weer on topic ?

TFC vs. -G13- , Vosxxl , S.A.M , T.B , V.O.C -N en nog een paar

-G13- is niet meer ?
S.A.M is niet meer ?
T.B is niet meer ? (mischien onder een bijna zelfde naam) [T.B]
V.O.C -N ook niet meer gevonden ?

En op welke manier...
-G13- door hen te bedriegen
S.A.M door hen te recruiten via Slnc
T.B weet ik niets meer van heb m'n acc dan overgedragen
en V.O.C splitste?

In tegenstelling met Vosxxl: bestaat nog
[K*H] bestaat nog altijd, na zo ongeveer 1000 mislukte massa-aanvallen
 

DeletedUser

Guest
[K*H] heeft ondertussen 2 opleidingsstammen en is niet meer dan een N00bstam. Alle spelers die de boot allang hebben gemist worden in K*H opgenomen. Ze verliezen ook alleen maar dorpjes en krijgen er bitter weinig bij. Ze recruiten zelfs spelers met 1 of 2 dorpjes. :D K*H zal nooit vallen omdat de spelers tot elkaar veroordeeld zijn, ze moeten elkaar helpen met ondersteunen. Dat is dan ook de enige activiteit die ze in dit spelletje hoeven te doen. :( Veel spelers stoppen daar dan ook.
 

DeletedUser10169

Guest
[K*H] is (of was mss al, maar nu in alle geval zeker) een vluchthuis waar vluchtende spelers proberen te schuilen

niet raar dat ze dan 3/4 stammen tegen hun hebben :rolleyes:
 

DeletedUser20829

Guest
Dan vind ik nog de beste acties tegen K*H die van Legendary Cannibal
Ligt er net naast en heeft al altijd ze weten te weerhouden en ze er mooi van tussen gefilterd

Sidderke daarin tegen ligt er ook vlak naast maar had het blijkbaar druk met Slnc te internen...

Feit is:
Ze liggen er nog altijd.

tweede feit is:
TFC probeert er iets aan te doen maar het gaat niet vooruit...
Torsman is onlangs nog dorpen verloren aan Genfighter :confused:
 

DeletedUser20535

Guest
Dan vind ik nog de beste acties tegen K*H die van Legendary Cannibal
Ligt er net naast en heeft al altijd ze weten te weerhouden en ze er mooi van tussen gefilterd

Sidderke daarin tegen ligt er ook vlak naast maar had het blijkbaar druk met Slnc te internen...

Feit is:
Ze liggen er nog altijd.

tweede feit is:
TFC probeert er iets aan te doen maar het gaat niet vooruit...
Torsman is onlangs nog dorpen verloren aan Genfighter :confused:

torsman vs genfighter

1 vs 0

welke site haal je je cijfers narg ?
 

DeletedUser

Guest
[K*H] heeft ondertussen 2 opleidingsstammen en is niet meer dan een N00bstam. Alle spelers die de boot allang hebben gemist worden in K*H opgenomen. Ze verliezen ook alleen maar dorpjes en krijgen er bitter weinig bij. Ze recruiten zelfs spelers met 1 of 2 dorpjes. :D K*H zal nooit vallen omdat de spelers tot elkaar veroordeeld zijn, ze moeten elkaar helpen met ondersteunen. Dat is dan ook de enige activiteit die ze in dit spelletje hoeven te doen. :( Veel spelers stoppen daar dan ook.
Ik ken hier nog wel een 'N00bstam', Jullie recruteringsbeleid is ook niet echt wat je van een nummer 2 stam mag verwachten. In tegenstelling tot K*H vallen jullie echter wel :)
 

DeletedUser20829

Guest
torsman vs genfighter

1 vs 0

welke site haal je je cijfers narg ?

Ik lag daar (lang geleden) tussen Torsman, Sidderke, Slnc, genfighter en Vanderlinden...

Ik heb m'n noordelijke dorpen aan Torsman afgestaan... Ik keek onlangs bij Legendary Cannibal naar mijn ex-dorpen en zag dat 2 van mijn noordelijke exdorpen naar genfighter gegaan waren...
 
Bovenaan