Algemeen Praattopic w8

DeletedUser

Guest
Ferdy doet niet anders dan spelers/stammen zwartmaken en naar beneden te halen. Eenmaal kritiek op ferdy en dan barst de hel los, en komt het argument van 'ik ben beter dan jij dus ik mag het' weer naar boven.
Bovendien wilt Ferdy hier zichzelf weer bewijzen door kritiek te geven en vervolgens zichzelf helemaal op te hemelen.

begin je al weer over ferdy te kibbelen? zou je niet eerst bij je zelf beginnen?

Dit is wat ik bedoel met zo'n speler..

Puur zo'n gevalletje van mijn post hier boven ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Even terug on topic!!!

Het is vaak moeilijk te controleren of een speler veel of weinig internt. Die spelers akte zegt ook niet alles. Je kunt bijvoorbeeld vaak net zien of een speler die dorpen heeft gekregen of dat hij er voor heeft moeten vechten.

Wat misschien beter is is even kijken naar het aantal verslagen tegenstanders. Als dit laag is dan is de kans groot dat een speler niet veel heeft moeten vechten.
Je zou bijvoorbeeld het aantal verslagen tegenstanders kunnen delen door het totaal aantal punten (deze gegevens staan gewoon op de spelers akte) en daar komt dan een getal uit.
Als hier een heel laag getal uit komt (lager dan 10) zal dat betekenen dat er veel sprake is van internen. Dit zegt overigens niets over de kwaliteit van de speler.
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Even terug on topic!!!

Het is vaak moeilijk te controleren of een speler veel of weinig internt. Die spelers akte zegt ook niet alles. Je kunt bijvoorbeeld vaak net zien of een speler die dorpen heeft gekregen of dat hij er voor heeft moeten vechten.

Wat misschien beter is is even kijken naar het aantal verslagen tegenstanders. Als dit laag is dan is de kans groot dat een speler niet veel heeft moeten vechten.
Je zou bijvoorbeeld het aantal verslagen tegenstanders kunnen delen door het totaal aantal punten (deze gegevens staan gewoon op de spelers akte) en daar komt dan een getal uit.
Als hier een heel laag getal uit komt (lager dan 10) zal dat betekenen dat er veel sprake is van internen. Dit zegt overigens niets over de kwaliteit van de speler.

Bij jouw persoon komt er 6,4 uit ;)
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ferdy doet niet anders dan spelers/stammen zwartmaken en naar beneden te halen. Eenmaal kritiek op ferdy en dan barst de hel los, en komt het argument van 'ik ben beter dan jij dus ik mag het' weer naar boven.
Bovendien wilt Ferdy hier zichzelf weer bewijzen door kritiek te geven en vervolgens zichzelf helemaal op te hemelen.

uuhm iedereen mag kritiek hebben op mijn persoon Prima, echter als ik kritiek geef op een speler dan onderbouw ik dit meestal met fact en Figures en daarbij denk ik graag "out of the Bob" en dit combineer ik met facts en figures. Verder zeg ik nergens dat ik de beste ben zelfs niet in mijn Golden Awards, wel zeg ik vaak dat wij anders zijn maar niet beter
:) Wat jij doet is weer typisch selectief lezen of zoals ze in Nederland zeggen klas 1 (V)MBO gedrag. We weten nu wel dat jullie me arrogant vinden omdat ik boven jullie forum gezwaffel sta. Het agf is voor mij geen thee kransje zoals dit voor de meeste van jullie wel is, het is ozo makkelijk om verwijten en aannames te maken zoals Prima probeerd hier cowl te doen om zijn eigen tw niveau te verbloemen en zich uit jaloersheid een betere identiteit aan te meten zodat de kippen in zijn kippenhok hem een toffe kip vinden.
 

DeletedUser16768

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ferdy doet niet anders dan spelers/stammen zwartmaken en naar beneden te halen. Eenmaal kritiek op ferdy en dan barst de hel los, en komt het argument van 'ik ben beter dan jij dus ik mag het' weer naar boven.
Bovendien wilt Ferdy hier zichzelf weer bewijzen door kritiek te geven en vervolgens zichzelf helemaal op te hemelen.

Mmz dat jij het op die manier bekijkt moet jezelf doen. Het enige wat Ferdy in dit topic doet is een analyse geven in verband met het internen. Iets wat compleet on-topic is en waarin hij zijn recht heeft. Het ter discussies stellen van andere spelers is niet de "hel" die los barst. Overdrijven is ook een vak, helaas leer je dat niet op school. Jij hebt daar helaas wel een handje vol van.

Even terug on topic!!!

Het is vaak moeilijk te controleren of een speler veel of weinig internt. Die spelers akte zegt ook niet alles. Je kunt bijvoorbeeld vaak net zien of een speler die dorpen heeft gekregen of dat hij er voor heeft moeten vechten.

Wat misschien beter is is even kijken naar het aantal verslagen tegenstanders. Als dit laag is dan is de kans groot dat een speler niet veel heeft moeten vechten.
Je zou bijvoorbeeld het aantal verslagen tegenstanders kunnen delen door het totaal aantal punten (deze gegevens staan gewoon op de spelers akte) en daar komt dan een getal uit.
Als hier een heel laag getal uit komt (lager dan 10) zal dat betekenen dat er veel sprake is van internen. Dit zegt overigens niets over de kwaliteit van de speler.

Hier klopt ook niet zozeer veel van. Moraalbrekers zouden dan in 1x een super getal hebben, terwijl ze misschien alle dorpen als intern hebben ontvangen en gegeven.

Nu begin je toch echt op te vallen hoor. Je slijmt/slikt/gatslikt meer dan nodig.
Is er iets tussen Ferdy en Beurre gaande? Een verborgen liefde. ;) of wil iemand iemand anders graag te vriend houden..:confused:

Uhm Beurre zou nooit vreemd gaan, toch Lieffie:)
Maar even serieus, dat Beurre 1 van de weinige is die hier iets meer volwassen is dan een normaal persoon op het W8 forum betekent niet dat hij slijmt/slikt/gatslikt. Woorden gebruiken van zielige personen is nog erger dan wat Beurre doet.
Altijd lastig he als mensen als Beurre objectief naar de situatie kijken en er dan achter komen dat anderen gelijk hebben.
 

DeletedUser20490

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Moet na geven dat Ferdy altijd met nieuwe woorden komt.

swaffelen is zó 2009, want Ferdy gebruikt het meerdere malen in zijn posten. Hip hoor. ;-)

Om even on-topic te reageren.

Ferdy draait al wat langer mee in TW. Dat hij tot een categorie hoort van bewezen spelers, dat is zo. Maar als je een beetje fanatiek bent. (wat ik moet nageven dat Ferdy en ik hierin overeenstemmen) Dan is tw niet het moeilijkste spel. Als je wat logisch nadenkt en het spel enigszins onder de knie hebt. Dan ben je niet een held, maar wel goed.

Om Ferdy wat te analyseren denk ik dat hij het spel zelf niet eens zo bijzonder spectaculair vindt. Maar om op het AF andere mensen te kunnen stil krijgen met zijn woorden onderbouwt met veel stats, vindt hij het leukst. Hierdoor ook een grote drang naar bewijzen leveren met zijn stam/account. Alleen vergeet hij soms dat je ook stats op verschillende manieren kunt interpreteren en gebruiken qua onderbouwing.

Verbeter mij, waar ik het verkeerd zie! :)

Armatak heeft genoeg internen. Maar zijn cluster vindt ik nog niet zo gek. (moet hierin toegeven dat ik het nog niet heb bestudeerd)
Weet niet wat zijn stam (taow) hierin voor rol speelt. Als hij met zijn cluster vast zit tussen taow is het logisch dat hij nieuwe uitbreiding zoekt, versterkt door zijn OS in zijn hoofd cluster.

Groet,
Puc27
 

DeletedUser16768

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Puc27 je laat hier duidelijk zien dat een grote post niet altijd een goede post is.

Armatak heeft genoeg internen. Maar zijn cluster vindt ik nog niet zo gek. (moet hierin toegeven dat ik het nog niet heb bestudeerd)
Weet niet wat zijn stam (taow) hierin voor rol speelt. Als hij met zijn cluster vast zit tussen taow is het logisch dat hij nieuwe uitbreiding zoekt, versterkt door zijn OS in zijn hoofd cluster.

Oke..... Zijn cluster is niet o gek, maar je hebt hem nog niet bestudeerd. Dit is wel zeer dom, je oordeelt over iets zonder het bestudeerd te hebben. Kom op regel eerst wat feiten voordat je mening open legt in dit topic.

Verder vergeet Ferdy helemaal niks op dit forum. Elke post van hem is gericht over nagedacht en gekozen met een doel. Het W8 forum bestaat gewoon uit allemaal puberale kinders die denken heel erg goed te zijn. Die denken ook in een discussie mee te kunnen doen door vooral Ferdy af te kraken. Maar analyseer maar eens de posts van die spelers, je zult niet meer dan 1 argument in 10 posts zien. Dat soort spelers verdienen het gewoon om reactie te krijgen. Het is nog steeds een wereldfora voor propaganda, als je reageert hier moet je ook wat terug verwachten.

Haha. Ik proef hier de arrogantie van je lippen ;-)
Ik heb ook niet verteld dat ik Beurre niet objectief vindt. Maar hoor hier en daar dat het wat rommelt tussen Lux en VIB. Denk dat Lux dit niet kan gebruiken, als ik hier dan subjectief naar kijk, zie ik dat Beurre wat begint te slikken.

Maar VIB en Lux laten waarschijnlijk elkaar toch wel met rust. Want dan moeten ze zich aan elkaar meten en dan kunnen er misschien nog wel duistere rapportjes/stats aan het licht komen. Wordt vast een verhaal van w2/w7. Grote stammen die iedereen op edelen, maar de 2e grootste met rust laat.

Om even een nieuw puntje te brengen. Het is ook vreemd dat w7 lang niet zulke grote stammen zijn dan w8 (op INS na). Kun je zien dat er weinig oorlog is gevoerd in w8. Want oorlog betekend moeilijk dorpjes overnemen. W7 is zelfs een snellere wereld. :cool:

Groet,
puc

Arrogantie? Volgens mij heb ik het nergens over mezelf. Ik heb het in die post over Beurre en Ferdy. Arrogant zijn heeft niks met meningen over anderen te maken, ik zou zeggen lees dat nogmaals na in het woordenboek.
Beurre "slikt" niks. Het zal niemand verbazen als Lux en ViB toch oorlog krijgen. Dit zit er gewoon in door de ligging. Wanneer dat is maakt vrij weinig uit, dat Beurre respect heeft voor zijn tegenstanders is iets anders dan dat er geen oorlog komt.

Verder moet je maar eens goed gaan nadenken over je facts. Want wat je nu weer over W7 aan het lullen bent klopt voor geen meter....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20490

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Uhm Beurre zou nooit vreemd gaan, toch Lieffie:)
Maar even serieus, dat Beurre 1 van de weinige is die hier iets meer volwassen is dan een normaal persoon op het W8 forum betekent niet dat hij slijmt/slikt/gatslikt. Woorden gebruiken van zielige personen is nog erger dan wat Beurre doet.
Altijd lastig he als mensen als Beurre objectief naar de situatie kijken en er dan achter komen dat anderen gelijk hebben.

Haha. Ik proef hier de arrogantie van je lippen ;-)
Ik heb ook niet verteld dat ik Beurre niet objectief vindt. Maar hoor hier en daar dat het wat rommelt tussen Lux en VIB. Denk dat Lux dit niet kan gebruiken, als ik hier dan subjectief naar kijk, zie ik dat Beurre wat begint te slikken.

Maar VIB en Lux laten waarschijnlijk elkaar toch wel met rust. Want dan moeten ze zich aan elkaar meten en dan kunnen er misschien nog wel duistere rapportjes/stats aan het licht komen. Wordt vast een verhaal van w2/w7. Grote stammen die iedereen op edelen, maar de 2e grootste met rust laat.

Om even een nieuw puntje te brengen. Het is ook vreemd dat w7 lang niet zulke grote stammen zijn dan w8 (op INS na). Kun je zien dat er weinig oorlog is gevoerd in w8. Want oorlog betekend moeilijk dorpjes overnemen. W7 is zelfs een snellere wereld. :cool:

Groet,
puc
 

DeletedUser23482

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ga mij nu eens uitleggen waar je in de post van Ferdy "facts & figures" ziet.

Eerst:
Goed voorbeeld van internclusters zijn Armetak onze zogenaamde beste speler (kuch, kuch druk maar is op de spoiler)

dan komt er een leuk kaartje van m'n cluster.

Dan:
het bewijs dat diegene die op Armetak gestemd heeft in de Poll weinig kaas heeft gegeten van dit spelletje

Armetak een slecht voorbeeld geeft als leider hoe een cluster eruit moet zien

lange leve het aasgieren gedrag dus in TaOW wat vergelijkbaar is met het oude FOG


Sorry hoor maar als je dit soort conclusies kijkt bij het zien van een kaartje van mijn cluster moet je echt nog wat leren over het onderbouwen van statements. Deze kunnen allemaal gelijk de deur uit.

Ferdy81
echter als ik kritiek geef op een speler dan onderbouw ik dit meestal met fact en Figures en daarbij denk ik graag "out of the Bob" en dit combineer ik met facts en figures.

Bappos
Het enige wat Ferdy in dit topic doet is een analyse geven

Volgens mij is er nu genoeg gezegd over meneer Ferdy's "analyse". Vorm er zelf maar een mening over.
 

DeletedUser20490

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Puc27 je laat hier duidelijk zien dat een grote post niet altijd een goede post is.



Oke..... Zijn cluster is niet o gek, maar je hebt hem nog niet bestudeerd. Dit is wel zeer dom, je oordeelt over iets zonder het bestudeerd te hebben. Kom op regel eerst wat feiten voordat je mening open legt in dit topic.

Verder vergeet Ferdy helemaal niks op dit forum. Elke post van hem is gericht over nagedacht en gekozen met een doel. Het W8 forum bestaat gewoon uit allemaal puberale kinders die denken heel erg goed te zijn. Die denken ook in een discussie mee te kunnen doen door vooral Ferdy af te kraken. Maar analyseer maar eens de posts van die spelers, je zult niet meer dan 1 argument in 10 posts zien. Dat soort spelers verdienen het gewoon om reactie te krijgen. Het is nog steeds een wereldfora voor propaganda, als je reageert hier moet je ook wat terug verwachten.



Arrogantie? Volgens mij heb ik het nergens over mezelf. Ik heb het in die post over Beurre en Ferdy. Arrogant zijn heeft niks met meningen over anderen te maken, ik zou zeggen lees dat nogmaals na in het woordenboek.
Beurre "slikt" niks. Het zal niemand verbazen als Lux en ViB toch oorlog krijgen. Dit zit er gewoon in door de ligging. Wanneer dat is maakt vrij weinig uit, dat Beurre respect heeft voor zijn tegenstanders is iets anders dan dat er geen oorlog komt.

Verder moet je maar eens goed gaan nadenken over je facts. Want wat je nu weer over W7 aan het lullen bent klopt voor geen meter....


Hierbij mijn onderbouwing ten opzichte van Armatak.

armatak.jpg
Armatak zijn cluster met taow

Bappos, ik begrijp wat je zegt en hierin kan ik mij ook in vinden over puberale kinderen. Daarom lees ik het meeste alleen. Wat jij misschien ook eens zou moeten doen. Wel aardig dat je de discussie aangaat. Het was meer gericht op Ferdy, ik beoordeel hem niet als slecht/goed. Ik lees zijn post en hierin geef ik toe dat er meerdere waarheden in zitten. Alleen een waarheid kun je ook op verschillende manieren interpreteren en daar zou ik graag een bevestiging van jou en Ferdy op verwachten. Want als je met punten niet eens bent, zeg je dit wel. Maar als je met een punt wel eens bent, zeg je dit niet. Jammer, want dit heet feedback. :) Zien we dat je toch niet zo goed bent in discussies dan dat gedacht werd, maar dat zal dan wel weer propaganda heten. Voor mij hoef je deze niet te voeren.

Wat is jouw onderbouwing over w7 en in welk punt is dit?
w2 heb ik je niet over gehoord, hierin heb ik dus wel gelijk?

Groet,
Puc
 

DeletedUser16768

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ga mij nu eens uitleggen waar je in de post van Ferdy "facts & figures" ziet.

Eerst:


dan komt er een leuk kaartje van m'n cluster.

Dan:

Sorry hoor maar als je dit soort conclusies kijkt bij het zien van een kaartje van mijn cluster moet je echt nog wat leren over het onderbouwen van statements. Deze kunnen allemaal gelijk de deur uit.

Volgens mij is er nu genoeg gezegd over meneer Ferdy's "analyse". Vorm er zelf maar een mening over.

Armatak moet ik het nogmaals voor je uitleggen?
Jammer dat leraar 86Pokerface er niet is, maar ik zal het voor je proberen.

Je cluster is een rotzooi. Je internt dorpen die minimaal 15 uur buiten je eigen cluster liggen, sommigen classificeren dit als puntengeilen. Ik noem het liever domheid;).
Mensen die op jouw stemmen in de poll kijken alleen naar de naam en de stam. Als je dit cluster ziet zou een echte topspelers, of in ieder geval de beste speler van W8 dit soort dorpen niet nodig hebben. Wat Ferdy vermeld is dus dat mensen die op jouw stemmen het spel niet geheel snappen aangezien er naar de punten/stam wordt gekeken in plaats van het geheel.
Verder nog over je leiderschap. Een leider moet het goede voorbeeld geven. Als je een intern afwijst in verband met dat het niet aansluit met je cluster geef je een goed voorbeeld. Een stamleider moet gaan voor perfecte clusters voor hun spelers, niet voor zoveel mogelijk punten als speler. Ferdy geeft daarentegen wel een goed voorbeeld met zijn cluster waarin (misschien een enkel) geen dorpen buiten het cluster te zien zijn.

Hierbij mijn onderbouwing ten opzichte van Armatak.

armatak.jpg
Armatak zijn cluster met taow

Bappos, ik begrijp wat je zegt en hierin kan ik mij ook in vinden over puberale kinderen. Daarom lees ik het meeste alleen. Wat jij misschien ook eens zou moeten doen. Wel aardig dat je de discussie aangaat. Het was meer gericht op Ferdy, ik beoordeel hem niet als slecht/goed. Ik lees zijn post en hierin geef ik toe dat er meerdere waarheden in zitten. Alleen een waarheid kun je ook op verschillende manieren interpreteren en daar zou ik graag een bevestiging van jou en Ferdy op verwachten. Want als je met punten niet eens bent, zeg je dit wel. Maar als je met een punt wel eens bent, zeg je dit niet. Jammer, want dit heet feedback. :) Zien we dat je toch niet zo goed bent in discussies dan dat gedacht werd, maar dat zal dan wel weer propaganda heten. Voor mij hoef je deze niet te voeren.

Wat is jouw onderbouwing over w7 en in welk punt is dit?
w2 heb ik je niet over gehoord, hierin heb ik dus wel gelijk?

Groet,
Puc

Je onderbouwing is nog steeds niet compleet. Als je een uitweg zoekt voor je probleem met insluiten doe je dat niet aan 4 kanten van je stam. Dit is nog meer doelloos, aangezien je dan 4 groeirichtingen blokkeert.
Waarheden kan je inderdaad op meerdere manieren benaderen. Maar dan moet je dat wel op de juiste manier doen. Wat op het W8 forum gebeurt is dat de "oude" groep posters, de mensen die hier 6 maanden terug ook al zaten, zich richten op het gebruiken van argumenten en stats om hun mening te onderbouwen. Vervolgens komt er de nieuwe groep, de spammers, die zich richten op het afkraken van dat door een subjectieve mening te geven waarin 0,0 waarheden in zitten.
Verder kan ik alleen over W7 oordelen, aangezien ik niks weet over W2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23482

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Verder nog over je leiderschap. Een leider moet het goede voorbeeld geven. Als je een intern afwijst in verband met dat het niet aansluit met je cluster geef je een goed voorbeeld. Een stamleider moet gaan voor perfecte clusters voor hun spelers, niet voor zoveel mogelijk punten als speler.

Ten eerste wat wil je dan? Dat ik m'n stam op ga edelen of mensen eruit gooi met als motto: "ja ik moet aan m'n cluster werken, je ligt nou eenmaal in de weg ?" Of moet ik gewoon stil gaan liggen midden in m'n stam.

Nee sorry, ik heb mijn mooie hoofdcluster, daar zitten zowel interns als overnames bij en ik ben er blij mee.

Je cluster is een rotzooi. Je internt dorpen die minimaal 15 uur buiten je eigen cluster liggen, sommigen classificeren dit als puntengeilen. Ik noem het liever domheid.

"Je internt dorpen die minimaal 15 uur buiten je eigen cluster liggen"; ook weer zo een leuke onbewezen statement.

Al die kleine clustertjes zijn plekken waar ik naartoe ben gegaan om m'n stamleden wat te helpen met het overnemen van spelers. In het zuiden en westen is geen uitbreiding mogelijk tussen alle spelertjes van 40'000 punten, die mogen eerst wat meer uitbouwen.

Daarom ga ik naar het Noorden.

Ga jij nu mijn antwoord op Ferdy nog eens lezen. Alle dorpen die buiten mijn cluster liggen zijn geen interns behalve dat clustertje in K62 wat half interns/ half overnames zijn en daar ben ik ook bezig met uitbreiden. Ik accepteer ook geen interns buiten cluster en deel interns zelfs uit over de spelers in TAoW naar gelange ze tegen hun clusters aan liggen. Niemand kijkt hier in de stam naar punten of aantal dorpen. Was dat ook voor andere stammen maar waar. *hint*

Nogmaals je loopt hier weer met conclusies te strooien zonder dat je enig bewijs materiaal aanschuift.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20490

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Armatak moet ik het nogmaals voor je uitleggen?
Jammer dat leraar 86Pokerface er niet is, maar ik zal het voor je proberen.

Je cluster is een rotzooi. Je internt dorpen die minimaal 15 uur buiten je eigen cluster liggen, sommigen classificeren dit als puntengeilen. Ik noem het liever domheid;).
Mensen die op jouw stemmen in de poll kijken alleen naar de naam en de stam. Als je dit cluster ziet zou een echte topspelers, of in ieder geval de beste speler van W8 dit soort dorpen niet nodig hebben. Wat Ferdy vermeld is dus dat mensen die op jouw stemmen het spel niet geheel snappen aangezien er naar de punten/stam wordt gekeken in plaats van het geheel.
Verder nog over je leiderschap. Een leider moet het goede voorbeeld geven. Als je een intern afwijst in verband met dat het niet aansluit met je cluster geef je een goed voorbeeld. Een stamleider moet gaan voor perfecte clusters voor hun spelers, niet voor zoveel mogelijk punten als speler. Ferdy geeft daarentegen wel een goed voorbeeld met zijn cluster waarin (misschien een enkel) geen dorpen buiten het cluster te zien zijn.



Je onderbouwing is nog steeds niet compleet. Als je een uitweg zoekt voor je probleem met insluiten doe je dat niet aan 4 kanten van je stam. Dit is nog meer doelloos, aangezien je dan 4 groeirichtingen blokkeert.
Waarheden kan je inderdaad op meerdere manieren benaderen. Maar dan moet je dat wel op de juiste manier doen. Wat op het W8 forum gebeurt is dat de "oude" groep posters, de mensen die hier 6 maanden terug ook al zaten, zich richten op het gebruiken van argumenten en stats om hun mening te onderbouwen. Vervolgens komt er de nieuwe groep, de spammers, die zich richten op het afkraken van dat door een subjectieve mening te geven waarin 0,0 waarheden in zitten.
Verder kan ik alleen over W7 oordelen, aangezien ik niks weet over W2.

De geselecteerde tekst is een inzicht/mening/standpunt van jou. Dit is geen feit noch waarheid (ja, jouw waarheid :))

Dit deel ik dan ook niet met je mee. Kan best begrijpen dat een leider ergens tussen wil zitten. > Internen en makkelijke dorpen overnemen is ongelofelijk saai < dat is mijn mening die waarschijnlijk gesteund wordt door meerdere spelers.

Armatak zit ingesloten door omliggende leden. Hierdoor zoekt hij na mijn analyse de strijd wat op. Zijn mede-leden hebben er bijna geen last van en daar te internen is waarschijnlijk puur om een basis te krijgen om vanuit daar te edelen. 30 uur durende edeltreintjes is wel easy voor een speler om tegen te houden.

Denk dat je daar wel mee eens bent, of ben ik nu zo'n belabberde -visie gevende- speler.

Groet,
Puc
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

maar meneertje gaat op 4 delen liggen van de stam,

Ik weet niet hoe jullie je stam runnen, maar is er nooit een kaart gemaakt met edelroutes en dergelijke?

als je de lijnen van elk lid zijn cluster dan heel ver uittrekt zie je toch echt wel dat er wegen in de toekomst worden geblokkeerd. ook over 3 maanden als de clusters wat uit gegroeid zijn zul je zien dat die enige clusters op geeft en zich gaat focussen (hopelijk) op 1 cluster misschien op 2. dan zit die dus met allemaal verdwaalde clusters en is zijn cluster gewoon brak.

En dan? ga je dan je overige clusters weg geven? waar je eerst zo hard voor heb gevochten?

als je gewoon je hersens gebruikt dan maak je 1 hoofdcluster aan de rand (eerst kaartje maken met edelroutes) anders blokkeer je nog steeds wegen, en stop je al je troepen/moeite in 1 cluster, in plaats van 4 verdwaalde;)

het mooie voor de vijand is dat als ze hun omsingelen, ze hem aan 4 kanten kunnen raken, Os moet voornamelijk uit het hoofd cluster komen, dat neemt enige tijd in beslag. Dus op 4 punten aanvallen en hij staat al wankel.

Kortom, slechte zet en dat moet je maar gaan in zien.
 

DeletedUser23482

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Haha, sorry hoor. Ik vertrouw op mijn stam, die dorpen zijn allang dikke def dorpen en gebruik ik om m 'n stam te ondersteunen. Daarnaast wou je nou echt beweren dat een tiental dorpjes een edelroute blokeren? Als je iets beter kijkt zie je dat de stam allang voorbij die clusters is gegroeit.

Wat leuk dat jullie allemaal de neiging hebben om te denken dat de stam hier helemaal chaotisch wordt gerunned en dat mensen geblokkeerd liggen.
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Als ik je post zo zie moet ik denken aan een gedicht wat ik ooit is gehoord heb:

Een trekvogeltje vliegt 's winters in de ijzige wind en stort bevroren ten aarde.
...een koe die in het weiland loopt, laat zijn stront op haar vallen......
...door de warmte ontdooit ze en begint van puur geluk weer te fluiten...
...een kat hoort dat en haalt haar uit de stront en vreet haar op.....

Hoe moeilijk is het te aanvaarden dat je cluster gewoon een gatenkaas is en dat je er aan moet werken. Een appel veranderd immers nooit in een peer en ik vind het raar dat sommige mensen het cluster van Armetak daarom anders intrepeteren en het mooiste is dat hij het ook nog verdedigd ook nog. Verder hier een tip voor je ;)

Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

je zegt, allemaal def dorpen?

kortom, hoe zit er dan nog groei in? laat je je clears uit je hoofdcluster komen? zo die worden makkelijk getagd + neergehaald, tijd zat daar voor. veels te veel verdwaalde dorpen, + je reactie op mijn bericht was erg kort, weinig argumenten, terwijl je daarvoor hard op dreef was tegen bappos, zou ik dan toch gelijk hebben?
 

DeletedUser20490

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Als ik je post zo zie moet ik denken aan een gedicht wat ik ooit is gehoord heb:

Een trekvogeltje vliegt 's winters in de ijzige wind en stort bevroren ten aarde.
...een koe die in het weiland loopt, laat zijn stront op haar vallen......
...door de warmte ontdooit ze en begint van puur geluk weer te fluiten...
...een kat hoort dat en haalt haar uit de stront en vreet haar op.....

Hoe moeilijk is het te aanvaarden dat je cluster gewoon een gatenkaas is en dat je er aan moet werken. Een appel veranderd immers nooit in een peer en ik vind het raar dat sommige mensen het cluster van Armetak daarom anders intrepeteren en het mooiste is dat hij het ook nog verdedigd ook nog. Verder hier een tip voor je ;)

Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen

Beste Ferdy,

Heb niet gezegd dat zijn cluster perfect is, noch niet perfect. Niet te zwart-wit kijken. Maar zijn cluster vindt ik niet bar slecht ten opzichte van Carless/wereldspeler.

Weet niet als je mijn posts al hebt gelezen en hoe je daar tegenover staat. Maar denk toch, dat ik wel een punt heb duidelijk gemaakt dat het niet afgedaan kan worden als gatenkaas en ook niet als slecht. In zijn situatie zou jij waarschijnlijk het zelfde doen. Maar omdat jij altijd een stapje voor wilt zijn, zullen we zeggen dat in jou geval het nooit was gebeurd omdat je het al zag aankomen. ;) Maar in deze situatie die er op dit moment is, kan ik in zijn beweegredenen komen.

Groet,
Puc
 
Bovenaan