Algemeen rapportjestopic

DeletedUser69517

Guest
Hierbij geopend.

Zet hier jullie meesterlijke aanvallen of verbluffende verdedigen neer.

Vindt dit een zeer pijnlijke http://puu.sh/89GpX.png
Spelers bashen met zijn kata's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23855

Guest
Wat betreft dat eerste berichtje, ik vind het wel mooi dat iemand die hoogst waarschijnlijk (zo ziet het eruit) veel pa heeft betaald voor zijn adelshoeve teneer word geslagen
 

DeletedUser69517

Guest
Unselected was geen pp-abuser hoor..

Pak spelers zoals: De Das, Louisiane, Obliteration, teammafkees , EatSleepPlay :)
http://puu.sh/89Kr1.jpg
(Wat heb ik gewonnen met deze weddenschap)

Verder vind ik 't gewoon goed hoor, dat je pp-abusers aanpakt, calm down! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Unselected was geen pp-abuser hoor..

Pak spelers zoals: De Das, Louisiane, Obliteration, teammafkees , EatSleepPlay :)
http://puu.sh/89Kr1.jpg
(Wat heb ik gewonnen met deze weddenschap)

Verder vind ik 't gewoon goed hoor, dat je pp-abusers aanpakt, calm down! :cool:

Ik snap natuurlijk dat dit vervelend voor de speler is, maar PP boosters mogen is op hun nummer gezet worden. Dit is alleen maar rechtvaardig.

En die spelers liggen geloof ik nogal ver en Unselected heeft zelf aangegeven dat hij PP heeft gebruikt maar niet zo veel.

Maar in mijn ogen blijven pp boosters, pp boosters. Het maakt niet uit hoeveel men uitgeeft, het blijft een feit dat als je pp gebruikt om GS te kopen, je een smiecht bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23855

Guest
Ik snap natuurlijk dat dit vervelend voor de speler is, maar PP boosters mogen is op hun nummer gezet worden. Dit is alleen maar rechtvaardig.

Totaal mee eens, als je besluit er geld in te stoppen voor je rank, niet klagen als een speler je aanpakt :p
 

DeletedUser73082

Guest
Ga zo door Divine! PP boosters moeten hun plekje kennen ;)
 

DeletedUser69517

Guest
Ik snap natuurlijk dat dit vervelend voor de speler is, maar PP boosters mogen is op hun nummer gezet worden. Dit is alleen maar rechtvaardig.

En die spelers liggen geloof ik nogal ver en Unselected heeft zelf aangegeven dat hij PP heeft gebruikt maar niet zo veel.

Maar in mijn ogen blijven pp boosters, pp boosters. Het maakt niet uit hoeveel men uitgeeft, het blijft een feit dat als je pp gebruikt om GS te kopen, je een smiecht bent.

Haha damn, niet verwacht dat hij zo weinig troepen zou hebben.. (Boer 22 :p )



You got me


Heeft Spartaan ook bij je aangegeven pp te hebben gebruikt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha damn, niet verwacht dat hij zo weinig troepen zou hebben.. (Boer 22 :p )


Heeft Spartaan ook bij je aangegeven pp te hebben gebruikt?

Nope maar ik wed dat er interessante gegevens in zijn punten protocol te vinden zijn. Ben benieuwd naar zijn boer level.

Jij en stoned zijn de helden van W38, waarom is niemand er ooit opgekomen om je te backtimen?

Omdat backtimen in de nacht niet verstandig is lijkt me? Ik heb daar vooraf over nagedacht, gewoon de aanvallen in de avond laten aankomen en je eigen troepen in de NB weer terug naar huis laten aankomen. ;)

Plus heb niks te verliezen op deze wereld, wat ik doe is puur misbruik maken van PP boosters om GS aan hen te verkopen en vervolgens weer af te breken. Heb overigens al duizende aan PP's verdiend.
 

DeletedUser73016

Guest

XGodPlayerX zei:
Beste leden,

[player]Y3r0n1m0[/player] kwam met het idee om een NAP met [ally]Fortis[/ally] op te zetten. Dit leek mij een erg goed plan omdat wij ons nu even moeten richten op onszelf en de interne problemen. Ook is het zo dat we een grote concurrentie zijn voor elkaar, dus:

Vallen wij een stam aan, staan we zwakker, en kan [ally]Fortis[/ally] ons makkelijker aanvallen.

En andersom :

Valt [ally]Fortis[/ally] een stam aan, staan zij zwakker, en kunnen wij hun makkelijker aanvallen.

Op deze manier doet niemand wat en kan iedereen moeiteloos groeien en gevaarlijk worden daarom heb ik met de diplomaat gepraat en hun hebben dit geaccepteerd !
Maar ik maak niet weer een fout en overleg het dus eerst met jullie voordat we dit afsluiten !

XGodPlayerX 12.04.14 17:57
Beste [player]Ronalddinho[/player],

De laatste paar dagen zijn vrij druk voor beiden stammen. We bemoeien ons zo erg met elkaar door enerzijds een mogelijke aanval vanuit onze kant die op jullie plaats zou vinden en anderzijds de spionagepraktijken die vanuit Perfect Style in naam van Fortis gedaan worden. Dit komt onze focus op de andere doelen in de wereld niet ten goede.

Het is u waarschijnlijk ook niet onopgemerkt gebleven. Invision wordt een enorm grote bedreiging voor beiden stammen. Om onze positie op de wereld te kunnen blijven handhaven is het daardoor noodzakelijk Invision van deze wereld te doen verwijderen. Jezelf naar de top betalen zou niet gerespecteerd moeten worden. Daarom stel ik bij deze een NAP voor tussen onze beiden stammen voor de tijd dat Invision nog in leven is op deze wereld. Deze NAP kan enkel beëindigd worden als één van de twee partijen het daarna aangeeft te beëindigen en wij vinden dat er dan minimaal zes uur tussen het bericht moet zitten en eventuele aanvallen die daarna weer op elkaar gedaan worden. Zo wil ik voorkomen dat er geen misbruik van gemaakt wordt en dat we ons goed kunnen focussen op wat de aandacht verdient.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
[player]XGodPlayerX[/player]
[ally]TGR[/ally]

ronalddinho 12.04.14 18:07
Beste [player]XGodPlayerX[/player].

Dit lijkt mij persoonlijk een zeer goed voorstel.
Invision was ons inderdaad al opgemerkt en het één en ander werdt al besproken.
Via een gedeeld forum zouden we eventueel plannen kunnen bespreken, ideeën zijn er eventueel al.

Ik gooi het in de stam en laat nog van ons horen!

Met vriendelijke groet.
Tjerk & Ronald

XGodPlayerX 12.04.14 18:17
Beste [player]ronalddinho[/player],

Precies, en ik denk ook dat we beiden bang zijn voor de gevaarlijke 'counter', want we moeten beiden goed opletten dat we erg verzwakt worden door een oorlog en dat het dus slecht inkoppen is voor andere stammen om ons in zon situatie uit te schakelen.

Mvg,

ronalddinho 13.04.14 13:03
Beste [player]XGodPlayerX[/player]

Ik heb een Enquête op het forum gezet waaronder bleek dat 75% + meestemde.

Het leek iedereen een zeer goed plan en we zouden binnenkort of misschien zelfs vandaag al een gedeeld forum kunnen regelen.

Ik hoor graag wat jij en je stam ervan vindt.

Met vriendelijke groet.
Tjerk & Ronald

XGodPlayerX 13.04.14 14:59
Beste,

Bij om dit goede nieuws te horen !

Een gedeeld Forum lijkt mij een uitstekend idee en dan doornemen wat wij willen en wat jullie willen! kijken of dit een beetje overeenkomt.
Ik zet dit gesprek even op het Forum en dan kijk ik hoe onze leden reageren.

Akkoord ?

Mvg,

Misschien eens nadenken hoe de communicatie in jullie stammen verloopt of met jullie NAP/BG TGR.
 

DeletedUser73016

Guest
Nope maar ik wed dat er interessante gegevens in zijn punten protocol te vinden zijn. Ben benieuwd naar zijn boer level.



Omdat backtimen in de nacht niet verstandig is lijkt me? Ik heb daar vooraf over nagedacht, gewoon de aanvallen in de avond laten aankomen en je eigen troepen in de NB weer terug naar huis laten aankomen. ;)

Plus heb niks te verliezen op deze wereld, wat ik doe is puur misbruik maken van PP boosters om GS aan hen te verkopen en vervolgens weer af te breken. Heb overigens al duizende aan PP's verdiend.

Zulke spelers kan ik wel apprecieren. Al wist ik wel niet dat Unselected PP gebruikte, maar ik had niet zoveel contact met hem. Maar de meningsverschillen in Lvs. over dit gegeven waren groot. Ik heb me daar bewust een beetje buiten gehouden.

Iemand die wel ongestoord zijn ding kan doen is Obliteration.
 

DeletedUser73205

Guest
Zulke spelers kan ik wel apprecieren. Al wist ik wel niet dat Unselected PP gebruikte, maar ik had niet zoveel contact met hem. Maar de meningsverschillen in Lvs. over dit gegeven waren groot. Ik heb me daar bewust een beetje buiten gehouden.

Iemand die wel ongestoord zijn ding kan doen is Obliteration.

Hij ligt vlak boven me 'hint' 'hint' :p
 
Bovenaan