Algemeen rapportjestopic

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser44415

Guest
Dit kost ze meer cash, want anders bouwen ze gewoon alles weer op met hun inkomen. Nu moeten ze weer radje draaien ^^.

Nouja, als ze allemaal zoals de huidige nr1 deden & 110 overvloed hebben + nog eens 19 overvloed II moeten ze niet meer draaien, hun geld hebben ze toch allemaal eraan versmeten :(.
 
Reactiescore
30
ammumu zei:
pruts cleartje, logisch dat het gesloopt wordt

Hahaha, wij zijn al gestopt sinds 1 dag na het event :eek:(misschien vaker het AF lezen voor je met domme opmerkingen gaat strooien), we bashen gewoon PP strooiers. Wij hadden toen der tijd al een grotere clear:rolleyes::rolleyes::rolleyes:.

darkillusion zei:
Zijn er hier mensen die nog wel kunnen lezen?

Dat vraag ik me af ja. Hij zegt enkel dat het een prutscleartje was. Jij ontkent dat door te zeggen dat je al gestopt was. Prachtige drogreden. Hij heeft het niet eens over jou, of je nog speelt boeit hem niet, en welke randzaken er bij horen evenmin. Voel je is niet zo aangevallen man :eek:
 

DeletedUser26330

Guest
Prachtige drogreden. Hij heeft het niet eens over jou, of je nog speelt boeit hem niet, en welke randzaken er bij horen evenmin. Voel je is niet zo aangevallen man :eek:

Ik ben niet een speler die zich snel aangevallen voelt, maar als mensen zonder enige achtergrond informatie je neerzetten als één of andere halve zool, ja dan reageer ik er fel op. Lees verder dan je neuslang is voordat je onzin gaat lopen verkondigen of proberen leuk te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Het is en blijft een pruts cleartje, echter behoren de negatieve bijbedoelingen zoals die er vaak bij worden toegevoegd wanneer men een clear een plruts cleartje noemt er niet bij :p.
 
Reactiescore
30
Ik ben niet een speler die zich snel aangevallen voelt, maar als mensen zonder enige achtergrond informatie je neerzetten als één of andere halve zool, ja dan reageer ik er fel op. Lees verder dan je neuslang is voordat je onzin gaat lopen verkondigen of proberen leuk te zijn.

:eek: Sad man. Dat hij je neerzet als een halve zool maak je er zelf van. Reageer maar lekker fel, voel je je vast beter door!
 
Reactiescore
1.145
Nouja, als ze allemaal zoals de huidige nr1 deden & 110 overvloed hebben + nog eens 19 overvloed II moeten ze niet meer draaien, hun geld hebben ze toch allemaal eraan versmeten :(.

volgende keer gewoon zijn opslag weg kata'en en dan hebben ze al hun geld officeel weggegooit :D
 

DeletedUser67609

Guest
dan halveren ze hem toch gewoon in een half uur weer naar 30?
 

DeletedUser44415

Guest
met welke gs :p
als opslag weg is en gs gebouwen hebben ze geen inkomsten meer :p

Ze zijn zodanig noob dat ze gewoon blijven geld strooien om die inkomsten te krijgen. Mijn tegenstander had geen opslag 30, hij had de helft lc dan dat mijn account had (of nog niet toe), het zou wel een optie kunnen betekenen, maar het zou leuker geweest zijn dat men troepen gaat versmijten op hun wanneer het event gedaan is. Dan inderdaad hun gs'n of smederij platleggen & ze staan nergens meer.
 

DeletedUser63354

Guest
2kodtv.png

Backtime op pa noepje :p Helaas def ervoor, maargoed wel weer edel gekilld en we gaan door :cool:
Laat hem maar lekker met geld strooien.
 

DeletedUser63354

Guest
Gdv ik heb weer pech :p ts blijven hangen op 1 op dorpje van XteR, daarna heeft NastyJermy mooi de trein gesniped die hij als reactie op ons afstuurde :cool:

Keep the game going on :D
 
Bovenaan