Algemeen Resource Topic.

DeletedUser

Guest
Gx Resources Pack #1

Het bevat:
  • 9 Brush sets
  • 10 fonts
  • 28 gradients
  • 6 hulp pdf file's
  • 34 patronen
  • 17 psd files
  • 89 stocks
  • 51 textures

Regels/opmerkingen:
  • De psd-files zijn LEARNING RIGHTS ONLY
    --> Behalve eventuele C4d's, fractals,...
  • De stocks & brushes komen van betaal site's en zal je dus normaal nergens anders tegenkomen


Ikzelf bezit geen enkel recht over dit pack, ik heb het enkel samengesteld.
Ik ben dus niet de maker van 1 van de bestanden.

 

DeletedUser49721

Guest
*downloading* ben benieuwd grixfon ;) wel tof dat je er betaalde brushes bij doet :D
 

DeletedUser

Guest
Laat maar weten wat je er van vind, ik ga er nog 1 maken met meer soort stocks dat heir worden gebruikt & c4d's/fractals.
 

DeletedUser

Guest
platina jouw render pack via hotfile werkt niet

Code:
This file is either removed due to copyright claim or is deleted by the uploader.
 

DeletedUser

Guest
Als er iemand zou vrij was om wat betaalde c4d's te posten mag t ook hoor :D
 

DeletedUser17653

Guest
Wat zit er allemaal in't pack? Ik bedoel : 'welke namen'? Bekende, gerenommeerde ... Is ie goed?
 

DeletedUser

Guest
Wat zit er allemaal in't pack? Ik bedoel : 'welke namen'? Bekende, gerenommeerde ... Is ie goed?

Momenteel zijn alle dingen van het boek advanced photoshop & nog een ander boek over photoshop.
Meerdere dingen van betaal site's
 

DeletedUser17653

Guest
Momenteel zijn alle dingen van het boek advanced photoshop & nog een ander boek over photoshop.
Meerdere dingen van betaal site's

Ik ga hem eens bekijken. Vooral de stocks & textures lijken me interessant te hebben op pc (ipv op te zoeken).
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hem eens bekijken. Vooral de stocks & textures lijken me interessant te hebben op pc (ipv op te zoeken).

De meeste komen van betaalsite's, alhoewel denkik dat de stocks voor 90% hier niet gaan gebruikt worden, omdat er bv ook stocks tussen zit van fruit, landschappen, ...
 
Bovenaan