DeletedUser
Guest
Hahaha we hebben die vlaggen op meerdere plekken nodig
Ja ik herken het probleem.
Hahaha we hebben die vlaggen op meerdere plekken nodig
https://nl46.tribalwars.nl/public_report/0495d0852284ed7126ad416d83123177
Dit is toch wel de winnaar van vandaag, hoewel dit soort scoutberichten in de buurt komen. https://nl46.tribalwars.nl/public_report/bbeffeda4c5d704a69df44377939962e
Zal toch wat troepen gekost hebben, vechten tegen zo'n lage moraal.
Vraag me af waarom je niet voor een moraalbreker gekozen hebt bij zo'n dorp? Kwestie van optimaal gebruik van je troepen.
Waarom zou je je mb dat laten doen? Ik zou het liever zelf doen als ie zulke troepen niet dodged, anders krijgt je mb die oda :d
Moraalbrekers gebruiken is tegen mijn principes. Zou je dan zeggen dat ik dom ben omdat ik er geen gebruik
Omdat hij er veel minder troepen op zou verliezen.
Je wint dus tijd en grondstoffen, de twee dingen waar het spel om draait.
En wat heb je aan ODA? Is het soms cool om veel ODA te hebben? Spelen voor ODA is alles behalve efficiënt.
Als jij mensen wilt gebruiken en wilt profiteren daarvan, prima
Als jij mensen wilt gebruiken en wilt profiteren daarvan, prima
Je hebt ODA nodig voor aanzien want dan weten spelers dat je troepen kan verslaan
Vergelijk twee spelers met evenveel punten en een noemenswaardig ODA verschil, ik -en elke andere TW'er met een logisch verstand- denk dan toch dat diegene met het laagste ODA het efficiëntst gespeeld heeft. En daar draait het om.
Moraalbrekers gebruiken is tegen mijn principes.
Als je de theoretische kant bekijkt us het allemaal mooi en wel, de praktijk is echter wel helemaal iets anders. Dd overlevingskansen van een moraalbreker, iedere speler weet dat die verhoogt worden met een half % ofzo, want ze worden meestal gewoon gedumpt na een tijd