Algemeen Rapportjestopic

DeletedUser63804

Guest
Ja das van Cervix daar is niks moeilijk aan zelf ik edel hun xD

Ik ben nog niets kwijt Thaha en hij valt snachts aan tjah , ik heb ook nood aan slaap hoor ;)
Die berichtjes geven een mis resultaat , hij toont niet de berichten waar hij mee dood liep op ons

Mvg

Arnaud
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog niets kwijt Thaha en hij valt snachts aan tjah , ik heb ook nood aan slaap hoor ;)
Die berichtjes geven een mis resultaat , hij toont niet de berichten waar hij mee dood liep op ons

Mvg

Arnaud

Laat die is zien dan knul.
Bij die aanvallen vloog je muur 5 levels omlaag, dus stel dat je een massa had gehad.. :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Tactisch spelen he,
Die sla je over omdat je er niets over weet :cool:
 
Reactiescore
3.584
Ik ben nog niets kwijt Thaha en hij valt snachts aan tjah , ik heb ook nood aan slaap hoor ;)
Die berichtjes geven een mis resultaat , hij toont niet de berichten waar hij mee dood liep op ons

Mvg

Arnaud

http://nl.twstats.com/nl28/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=2037422

Ik zie toch wel echt dat jullie ook dorpen tegen mij verliezen midden in de dag hoor :D
En als ik snachts aanval is dat om jullie nog ene kans te geven IVM nachtbonus dan zijn mijn troepen wat zwakker :D

Wrm zou ik berichten tonen waar ik op dood loop.
Dit topic is voor de mooie berichten voor mij is dat niet mooi dus die ga ik niet posten.

En nee jij bent nog niks kwijt omdat ik me nog niet serieus met jou heb bezig gehouden weddenschapje doen dat ik een dorpje van jou kan edelen? :D
 
Bovenaan